Emmer koud water eroverheenquote:Op donderdag 25 juli 2024 13:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag 8.15 wakker omdat mijn buren lekker buiten zaten te ontbijten
Denken in oplossingen. I likequote:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws
Kroelkusje en een dekentje voor je
dikzakjes!quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
van die mensen die in een hogere gewichtsklasse vallen, die vragen wat ik eet (want ik val af) en vervolgens het afkraken en proberen me over te halen om bepaalde dingen wel te eten
Nope... ik ben tevreden met mijn dieet
Zwaar irritant zulke mensen
Je moet het zo zien: jij kan nog fatsoenlijk de trap op en af. Zij hebben de lift nodig.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
van die mensen die in een hogere gewichtsklasse vallen, die vragen wat ik eet (want ik val af) en vervolgens het afkraken en proberen me over te halen om bepaalde dingen wel te eten
Wedden dat ik sneller beneden ben met de trap dan CotS.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moet het zo zien: jij kan nog fatsoenlijk de trap op en af. Zij hebben de lift nodig.
Jou rollen we gewoon naar benedenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Wedden dat ik sneller beneden ben met de trap dan CotS.
Shame! Shame! Shame!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Volgende keer reageer je gewoon met: maak je niet dik.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoef je weinig voor te doen zwaartekracht doet het werk wel.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jou rollen we gewoon naar beneden
Dan win jij van iedereenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoef je weinig voor te doen zwaartekracht doet het werk wel.
Hahaha nee zo gemeen ben ik niet....heb gezegd dat voor iedereen een goede manier isquote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende keer reageer je gewoon met: maak je niet dik.
*nadrukkelijk kijken naar de ander*
oh, wacht...
Inclusief de gezichtsuitdrukking van de smileys.
Soms is gemeen zijn niet erg.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha nee zo gemeen ben ik niet....heb gezegd dat voor iedereen een goede manier is
Ja maar in dit geval ook?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms is gemeen zijn niet erg.
Ja hoor. Gewoon scherpe opmerking makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |