Klopt. Over het algemeen wel, of anders naar de markt.quote:
Goeie tip, dit wist ik niet. Ik zal eens kijken of dit (veel) invloed gaat hebben.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:09 schreef Evangelion het volgende:
Je kan je kaart resetten in de app, dan vergeet hij welke troep je allemaal ooit hebt gekocht.
Maar alsnog komen groente en fruit nooit in de persoonlijke bonus volgens mij.
Oh wacht, ik heb Pink Lady appels er nu in staan. 15%Niet boeiend.
Kaasbroodjes koop ik niet. denk dat hem dan toch in de hartige broodjes zit. Maar goed ik zal mijn kaart resetten en kijken of dat veel effect heeft.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb gewoon groente en fruit in mn persoonlijke bonus. Denk dat je toch teveel kaasbroodjes koopt en te weinig groente.
AH vindt dat je eens normaal moet gaan eten.quote:Op maandag 22 juli 2024 11:48 schreef Aberkullie het volgende:
Ik krijg als vegan alleen maar kippenpoten en hamburgers
Ook waardeloos !quote:Op maandag 22 juli 2024 11:48 schreef Aberkullie het volgende:
Ik krijg als vegan alleen maar kippenpoten en hamburgers
Jij kan geen eigen keuzes maken?quote:Op maandag 22 juli 2024 09:15 schreef Gibson88 het volgende:
Klacht: De Appie die je bijna 'dwingt' om alleen suikerbommen en andere ongezonde rotzooi te kopen.
Plus 'korting' wat eigenlijk niet echt een korting is.
Akkoord met de klacht.quote:Op maandag 22 juli 2024 09:15 schreef Gibson88 het volgende:
Waar ik mij behoorlijk aan erger is dat als ik in mijn persoonlijke bonusbox kijk
van de AH, dat ik alleen maar ongezond rotzooi zie staan.
Dat ik ooit 's een keer een kaneelbroodje heb gekocht wil niet zeggen dat
ik die perse in de bonus wil hebben. Of andere bewerkt vreten als magnetron troep,
of vreterij uit een potje![]()
Gooi die watermeloen er in, of de bloemkool of prei die ik de week ervoor heb gekocht.
Of biedt wat anders vers aan zodat ik tenminste iets heb aan die zogenaamde bonus
wat eigelijk al niet echt een bonus is omdat andere prijzen hierin doorberekent zijn.
Klacht: De Appie die je bijna 'dwingt' om alleen suikerbommen en andere ongezonde rotzooi te kopen.
Plus 'korting' wat eigenlijk niet echt een korting is.
Oh wat is normaal dan? Moederkoeienmelk of vlees vol hormonen en antibiotica?quote:Op maandag 22 juli 2024 12:09 schreef DerekB het volgende:
[..]
AH vindt dat je eens normaal moet gaan eten.
inderdaad hou het maar bij chocola en chipsquote:Op maandag 22 juli 2024 14:42 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oh wat is normaal dan? Moederkoeienmelk of vlees vol hormonen en antibiotica?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |