Daar is bij mij geen sprake van, bij alle gereviewde dingen komen er wel nieuwe reacties bij, maar niet de mijne.quote:Op maandag 22 juli 2024 09:51 schreef Gibson88 het volgende:
Ja heb ik ook gehad. Betreffende locatie scheen opgeheven te zijn en daarmee van Google Reviews verwijderd. Dus ook alle comments.
Ja het ging in mijn geval om een winkel genaamd "Megadump".quote:Op maandag 22 juli 2024 17:32 schreef Hupje het volgende:
[..]
Daar is bij mij geen sprake van, bij alle gereviewde dingen komen er wel nieuwe reacties bij, maar niet de mijne.
@:ToT Zou het echt aan de woordkeuze liggen? Ik zal er eens een herschrijven om te testen.
Zo jammer dat je geen feedback krijgt waarom het niet gepost wordt.
Ah oke, dan weet ik het ook niet. Wat ToT zegt zou dan nog best kunnen.quote:Op maandag 22 juli 2024 17:32 schreef Hupje het volgende:
[..]
Daar is bij mij geen sprake van, bij alle gereviewde dingen komen er wel nieuwe reacties bij, maar niet de mijne.
@:ToT Zou het echt aan de woordkeuze liggen? Ik zal er eens een herschrijven om te testen.
Zo jammer dat je geen feedback krijgt waarom het niet gepost wordt.
Is men hier geïnteresseerd in een willekeurig wandelpad in Frankrijk?quote:Op maandag 22 juli 2024 17:46 schreef KvanG het volgende:
Beter zet je je recenties op FOK! . @:Danny is niet zo van het censureren in tegenstelling tot Google.
Er is vast wel iemand voor wie dat interessant is.Plus FOK! wordt nog altijd goed geindexeerd, dus het kan nieuwe gebruikers naar de site lokken.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:55 schreef Hupje het volgende:
Is men hier geïnteresseerd in een willekeurig wandelpad in Frankrijk?Waarvan ik graag van te voren had willen weten dat er ruim voldoende parkeerplek was en dat nu dus in een review wilde zetten.
Lees het toch een keer heel kritisch na; kan zijn dat 1 lullig woordje net verkeerd geïnterpreteerd kan worden.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:55 schreef Hupje het volgende:
[..]
Is men hier geïnteresseerd in een willekeurig wandelpad in Frankrijk?Waarvan ik graag van te voren had willen weten dat er ruim voldoende parkeerplek was en dat nu dus in een review wilde zetten.
@:ToT Dat soort bewoordingen heb ik niet gebruikt. Echt niks bijzonders naar mijn idee.
Een voorbeeld van niet gepost:quote:Op maandag 22 juli 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Lees het toch een keer heel kritisch na; kan zijn dat 1 lullig woordje net verkeerd geïnterpreteerd kan worden.
Of misschien is de tekst erg lang?
Vlak naast het spoor.....zou iets van zelfmoord kunnen suggereren?quote:Op maandag 22 juli 2024 19:03 schreef Hupje het volgende:
[..]
Een voorbeeld van niet gepost:
Deze pumptrack ligt vlak naast het spoor. De baan is geschikt voor beginners op step of fiets. Het wegdek is goed onderhouden.
Er is parkeerplek voor een paar auto's.
Of:
Mooi kiezelstrand. Vanuit het bos stroomt een beekje over het kiezelstrand naar de zee.
Geen idee op wiens tenen ik daarmee kan trappen![]()
Met logica google's algorithmes willen doorgronden.quote:Op maandag 22 juli 2024 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Vlak naast het spoor.....zou iets van zelfmoord kunnen suggereren?
Dat van dat beekje snap ik dan weer echt niet!
quote:Op maandag 22 juli 2024 19:11 schreef KvanG het volgende:
[..]
Met logica google's algorithmes willen doorgronden.
quote:Je review is niet gepost:
Wat er is gebeurd
De plaats waarover je hebt gepost, is verwijderd uit Google-services zoals Maps en Zoeken.
Maar sommige reviews (nieuwe dus) worden wél gepost. Daarom snap ik het niet. Als vanaf een bepaald punt niks meer werd gepost, zou ik het begrijpen.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:03 schreef Mikeytt het volgende:
Je bent waarschijnlijk onzichtbaar geband. Dan verwijderd of blokkeert Google je nieuwe reviews.
Je moet dan even je reviews nakijken en alle reviews verwijderen waarvan je denkt dat de voorwaarden zijn geschonden. (Bijvoorbeeld beledigende taal, foto's van vreemden in de achtergrond)
Mocht je een wandelpad gevaarlijk vinden, dan mag je dat ook niet in de review zetten. Je moet Google dan rechtsstreeks contacteren, want ze laten geen gevaarlijke punten toe aan het review programma.
Na het deleten kan je een appeal aanvragen hier:
https://support.google.co(...)/local_guides_appeal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |