Zo'n dooie als Viggo aan tafel helpt ook niet echt mee voor de sfeer.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:12 schreef RipCity het volgende:
Dat filmpje van Johnny op safari was al zo slecht,
Nep en niet grappig.. hij heeft ‘t gewoon niet.
De sfeer zit er niet in, het loopt stroef.. laat zien dat heleentje nog zo slecht niet is.
Ze gaan bij SBS Leonie ter Braak nog missen, die alleen invalbeurten en b (of c-)-tv kreeg en toen maar vertrok (en bij RTL nu hetzelfde probleem heeft).quote:Op maandag 26 mei 2025 22:12 schreef RipCity het volgende:
De sfeer zit er niet in, het loopt stroef.. laat zien dat heleentje nog zo slecht niet is.
Vond het zo slecht dat ik Wilfred al begon te missen.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:14 schreef Houtenbeen het volgende:
Johnny kan het gewoon niet, benieuwd wanneer die vervangen wordt
Nou.... da's een beetje als naar G-voetbal gaan kijken en dan stellen dat Ledezma nog niet zo'n slechte back is voor PSV.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:12 schreef RipCity het volgende:
Op deze manier gaat het programma wel snel vallen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Aanvankelijk zou Hendriks het programma de eerste acht weken presenteren, waarna Johnny de Mol het stokje vier weken zou overnemen.
Dat scenario is nu volledig van tafel, melden bronnen rond Talpa. Johnny de Mol zal waarschijnlijk de hele zomer invallen. Volgens Den Aantrekker zal Hendriks dat met pijn in het hart aanzien. "Het is echt háár programma. Zij heeft het grootgemaakt. Hoewel haar gezondheid voorop staat, verwacht ik dat ze tandenknarsend voor de televisie zit. Johnny is een vakman, maar het is geen Hélène."
https://www.voetbalprimeu(...)-de-oranjezomer.html
Dat hoeven we dus niet te kijken
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:14 schreef LordofLeaves het volgende:
Op deze manier gaat het programma wel snel vallen.
Mooi achter de hand laten.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Ho ho we hebben nog Sophie Hilbrand achter de hand
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ze te druk is met nieuw programma
Bar slecht
Jawel hoor, ze vreet van jou belasting geldquote:
Nu mag ik haar al helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze vreet van jou belasting geld![]()
Sophie Hilbrand behoudt topsalaris: ‘Ze gaat betaald op sabbatical!’
Sophie Hilbrand behoudt haar topsalaris bij BnnVara, ook nu ze vanwege dramatische kijkcijfers van de talkshow Bar Laat is gehaald. “Ik vermoed dat ze nu ook eerst een sabbatical gaat nemen.”
Als NPO-presentator hoef je niet per se te werken om toch een topsalaris te pakken: zelfs als je geen programma hebt, blijft je salaris gewoon in stand. Sophie Hilbrand is nu vanwege dramatische kijkcijfers van de talkshow Bar Laat gehaald en heeft voorlopig nog geen ander programma. Desondanks hoeft ze zich over haar financiën geen zorgen te maken.
246 duizend euro
Hoewel Sophie dus een wanprestatie heeft geleverd én op de reservebank gaat, blijft ze vermoedelijk het WNT-maximum van 246 duizend euro per jaar pakken. “Houdt Sophie haar salaris bij BNNVARA? Ja, dat denk ik wel”, zegt tv-autoriteit Tina Nijkamp in haar podcast Tina’s TV Update.
Zo werkt het nu eenmaal in Hilversum. “Het is niet zo omdat zij van die talkshow wordt afgehaald dat ze dan opeens haar salaris moet halveren. Ze werkte natuurlijk al niet fulltime. Ze deed het maar twee keer per week. Twee dagen per week werkte ze. Nou, de rest van de dagen moet ze een beetje het nieuws bijhouden, maar dat zal ze nu ook wel blijven doen.”
Op sabbatical
Voorlopig zal Sophie maandenlang niks doen voor haar salaris, verwacht Tina. “Wat ze gaat doen is de volgende vraag. Wat gaat Sophie doen? Ja, ik vermoed eerst dat zij een sabbatical ofzo gaat nemen van een paar maanden, en dat ze dan zich gaat storten op documentaires over het klimaat. Dat denk ik eigenlijk.”
“En dat die dan te zien zullen zijn op NPO Start of NPO 3. Ik denk dat zij dat gaat doen, dat ze zich heel erg met het klimaat gaat bezighouden. Dat is wel echt een van de grote thema’s in haar leven volgens mij. En ja, dat past op zich ook bij BNNVARA. Dus nou, ik denk dat ze dat gaat doen.”
https://www.mediacourant.(...)taald-op-sabbatical/
En dan durven ze massaal in de media te janken als er 10-20% bezuinigd moet worden…man man man. Dat hele NPO is echt een grote puinhoop waar het geld tegen de plinten klotst. Wat een ongelofelijke verspilling van belastinggeld. Ze hadden daar toen ze vorig jaar de kans hadden echt volledig de bezem door moeten halen, maar ja, Pietertje Omtzigt wilde niet…quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze vreet van jou belasting geld![]()
Sophie Hilbrand behoudt topsalaris: ‘Ze gaat betaald op sabbatical!’
Sophie Hilbrand behoudt haar topsalaris bij BnnVara, ook nu ze vanwege dramatische kijkcijfers van de talkshow Bar Laat is gehaald. “Ik vermoed dat ze nu ook eerst een sabbatical gaat nemen.”
Als NPO-presentator hoef je niet per se te werken om toch een topsalaris te pakken: zelfs als je geen programma hebt, blijft je salaris gewoon in stand. Sophie Hilbrand is nu vanwege dramatische kijkcijfers van de talkshow Bar Laat gehaald en heeft voorlopig nog geen ander programma. Desondanks hoeft ze zich over haar financiën geen zorgen te maken.
246 duizend euro
Hoewel Sophie dus een wanprestatie heeft geleverd én op de reservebank gaat, blijft ze vermoedelijk het WNT-maximum van 246 duizend euro per jaar pakken. “Houdt Sophie haar salaris bij BNNVARA? Ja, dat denk ik wel”, zegt tv-autoriteit Tina Nijkamp in haar podcast Tina’s TV Update.
Zo werkt het nu eenmaal in Hilversum. “Het is niet zo omdat zij van die talkshow wordt afgehaald dat ze dan opeens haar salaris moet halveren. Ze werkte natuurlijk al niet fulltime. Ze deed het maar twee keer per week. Twee dagen per week werkte ze. Nou, de rest van de dagen moet ze een beetje het nieuws bijhouden, maar dat zal ze nu ook wel blijven doen.”
Op sabbatical
Voorlopig zal Sophie maandenlang niks doen voor haar salaris, verwacht Tina. “Wat ze gaat doen is de volgende vraag. Wat gaat Sophie doen? Ja, ik vermoed eerst dat zij een sabbatical ofzo gaat nemen van een paar maanden, en dat ze dan zich gaat storten op documentaires over het klimaat. Dat denk ik eigenlijk.”
“En dat die dan te zien zullen zijn op NPO Start of NPO 3. Ik denk dat zij dat gaat doen, dat ze zich heel erg met het klimaat gaat bezighouden. Dat is wel echt een van de grote thema’s in haar leven volgens mij. En ja, dat past op zich ook bij BNNVARA. Dus nou, ik denk dat ze dat gaat doen.”
https://www.mediacourant.(...)taald-op-sabbatical/
Ik zou het ook wel proberen als ik een armzalige Afghaan zou zijn. Maar wil niet zeggen dat Nederland dat allemaal maar ok moet vinden.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:31 schreef GezondRechts het volgende:
Gister even blijven hangen tijdens het zappen. Het was weer ordinair PVV bashen![]()
En wat is die Viggo Waas een ontzettende naïeve deugkneus met z’n ‘ik zou ook vluchten naar Nederland als ik in een arm land zou wonen’.
Flut programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |