Voor de meeste mensen is de beste manier gewoon om hun mond te houden ipv anderen ongevraagd lastig te vallen met hun mening of advies.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahaha nee zo gemeen ben ik niet....heb gezegd dat voor iedereen een goede manier is
Klopt...quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen is de beste manier gewoon om hun mond te houden ipv anderen ongevraagd lastig te vallen met hun mening of advies.
Genoteerd voor een eventuele volgende keerquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor. Gewoon scherpe opmerking maken
Weekendquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dames en heren!
Ik heb weekend
(Na een klote gesprek... buh... wil huilen in een hoekje. Maar gaan we niet doen. Dadelijk misschien even liggen)
Trots op jouquote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Genoteerd voor een eventuele volgende keer
Ja even bijkomen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weekend
Knuffel
[..]
Trots op jou
Genieten!quote:Op zondag 28 juli 2024 00:17 schreef DrMarten het volgende:
Airbnb geboekt
Eind augustus voor het eerst in 20 jaar weer eens naar Zwitserland
Super leuk!quote:Op zondag 28 juli 2024 00:17 schreef DrMarten het volgende:
Airbnb geboekt
quote:Op zondag 28 juli 2024 00:17 schreef DrMarten het volgende:
Airbnb geboekt
Precies.quote:
Precies.quote:
Ik heb na de vakantie nog bijna 4 weken overquote:Op maandag 29 juli 2024 12:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb dan nog 3 weken over voor ‘ergens’
Ook voor het eerst in 5 jaar ofzo. Moet gewoon ff weg van huis. Even andere omgeving zien.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
En trouwens jij gaat ook echt op vakantie. Ik zit gewoon thuis..
Waarom maar 1 uur? Pak dan gewoon een halve of hele dag..quote:Op maandag 29 juli 2024 12:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb na de vakantie nog bijna 4 weken over
1 week nodig voor de kerstvakantie, dus nog 3 weken vrij te besteden tussendoor.
Heb al besloten dat ik vanmiddag een uur eerder stop en een stuk ga wandelen.
Omdat ik om 15.00 nog een overleg hebquote:Op maandag 29 juli 2024 12:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waarom maar 1 uur? Pak dan gewoon een halve of hele dag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |