De plopkap?quote:Op maandag 22 juli 2024 16:54 schreef Ploplap het volgende:
Ik en mijn vrouw hebben sinds vorige week besloten om weer een mondkapje te dragen. Al werkt het maar voor 25%. Geeft toch een beter gevoel.
Het is niet verbodenquote:Op maandag 22 juli 2024 15:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vraag me soms ook af waarom men geen mondkapje meer draagt in een overvolle trein.
Ergens tijdens de lockdowns hebben bepaalde mensen het idee gekregen dat asociaal gedrag waar je naasten het slachtoffer van zijn verzet tegen die stomme Rutte was. Helemaal los van de discussie of je doodsbang had moeten zijn is het toch gewoon asociaal om ziek richting familie of vrienden te gaan? Alsof jouw 3 uur plezier met bbq'en meer waard is dan de volgende week van je ouders waarin ze zich kut voelen en niks kunnen doen.quote:Op maandag 22 juli 2024 16:42 schreef Kanaroe het volgende:
Ik schiet niet in paniek, maar het ergert mij dat er (in mijn omgeving) mensen besmet waren en er supernonchalant mee omgingen
1 Gast die ik ken was besmet en ziekerig en vond het maar raar dat zijn ouders liever niet bij hem kwamen bbq-en, want "het is toch maar een gewoon een verkoudheid"
Ik werk met kwetsbare ouderen en test mezelf nog regelmatig, kleine moeite en bespaart hopelijk ellende
Na de avondklok toch wel het meest debiele stukje nep veiligheid uit die tijd ja.quote:Op maandag 22 juli 2024 17:18 schreef Kickinalfa het volgende:
Gisteren na 20:00 bier gedronken, komt wel dichtbij zo.
Het is ook niet verboden om middenin je eigen woonkamer te pissen. Dat het niet verboden is, betekent niet dat het maar normaal moet zijn.quote:
Mondkapjes voor de gedragsbeinvloeding, afstand houden met een winkelwagen, scholen dicht, alle niet essentiële zaken dicht, niet sporten, thuiswerken, vaccines die geen bescherming bieden...quote:Op maandag 22 juli 2024 17:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Na de avondklok toch wel het meest debiele stukje nep veiligheid uit die tijd ja.
Rekening houden met zwakkeren in de samenleving is teveel gevraagd voor sommige mensenquote:Op maandag 22 juli 2024 17:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ergens tijdens de lockdowns hebben bepaalde mensen het idee gekregen dat asociaal gedrag waar je naasten het slachtoffer van zijn verzet tegen die stomme Rutte was. Helemaal los van de discussie of je doodsbang had moeten zijn is het toch gewoon asociaal om ziek richting familie of vrienden te gaan? Alsof jouw 3 uur plezier met bbq'en meer waard is dan de volgende week van je ouders waarin ze zich kut voelen en niks kunnen doen.
Nee, doordat mensen elkaar bleven besmetten hebben we alweer een tijdje milde varianten die de zware griepvariant hebben weggedrukt. Dat wordt zoveel mogelijk verzwegen, want de propagandisten willen er niet aan herinnerd worden dat we met die door hen met valse claims aangeprezen vaccinaties en "coronamaatregelen" nog steeds in lockdowns hadden gezeten.quote:Op maandag 22 juli 2024 16:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gaat dit hele circus weer opnieuw beginnen?
Dat is toch opgelostquote:Op maandag 22 juli 2024 18:19 schreef Weltschmerz het volgende:
We zijn gered uit die openluchtgevangenis door een natuurlijke mutatie, en ondanks de overheidsmaatregelen. Iemand nog nieuws over de oorzaken van de nog steeds schrikbarende oversterfte?
Daar heeft de overheid wel vaker een handje van.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:36 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dat is toch opgelost![]()
Statistici van de overheid hebben gewoon de sterfte van 2022 als normale sterfte verklaard
Probleem opgelost !!!
Je kunt er gewoon eentje opzetten toch als je dat wilt, blijkbaar wil niemand dat.quote:Op maandag 22 juli 2024 17:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het is ook niet verboden om middenin je eigen woonkamer te pissen. Dat het niet verboden is, betekent niet dat het maar normaal moet zijn.
En met griep blijf ik ook gewoon thuis.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als het vooral 65+’ers zijn en die komen niet in het ziekenhuis over het algemeen door deze variant, is het tijd om erover op te houden.
Het is nu niet anders als een griep, behalve dat het blijkbaar ook de kop op kan steken in de zomer, gezellig vlak voor als je op vakantie wil gaan.
Hangt ervan af hoe Rutte de zitplekken op verjaardagsfeestje had verordend. Als dan iemand zomaar middenin de woonkamer gaat pissen dan klopt dat niet meer.quote:Op maandag 22 juli 2024 17:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het is ook niet verboden om middenin je eigen woonkamer te pissen. Dat het niet verboden is, betekent niet dat het maar normaal moet zijn.
Verstandig!quote:Op maandag 22 juli 2024 18:57 schreef Morri2 het volgende:
[..]
En met griep blijf ik ook gewoon thuis.
Rutte of politiek heeft er voor mij helemaal niks mee te maken inderdaadquote:Op maandag 22 juli 2024 17:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ergens tijdens de lockdowns hebben bepaalde mensen het idee gekregen dat asociaal gedrag waar je naasten het slachtoffer van zijn verzet tegen die stomme Rutte was. Helemaal los van de discussie of je doodsbang had moeten zijn is het toch gewoon asociaal om ziek richting familie of vrienden te gaan? Alsof jouw 3 uur plezier met bbq'en meer waard is dan de volgende week van je ouders waarin ze zich kut voelen en niks kunnen doen.
Bla bla. Heb voor het eerst zelfs geen verkoudheid gehad. Het is net alsof minder mensen ontmoeten helpt. En je geklaag over vaccinaties is wappie onzin.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Mondkapjes voor de gedragsbeinvloeding, afstand houden met een winkelwagen, scholen dicht, alle niet essentiële zaken dicht, niet sporten, thuiswerken, vaccines die geen bescherming bieden...
Lol. Neem nog een booster omdat de vaccins je echt beschermen.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En je geklaag over vaccinaties is wappie onzin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |