abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214387041
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 21:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Daar ben ik nog niet :N
;(

Gelukkig heb je mijn samenvatting dan :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_214387221
‘in de put zitten is niet altijd erg. Op de bodem kun je uitrusten, tijd nemen, kracht verzamelen en bedenken wat je, als het moment daar is, gaat doen om weer omhoog te klimmen. Beter dan uitgeput halverwege je vastklauwen en niet vooruit komen'

En DP haar post.

O+ O+
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 juli 2024 @ 21:32:21 #203
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_214387344
Het is heel fijn om te weten dat het hierna klaar is. Al hoop ik nog wel een jaar of 50 mee te gaan :)

Toevallig heb ik vanavond het Marathoninterview aan staan met Jim van Os.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_214387420
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 21:32 schreef borisz het volgende:
Het is heel fijn om te weten dat het hierna klaar is. Al hoop ik nog wel een jaar of 50 mee te gaan :)

Dank voor de tip!
pi_214387435
Ander nieuws: voor bloedprikken bij kater moest een beetje haar uit zijn nek weggeschoren worden (DA zei sorry tegen hem O+ ) Die stoppelplaats wordt me al dagen op rij aangeboden als allerbestefavorietemeestgeliefde krabbelplek O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_214387496
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 21:32 schreef borisz het volgende:

Ah, Jim :Y Toffe kerel met goede ideeën. Heb ik in een vorig werkverleden nog een gang mee gedeeld waar veel vakgebieden bij elkaar zaten.
pi_214387586

[ Bericht 69% gewijzigd door sigme op 23-07-2024 22:07:24 (youtube is beter) ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214387613
Hmm. Ik weet niet zeker of dat werkt.

Hoe dan ook, ik heb ruim 19kg bessen in de diepvries. Uit eigen tuin. Waarvan 11kg blauwe bessen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214387756
Hoeveel diepvriezers heb jij wel niet? @sigme

Volgens mij heb ik geen drupje depressiviteit in mijn lijf. In mijn omgeving helaas wel wat mensen die het leven best wel moeilijk vinden. Sommigen zoeken hulp en sommigen vinden al jaren dat het vanzelf over moet gaan.
In d loop van de tijd heb ik wel geleerd dat ik er niet tegenin moet gaan, niet mijn vakgebied maar als puber snapte ik er geen moer van. Ben blij dat de pubers van nu ruimte hebben om erover te praten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_214387828
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 22:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoeveel diepvriezers heb jij wel niet? @sigme
Ik heb 2 grote diepvrieskisten.
En bij mijn vader nog een kleintje.

Mijn vader heeft drie grote diepvrieskisten en twee kleine. En die ene kleine van mij.
Dus als ik ruimte tekort kom dan wijk ik uit naar hem.
pi_214387872
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 22:11 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik heb 2 grote diepvrieskisten.
En bij mijn vader nog een kleintje.

Mijn vader heeft drie grote diepvrieskisten en twee kleine. En die ene kleine van mij.
Dus als ik ruimte tekort kom dan wijk ik uit naar hem.
Dat zijn er flink was 😳
pi_214387912
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 22:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat zijn er flink was 😳
Ik ben een hamsteraar.
  dinsdag 23 juli 2024 @ 22:20:46 #213
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214387929
quote:
81s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 22:18 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik ben een hamsteraar.
Ik ben licht jaloers. Ik zei vandaag nog tegen mijn vriendin dat ik zo graag een derde vriezer wil.
Spoilers!
pi_214387961
Jullie hebben ook veel in de moestuin, dus eigenlijk is het heel logisch, grote en veel vriezers
pi_214390228
Interessante uitwisseling gisteren :)
Ik had gister en vannacht het weer eens even moeilijk met mezelf.

Ik wilde het 'gras' nog even maaien voordat de tuinmensen straks komen. Toen ik de grasmaaier startte, voelde ik een scherp iets, een vonkje of steekje, best pijnlijk, in mn been denk ik. Achterop mn linker onderbeen zit ook een klein rood puntje. Verder gegaan met maaien, maar hij deed raar - niet op vol vermogen, steeds even doen en dan niet meer en dan weer wel terwijl ik hendel gewoon ingedrukt hield. Buurvrouw was vlak daarvoor gestoken/gebeten door een vliegende mier, vlakbij waar ik stond toen ik door pijn voelde. Maar ipv dat ik denk, kutmier, ben ik de hele avond onrustig geweest. En ik ben de hele nacht koortsig geweest en temp loopt ook wat op ondanks 2x pcm. En inkijkje in mijn hoofd..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Korte samenvatting: Ik ben de hele rest vd avond en nacht met mezelf in conclaaf geweest of ik misschien toch onder stroom gestaan kan hebben en of ik dan misschien schade heb aan organen en dat de koorts daardoor komt - of dat ik gewoon al niet helemaal fit was en nu echt ziek ben geworden, want er zijn wel meer mensen ziek en ik heb vanaf morgen vakantie en maandag en gister waren stressvol door idioten en gek doende kat vd buren waar ik tm vrijdag op pas, en dat helpt meestal ook niet mee voor je weerstand. Oh, en vier keer een uur slapen is ook hier per se erg herstellend.

En ik weet hoe idioot dat klinkt, en rationeel weet ik ook wel dat de kans 99.99% is dat ik niet onder stroom heb gestaan maar gewoon ben gestoken net zoals buurvrouw en dat mn koorts daar los van staat. Maar gevoelsmatig/die gedachten.. die hebben daar dan toch wel redelijk lak aan.

Op zulke momenten denk ik soms wel even, dit hoeft van mij niet zo ;( . Toen het nog veel erger was en ik door de andere angsten in het begin een maand of twee, drie überhaupt nauwelijks het huis uit kwam, ben ik ook echt wel depressief geweest (niet gediagnosticeerd, wel voldoenend aan de criteria). Gelukkig is het nu al een stuk beter en vind ik het leven meestal neutraal tot leuk nu, maar op dit soort momenten..

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 24-07-2024 07:52:21 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juli 2024 @ 07:49:32 #217
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_214390285
Hartelijk Olympische Spelen
We beginnen vandaag vanaf 15u met Voetbal en Rugby Sevens. :+

Knuffel aan Vlinder :*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_214390340
Vlinder, ik word al moe als ik je spoiler lees, laat staan dat jij die scenario’s en gedachten zo in je hoofd blijft doorlopen. Maar ik lees ook de relativerende gedachten, dat zijn goede stappen :*

Hier ging ik ‘even’ urine opvangen. Kat met speciale korrels nachtje opgesloten, met werk zo geregeld dat ik eerst naar de DA kon met de oogst…. En hij pieste niet :')
Komende ochtenden geen gelegenheid wat langs te brengen en ik ga kater niet op mijn kantoordag de hele dag opsluiten. Eens kijken of ik evt zaterdag met een plas terecht kan. En vooraf nog meer vocht in de kat krijgen voor beter resultaat.
pi_214390828
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 08:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vlinder, ik word al moe als ik je spoiler lees, laat staan dat jij die scenario’s en gedachten zo in je hoofd blijft doorlopen. Maar ik lees ook de relativerende gedachten, dat zijn goede stappen :*

Hier ging ik ‘even’ urine opvangen. Kat met speciale korrels nachtje opgesloten, met werk zo geregeld dat ik eerst naar de DA kon met de oogst…. En hij pieste niet :')
Komende ochtenden geen gelegenheid wat langs te brengen en ik ga kater niet op mijn kantoordag de hele dag opsluiten. Eens kijken of ik evt zaterdag met een plas terecht kan. En vooraf nog meer vocht in de kat krijgen voor beter resultaat.
Haha, ja, altijd fijn die meewerkende beestjes :+ . Ik had dit eerder ook een keer, toen deed ik ook extra water over voer en tonijnsap tussendoor, zodat ie maar ging plassen. Maar toen was het soortelijk gewicht heel afwijkend, dus moest het opnieuw :') . Dus niet teveel extra vocht geven, dan is je resultaat weer niet betrouwbaar :D

En thanks :* ook aan borisz. Ik hoopte dat ik me vanochtend beter zou voelen / zorgen weg zouden zijn (want ochtend alles beter), maar 38.5 en nog steeds zorgen ook al weet ik dat kans zeer groot is dat het gewoon een mier + ziekjes is. Dus ik stond om 8u in tranen aan balie bij een lieve assistente (4x een uur slapen helpt ook niet echt voor emotionele stabiliteit) en heb vanmiddag een afspraak. Zag het echt niet zitten om als ik me nu al zo voel, vanavond/vannacht nog een keer dat hele gedachtenrad in te gaan.

Hopelijk zijn de tuinmensen voor die tijd al klaar óf tot erna nog zeker bezig. Het is max halfuurtje dat ik weg ben als ie enigszins op tijd loopt, dus dat zou vast net goed moeten gaan. Duimen jullie mee?

[ Bericht 9% gewijzigd door vlindertje89 op 24-07-2024 09:11:26 ]
pi_214390939
Och Vlinder …op / in je hoofd 😘 in wankel evenwicht met relativerende gedachten.
Is de psych met vakantie? Of digitaal als Zoom bereikbaar?
pi_214390991
Och @vlindertje89 wat een ellendige nacht met zoveel zorgen. Fijn dat je straks even bij de HA terecht kunt.

Vrije dag vandaag, even flink huishaten nu de temperatuur weer wat aangenamer is en vanmiddag ook naar de HA voor apk. Bloed en urineonderzoek zagen er allemaal hetzelfde uit als vorig jaar en dat was toen goed. Bloeddruk zal wel te hoog zijn,. Vroeger kreeg ik een weekmeter en nergens last van maar dat is niet meer
  woensdag 24 juli 2024 @ 09:32:26 #222
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_214391013
Ja hallo daar ben ik weer,

In welk schap ligt dit? bij de burgers in de koeling? of bij de kaasafdeling?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  woensdag 24 juli 2024 @ 10:00:39 #223
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214391235
quote:
Inderdaad. Ik ben niet zo van de boodschappennamenmaffia maar met dit product proberen ze expres mensen iets anders te laten kopen dan ze denken te kopen.
Spoilers!
  woensdag 24 juli 2024 @ 10:01:48 #224
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_214391245
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juli 2024 07:49 schreef borisz het volgende:
Hartelijk Olympische Spelen
We beginnen vandaag vanaf 15u met Voetbal en Rugby Sevens. :+

Knuffel aan Vlinder :*
OS *O*

Vlinder :*
Spoilers!
pi_214391262
Vandaag maar lekker naar werk gelopen. Eenmaal aangekomen gelijk door mn collega op de bank gelokt voor een lekker potje vrijen, waarna ik in mn gezicht geslagen werd :(

Daarna ging ze met dr benen wijd voor me liggen en moest ik haar buukske kriewen :| Tot ik weer een pets kreeg. Nu ligt ze achter me het kleedje er van langs te geven :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')