Croissantjes met kerstkransjesquote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind @:Ama hier de aangewezen persoon voor
Dat jij geen Adobe hebt gekocht?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:15 schreef CherryLips het volgende:
God gloeiende kut, ik kan ineens geen pdf's meer maken van excelbestanden.
Waarom zijn meeuwen beschermd, eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is hier perfect voor ze.Lekker in de buurt van de kust, maar nul roofdieren die bij ze kunnen komen.
Oh, en volop vreten, want vuilniszakken en prullenbakken rossen ze gewoon open.
Hoeveel kost zoiets?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat jij geen Adobe hebt gekocht?
Dat heb ik (veel te duur) gekocht maar wil niet anders meer. Zo ideaal!
Zijn ze niet toch? Iedereen heeft er een hekel aan.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zijn meeuwen beschermd, eigenlijk?
¤30 per maand ofzo, maar echt zoveel gemak!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel kost zoiets?
Inb4 geld.
Ik heb het nog niet nodig gehad.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat jij geen Adobe hebt gekocht?
Dat heb ik (veel te duur) gekocht maar wil niet anders meer. Zo ideaal!
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn ze niet toch? Iedereen heeft er een hekel aan.
Memememe
Ja, dat zijn ze wel.quote:BESCHERMDE DIERSOORT
Alle meeuwensoorten zijn beschermd door de Wet natuurbescherming. Dit betekent dat het verboden is om meeuwen opzettelijk te verontrusten, vangen of doden, de nesten te verwijderen en eieren te rapen, uit het nest te halen of te vernielen.
Jeetje.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
¤30 per maand ofzo, maar echt zoveel gemak!
Zijn niet alle vogels beschermd?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat zijn ze wel.![]()
https://www.dierenbescher(...)den/dossiers/meeuwen
Gewoon save as tegenwoordig. Hoeft geen virtuele printer meer te installeren n shit yoquote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:15 schreef CherryLips het volgende:
God gloeiende kut, ik kan ineens geen pdf's meer maken van excelbestanden.
's werelds enige tevreden Adobe klant gevondenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
¤30 per maand ofzo, maar echt zoveel gemak!
quote:
Kleine nuance, maar ja dus.quote:
Nou ik ben ook wel tevreden met Adobe Pro hoor, ideaal voor werk (en privé).quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
's werelds enige tevreden Adobe klant gevonden
https://nl.trustpilot.com/review/www.adobe.com
Trustpilotquote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
's werelds enige tevreden Adobe klant gevonden
https://nl.trustpilot.com/review/www.adobe.com
Dat liep dus ook vast want zo doe ik het meestal.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon save as tegenwoordig. Hoeft geen virtuele printer meer te installeren n shit yo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |