Sommige mensen kennen eenmaal geen schaamte. Geef ze gewoon niet de gelegenheid.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Uh nou dat is heel makkelijk, het is volstrekt minderwaardig om te paratiseren terwijl dit niet nodig is. Dus ik geef ze zeker ongelijk, het is niet alsof dit heel knap is van ze of zo.
Normaal praat je bullshit, dat doe je dit keer ook:quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:29 schreef Vvdjemoeder het volgende:
40% van nederlandse arbeiders geeft ook gewoon toe dat ze een bullshit baan hebben
Ligt eraan wat je handicap is.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:49 schreef CofyFerkeert het volgende:
Ik jen een lichamelijke handicap. Toen ik 18 was ben ik 100% afgekeurd en heb sindsdien een wajong uitkering.
Ik wil graag met je ruilen als je dan ook mijn handicap wil overnemen
Hoe moet ik me dat voorstellen? Je loopt in spoorwegtenue met schep en kruiwagen naast het spoor naar drollen te zoeken?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik schep nog liever stront achter de trein of dat ik een uitkering moet krijgen
Zuurstoftekort bij mijn geboorte, Spastisch in mijn benen, evenwichtsstoornissen, en ik loop mankquote:
Beter 80+, die hebben geen tanden.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 00:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar ik raad je aan om in de kroeg, club, FB of tinder, waar dan ook 30+ te zoeken. Die weten tenminste wat ze doen.
Hmmm dan laat maar zitten.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:03 schreef CofyFerkeert het volgende:
[..]
Zuurstoftekort bij mijn geboorte, Spastisch in mijn benen, evenwichtsstoornissen, en ik loop mank
Dan zoek je toch een andere baan die beter bij jou past?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:37 schreef Vincent_student het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat je aan hamburgers flippen bij McDonald's weinig zinvol vindt en dat je wel gelukkig bent met je werk.
Er zijn mensen die daar anders over denken. Ik heb vroeger in een kroeg gewerkt. Was erg leuk werk, en de fooien gaven veel voldoening (heerlijk zo'n broekzak vol geld als je midden in de nacht naar huis gaat).quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:33 schreef Apoint2 het volgende:
[..]
Dan zoek je toch een andere baan die beter bij jou past?
En waarom is hamburger flippen niet zinvol? Je helpt hongerige mensen met hun eten. Toen ik nog studeerde stond ik achter de friteuse patatten te frituren en ik vond dat erg leuk.
Wat zeur je dan?quote:Op maandag 22 juli 2024 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik schep nog liever stront achter de trein of dat ik een uitkering moet krijgen
Dat jij het leuk vond en een paar centjes verdiende is prachtig maar ga niet net doen alsof het zinvol was of dat, dat uberhaupt een motivatie voor je was. Als je toen op het strand had kunnen liggen had je dat gedaanquote:Op woensdag 24 juli 2024 09:33 schreef Apoint2 het volgende:
[..]
Dan zoek je toch een andere baan die beter bij jou past?
En waarom is hamburger flippen niet zinvol? Je helpt hongerige mensen met hun eten. Toen ik nog studeerde stond ik achter de friteuse patatten te frituren en ik vond dat erg leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |