Ik slaap nu ook onder een vierseizoenendeken.quote:
maar hoe voel je dan geborgenheid?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik slaap zonder deken. Ventilator erbij.
Hij wordt geknuffeld door zijn zweetdruppelsquote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
maar hoe voel je dan geborgenheid?
Brrrrrrquote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij wordt geknuffeld door zijn zweetdruppels.
Wait whud now?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik slaap nu ook onder een vierseizoenendeken.
Als het koud is slaap ik onder minimaal vier dekens
Ja zo'n deken die uit twee lappen bestaat. Beide lappen met drukknoopjes op elkaar en dat is zomer. In de winter volgen er meerquote:
Ik lig onder een lakentjequote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja zo'n deken die uit twee lappen bestaat. Beide lappen met drukknoopjes op elkaar en dat is zomer. In de winter volgen er meer
Mijn exen vonden mijn gewoontes omtrent dekens onprettigquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik lig onder een lakentjeEn in de winter slechts een dekbedje. Vriendin en kat houden me wel peentjeszweet warm
Valt reuze meequote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij wordt geknuffeld door zijn zweetdruppels.
Voel ik altijd.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
maar hoe voel je dan geborgenheid?
Lekker toch!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:42 schreef Tegan het volgende:
Ik ontwikkel iedere paar maanden nieuwe slaapgewoontes. Laatste maanden slaap ik zonder deken.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:43 schreef Tegan het volgende:
Ik heb mezelf kunnen beheersen en nog geen ijsje op vandaag.
Beheersing is niet altijd goed.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:43 schreef Tegan het volgende:
Ik heb mezelf kunnen beheersen en nog geen ijsje op vandaag.
Alles onder controle kunnen hebben is een illusie. Kan gewoon niet. Soms is het beste om los te laten en meegaan in de flow.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wellus
Je wil toch alles onder controle hebben, dunkt mij
Oké alles is een groot woord...maar wel zoveel mogelijk?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles onder controle kunnen hebben is een illusie. Kan gewoon niet. Soms is het beste om los te laten en meegaan in de flow.
Vooral waar ik invloed op heb. Heb ik dat niet dan accepteer ik en laat ik los. Geeft mij heel veel rust.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké alles is een groot woord...maar wel zoveel mogelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |