quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Patricia Paayactie?
quote:
quote:
Buk maarquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Iemand moet eerlijk tegen je zijn.
Zo maar doe!quote:
Nou moequote:
Zwembandjes al om?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:18 schreef DrMarten het volgende:
Voor de verandering weer onweer en stromende regen
Nee, wel de slaapkamer weer droog gemaakt. Misschien toch eens iets gaan doen aan de lekkage daar.quote:
Föhnquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Iemand een idee hoe ik de vastgevroren ijsblokjesvormpjes uit de vriezer kan krijgen zonder dat ik de koelkast en vriezer uit moet zetten?
O das klote dat je daar lekkage hebt.. hier is het gewoon droog net als vorige dagenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, wel de slaapkamer weer droog gemaakt. Misschien toch eens iets gaan doen aan de lekkage daar.
Ventilator erop zetten. Ik heb nog zo'n pauper apparaat met ijsvorming aan alle kanten. Dan zet ik meestal de ventilator erop, pak kunstof spatel om het een beetje los te bikken en uiteindelijk haal ik zo hele plakkaten eruit. Werkt prima hier. Zolang je maar niet met iets metaals of echt scherps aan de gang gaat.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Iemand een idee hoe ik de vastgevroren ijsblokjesvormpjes uit de vriezer kan krijgen zonder dat ik de koelkast en vriezer uit moet zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |