Zeker. Maar ik kan ook heel blij zijn om jou en anderen in dit topic te zien, zonder dat met emoji's tot uitdrukking te brengen. Alleen merken jullie er dan misschien wat minder van.quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:29 schreef Sally het volgende:
Zie @:Groepfunder , er zijn er meer blij om me te zien![]()
Komt uit een goed hartquote:Op woensdag 24 juli 2024 12:53 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik kan ook heel blij zijn om jou en anderen in dit topic te zien, zonder dat met emoji's tot uitdrukking te brengen. Alleen merken jullie er dan misschien wat minder van.![]()
Jij bent zijn cardioloog?quote:
Nog nietquote:
VC nooit geprobeerd. Vond het allemaal wel prima. Raakte in die periode helemaal verslingerd aan Pokémon Gold en dat ging voor.quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb deel 3 en VC geprobeerd, maar ik kon er echt niet in komen
Wij ook van jou!quote:Op woensdag 24 juli 2024 12:53 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik kan ook heel blij zijn om jou en anderen in dit topic te zien, zonder dat met emoji's tot uitdrukking te brengen. Alleen merken jullie er dan misschien wat minder van.![]()
Die is leukquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
VC nooit geprobeerd. Vond het allemaal wel prima. Raakte in die periode helemaal verslingerd aan Pokémon Gold en dat ging voor.
C'mere youquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:40 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
[..]
Ik word er bijna verlegen van.![]()
Uuuuren mee vermaakt.quote:
Ik heb Heartgold nog op de DSquote:Op woensdag 24 juli 2024 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Uuuuren mee vermaakt.Uiteraard op de pc met groot scherm.
Daarom pc en groot scherm.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb Heartgold nog op de DS
Whehehe, ook een optiequote:
Wel het geluid zacht zetten, anders hou je er een trauma aan over.quote:
Gameboy geluiden genotquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel het geluid zacht zetten, anders hou je er een trauma aan over.
Oh god nee..... nee!!!quote:
Jaaaaaquote:
Daar word je een zenuwpatient van!quote:
Oh nee hoorquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daar word je een zenuwpatient van!
Jij liever dan ik.quote:
quote:
Lord!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |