Niet een rondje Buurserzand in de zonquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:43 schreef Barbusse het volgende:
Ook na 22 uur kun je nog wandelen hoor.
Het leven is niet eerlijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet een rondje Buurserzand in de zon
Morgen dan maar.
Ik doe meequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:59 schreef aeque het volgende:
Tijd voor boodschappen en dan het hele weekend depressief in bed te liggen.
Doe maar niet, jij hebt nog positieve dingen in je leven om voor te vechten.quote:
Jonguh, jij ook hoorquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe maar niet, jij hebt nog positieve dingen in je leven om voor te vechten.
Heb je Boots wel mee?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
Goedemorgen. Ik heb er al heel wat avonturen opzitten, groetjes Dora
Op een kaart, op de kaart, op de kaart, op de kaart, op de kaAaAart..quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Google maps, Dora gaat ook met de tijd mee.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op een kaart, op de kaart, op de kaart, op de kaart, op de kaAaAart..
Mimosas for breakfast?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op een kaart, op de kaart, op de kaart, op de kaart, op de kaAaAart..
Dat is toch ontbijtalcohol? Net zoals Bloody Marie?quote:
Mimosa is prosecco met jus d'orange. Ik weet niet hoe goed je de ochtend door gaat komen met bloody maries als ontbijt 😂quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is toch ontbijtalcohol? Net zoals Bloody Marie?
(geen flauw idee, drink amper, maar dacht dat dit ochtenddrankjes waren)
Ja, ik weet wat een mimosa is (dacht champagne btw)quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mimosa is prosecco met jus d'orange. Ik weet niet hoe goed je de ochtend door gaat komen met bloody maries als ontbijt 😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |