Bedankt voor de suggestie! Staat als unavailable in mijn app.. heb weleens iets soortgelijks van de Aldi geprobeerd, rode pepers met roomkaas uit een potje, maar die waren niet te eten. Smaakt toch echt anders wanneer het uit een potje komt denk ik!quote:Op zondag 21 juli 2024 23:09 schreef FutureFairytale het volgende: [..] Zalmdag is een mooie dag
Is er een Kroger bij jou? Ze hebben eigen merk alleen zijn lange groene pepers ipv ronde rode. Potje heet; Private Selection® Stuffed Greek Longhorn Peppers with Rich Cream Cheese
Jammer, dan is het misschien periode gebonden. Maar eens, die in bakjes vind ik knapperig en 'versere' olie dan in potjes.quote:Op zondag 21 juli 2024 23:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bedankt voor de suggestie! Staat als unavailable in mijn app.. heb weleens iets soortgelijks van de Aldi geprobeerd, rode pepers met roomkaas uit een potje, maar die waren niet te eten. Smaakt toch echt anders wanneer het uit een potje komt denk ik!
Het was er echt heel goed.. heerlijk gegetenquote:Op zondag 21 juli 2024 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoe was het daar![]()
Ik ga misschien komende week even buurten daar, als het wat rustiger is
De 'verse' uit een bakje bij de AH ofzo zijn best lang houdbaar en niet heel temperatuurkritisch qua vervoeren. Eens vragen of bezoek het meeneemt?quote:Op zondag 21 juli 2024 23:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bedankt voor de suggestie! Staat als unavailable in mijn app.. heb weleens iets soortgelijks van de Aldi geprobeerd, rode pepers met roomkaas uit een potje, maar die waren niet te eten. Smaakt toch echt anders wanneer het uit een potje komt denk ik!
Wat klinkt dat goed zegquote:Op maandag 22 juli 2024 10:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het was er echt heel goed.. heerlijk gegetenIk ben gek op dat soort tentjes en zo knus ook. Maar ook het eten was er echt fantastisch en het was er ook nog eens heerlijk koel. Echt een aanrader
Oh dat is eigenlijk best een goede! Nooit aan gedacht. Zal het eens vragen als iemand in het najaar/de winter deze kant op komtquote:Op maandag 22 juli 2024 10:33 schreef Molo het volgende:
[..]
De 'verse' uit een bakje bij de AH ofzo zijn best lang houdbaar en niet heel temperatuurkritisch qua vervoeren. Eens vragen of bezoek het meeneemt?
Het komt trouwens uit Zuid Afrika, wellicht ook nog mooi haakje qua aanvoerlijnen
Oh die salade klinkt heel lekker!quote:Op maandag 22 juli 2024 10:40 schreef lojanda het volgende:
Griekse yoghurt met een kiwi en een nectarine en koffie.
Vanmiddag tosti met brie en vanavond een salade met gebakken perzik rucola parmaham pesto en burrata.
Niet zelf gemaakt?quote:Op maandag 22 juli 2024 00:45 schreef NoCigar het volgende:
Vissoep en vis met tomaat aardappel etc, op Ligurische wijze heet dat. Wat voor vis ben ik vergeten,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfgemaakt is geen vereiste hier. Je insteek positief verwoorden helpt bij hoe de vraag ontvangen wordt. Klein tipje.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet zelf gemaakt?
Ergens in een restaurant gegeten?
Bedankt, maar ik had jou niets gevraagd.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:29 schreef Molo het volgende:
Zelfgemaakt is geen vereiste hier. Je insteek positief verwoorden helpt bij hoe de vraag ontvangen wordt. Klein tipje.
Komt stuk leuker over dan
Sfeermaker golfer in the housequote:Op maandag 22 juli 2024 15:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik had jou niets gevraagd.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |