quote:Op maandag 22 juli 2024 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, was best vies weer. Wel weer wat stapjes gemaakt.
US is verkouden. Keti Snotti.quote:Op maandag 22 juli 2024 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest jij niet bij een keti Koti feest zijn ?
quote:Op maandag 22 juli 2024 12:25 schreef kwiwi het volgende:
Zelfgemaakte pastasalade met zalm en groenten
Ik dacht dat het AI wasquote:Op maandag 22 juli 2024 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zat net in de tuin.
Voorzichtig dichterbij geslopen, heel langzaam.
Ja. Anders kon ik de details niet zien om te determineren.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het AI wasVer ingezoomd?
Klinkt als een goed idee ook wel.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:38 schreef RockNijntje het volgende:
Unexpected outcome
[ afbeelding ]
Oh oeps ik zie dat de uitkomst niet op het plaatje staatZijn lichaam is nooit gevonden
Dat iemand ooit een keer opstaat met dat idee en het nog gaat uitvoeren ook.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:38 schreef RockNijntje het volgende:
Unexpected outcome
[ afbeelding ]
Oh oeps ik zie dat de uitkomst niet op het plaatje staatZijn lichaam is nooit gevonden
Wat akeligquote:Op maandag 22 juli 2024 14:08 schreef Ama het volgende:
Aah![]()
Lichaam vermiste Nederlandse vrouw op 700 meter van Franse camping gevonden - https://nos.nl/l/2529872
Sneu.quote:Op maandag 22 juli 2024 14:08 schreef Ama het volgende:
Aah![]()
Lichaam vermiste Nederlandse vrouw op 700 meter van Franse camping gevonden - https://nos.nl/l/2529872
Delen, DELEN!quote:Bij uitstek geschikt om te sharen in combinatie met diverse bijgerechten
Haha, dat ook. Maar zo onnodig dat er sharen in die zin staat. Ik gooi er ook wel eens wat Engels tussendoor, maar afgedrukt op een menukaart vind ik het toch andersquote:
Hadden we ook op de KLB meet. Maar je merkte dat we dan allemaal wel moeizaam vonden.quote:
over diverse bijgerechten gesproken: Ik ga even een appel etenquote:Op maandag 22 juli 2024 14:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Haha, dat ook. Maar zo onnodig dat er sharen in die zin staat. Ik gooi er ook wel eens wat Engels tussendoor, maar afgedrukt op een menukaart vind ik het toch anders
Doe je die wel even sharen met iedereen hier?quote:Op maandag 22 juli 2024 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
over diverse bijgerechten gesproken: Ik ga even een appel eten
Het is wel een big one, maar neequote:Op maandag 22 juli 2024 14:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe je die wel even sharen met iedereen hier?
Manmanmanquote:Op maandag 22 juli 2024 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ondertussen maar weer de lange broek aan gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |