quote:
Dank voor de tip!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:32 schreef borisz het volgende:
Het is heel fijn om te weten dat het hierna klaar is. Al hoop ik nog wel een jaar of 50 mee te gaan
Toevallig heb ik vanavond het Marathoninterview aan staan met Jim van Os.
Ah, Jimquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:32 schreef borisz het volgende:
Het is heel fijn om te weten dat het hierna klaar is. Al hoop ik nog wel een jaar of 50 mee te gaan
Toevallig heb ik vanavond het Marathoninterview aan staan met Jim van Os.
Ik heb 2 grote diepvrieskisten.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoeveel diepvriezers heb jij wel niet? @sigme
Dat zijn er flink was 😳quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb 2 grote diepvrieskisten.
En bij mijn vader nog een kleintje.
Mijn vader heeft drie grote diepvrieskisten en twee kleine. En die ene kleine van mij.
Dus als ik ruimte tekort kom dan wijk ik uit naar hem.
Ik ben een hamsteraar.quote:
Ik ben licht jaloers. Ik zei vandaag nog tegen mijn vriendin dat ik zo graag een derde vriezer wil.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Korte samenvatting: Ik ben de hele rest vd avond en nacht met mezelf in conclaaf geweest of ik misschien toch onder stroom gestaan kan hebben en of ik dan misschien schade heb aan organen en dat de koorts daardoor komt - of dat ik gewoon al niet helemaal fit was en nu echt ziek ben geworden, want er zijn wel meer mensen ziek en ik heb vanaf morgen vakantie en maandag en gister waren stressvol door idioten en gek doende kat vd buren waar ik tm vrijdag op pas, en dat helpt meestal ook niet mee voor je weerstand. Oh, en vier keer een uur slapen is ook hier per se erg herstellend.
En ik weet hoe idioot dat klinkt, en rationeel weet ik ook wel dat de kans 99.99% is dat ik niet onder stroom heb gestaan maar gewoon ben gestoken net zoals buurvrouw en dat mn koorts daar los van staat. Maar gevoelsmatig/die gedachten.. die hebben daar dan toch wel redelijk lak aan.
Op zulke momenten denk ik soms wel even, dit hoeft van mij niet zo. Toen het nog veel erger was en ik door de andere angsten in het begin een maand of twee, drie überhaupt nauwelijks het huis uit kwam, ben ik ook echt wel depressief geweest (niet gediagnosticeerd, wel voldoenend aan de criteria). Gelukkig is het nu al een stuk beter en vind ik het leven meestal neutraal tot leuk nu, maar op dit soort momenten..
[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 24-07-2024 07:52:21 ]
Haha, ja, altijd fijn die meewerkende beestjesquote:Op woensdag 24 juli 2024 08:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vlinder, ik word al moe als ik je spoiler lees, laat staan dat jij die scenario’s en gedachten zo in je hoofd blijft doorlopen. Maar ik lees ook de relativerende gedachten, dat zijn goede stappen
Hier ging ik ‘even’ urine opvangen. Kat met speciale korrels nachtje opgesloten, met werk zo geregeld dat ik eerst naar de DA kon met de oogst…. En hij pieste niet![]()
Komende ochtenden geen gelegenheid wat langs te brengen en ik ga kater niet op mijn kantoordag de hele dag opsluiten. Eens kijken of ik evt zaterdag met een plas terecht kan. En vooraf nog meer vocht in de kat krijgen voor beter resultaat.
Inderdaad. Ik ben niet zo van de boodschappennamenmaffia maar met dit product proberen ze expres mensen iets anders te laten kopen dan ze denken te kopen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 01:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)-naam-roombeter.html
Mooi.
OSquote:Op woensdag 24 juli 2024 07:49 schreef borisz het volgende:
Hartelijk Olympische Spelen
We beginnen vandaag vanaf 15u met Voetbal en Rugby Sevens.
Knuffel aan Vlinder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |