SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Hier in Goor leken vanmiddag donderwolken te naderen, maar die hielden het snel voor gezien. In Enschede, Oldenzaal, Losser en De Lutte daarentegen hebben ze wel de volle laag gekregenquote:
Damn, heftig.quote:Op zondag 21 juli 2024 23:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hier in Goor leken vanmiddag donderwolken te naderen, maar die hielden het snel voor gezien. In Enschede, Oldenzaal, Losser en De Lutte daarentegen hebben ze wel de volle laag gekregenHet onderstaande lijkt een probleem met een duiker die onder de snelweg loopt en overstroomt.
[ afbeelding ]
U rijdt hier op de vluchtstrook. Mag dit ?quote:Op zondag 21 juli 2024 23:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hier in Goor leken vanmiddag donderwolken te naderen, maar die hielden het snel voor gezien. In Enschede, Oldenzaal, Losser en De Lutte daarentegen hebben ze wel de volle laag gekregenHet onderstaande lijkt een probleem met een duiker die onder de snelweg loopt en overstroomt.
[ afbeelding ]
Dat is dikke entree betalen!quote:
De wet zegt niets over de vluchtstrook drijvenquote:Op zondag 21 juli 2024 23:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
U rijdt hier op de vluchtstrook. Mag dit ?
Kun je het plan nog wijzigen? Bepaalde wijken in Enschede zijn berucht. Bouw iets hoger als het kan en begin niet aan een kelder.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:39 schreef Stefanovich het volgende:
Woon nu in een huurhuis in een wijk in Enschede die goed standhoudt tegen deze heftige regenval, dankzij groenstroken, wadi’s en goede afwatering. Laat echter een nieuw huis bouwen aan een straat die helemaal blank kwam te staan :’) toppiee. NL / Enschede is niet (voldoende) klimaatbestendig.
nou wel 3,50quote:Op zondag 21 juli 2024 23:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat is dikke entree betalen!
Ik weet een gratis optie in de buurt
quote:Op zondag 21 juli 2024 23:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De wet zegt niets over de vluchtstrook drijven
Voor mij stuk dichterbijquote:Op zondag 21 juli 2024 23:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat is toch niet te vergelijken met het Henschotermeer
Een hele verademing inderdaad. (Zo'n warm weekend is wel vermoeiend soms.)quote:Op maandag 22 juli 2024 05:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Eindelijk goede temperatuur buiten
24 graden vandaag, dus prima temperatuur jaquote:Op maandag 22 juli 2024 05:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Eindelijk goede temperatuur buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |