Moet ik je ziekmelden?quote:Op maandag 29 juli 2024 12:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Omdat ik om 15.00 nog een overleg heb
Neuh. Laatst al een ziekmelding gehad. Geen gewoonte van makenquote:
Og ik ben sinds okt 23 al ziekgemeld 🥲quote:Op maandag 29 juli 2024 12:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neuh. Laatst al een ziekmelding gehad. Geen gewoonte van maken
Wel weer enigszins aan het werk dan?quote:Op maandag 29 juli 2024 12:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Og ik ben sinds okt 23 al ziekgemeld 🥲
Ja zit op 30 uur nu, na mijn vakantie ga ik de 32 weer in. Eind sept weer ziekmelding 2 voor operatiequote:Op maandag 29 juli 2024 12:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel weer enigszins aan het werk dan?
Nog maar 2 wekenquote:
Wel lekker dat dat zonder al teveel gezeik kan bij onze werkgevers.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja zit op 30 uur nu, na mijn vakantie ga ik de 32 weer in. Eind sept weer ziekmelding 2 voor operatie
Wanneer gaan we en waar naartoe?quote:
Ja ze zijn heel chill mijn bedrijfsarts ook. Wel ben ik gaan twijfelen of ik op de lange termijn hier wil blijven maar das een zorgt voor later. Therapie is bijna afgehandeld en daarna door met het andere traject en dan zie ik welquote:Op maandag 29 juli 2024 13:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel lekker dat dat zonder al teveel gezeik kan bij onze werkgevers.
Tenminste zelf nooit gezeur gehad als ik er langere tijd uit was. In tegenstelling tot het amateurisme van de bedrijfsarts van het uitzendbureau indertijd
Hmmm...Twente of Italie...moeilijk hoor.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zullen we naar @:DrMarten gaan?of heb je wat anders als bestemming in gedachten?
Vroeger vaak op vakantie geweest. Wil weer eens die kant op, nostalgie snuiven. Wat mooie plekken bij langs.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ze zijn heel chill mijn bedrijfsarts ook. Wel ben ik gaan twijfelen of ik op de lange termijn hier wil blijven maar das een zorgt voor later. Therapie is bijna afgehandeld en daarna door met het andere traject en dan zie ik welHoe ben je bij Zwitserland als vakantiebestemming gekomen eigenlijk? Ga je met de auto of vliegen?
Zwitserland slaperdquote:Op maandag 29 juli 2024 14:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm...Twente of Italie...moeilijk hoor.
Lekker!quote:Op maandag 29 juli 2024 14:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vroeger vaak op vakantie geweest. Wil weer eens die kant op, nostalgie snuiven. Wat mooie plekken bij langs.
Ga gewoon met de auto. Vliegen die kant op heeft weinig nut, dan moet je alsnog een auto huren. Waar ik naartoe ga is ruim 900 km, dus prima te doen in 1 dag.
Mag ik mee in je rugtas?quote:Op maandag 29 juli 2024 14:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
https://www.airbnb.nl/roo(...)1a-b245-d940badefc75
Niet mijn landquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |