quote:
Dank voor de tip!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:32 schreef borisz het volgende:
Het is heel fijn om te weten dat het hierna klaar is. Al hoop ik nog wel een jaar of 50 mee te gaan
Toevallig heb ik vanavond het Marathoninterview aan staan met Jim van Os.
Ah, Jimquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:32 schreef borisz het volgende:
Het is heel fijn om te weten dat het hierna klaar is. Al hoop ik nog wel een jaar of 50 mee te gaan
Toevallig heb ik vanavond het Marathoninterview aan staan met Jim van Os.
Ik heb 2 grote diepvrieskisten.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoeveel diepvriezers heb jij wel niet? @sigme
Dat zijn er flink was 😳quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb 2 grote diepvrieskisten.
En bij mijn vader nog een kleintje.
Mijn vader heeft drie grote diepvrieskisten en twee kleine. En die ene kleine van mij.
Dus als ik ruimte tekort kom dan wijk ik uit naar hem.
Ik ben een hamsteraar.quote:
Ik ben licht jaloers. Ik zei vandaag nog tegen mijn vriendin dat ik zo graag een derde vriezer wil.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Korte samenvatting: Ik ben de hele rest vd avond en nacht met mezelf in conclaaf geweest of ik misschien toch onder stroom gestaan kan hebben en of ik dan misschien schade heb aan organen en dat de koorts daardoor komt - of dat ik gewoon al niet helemaal fit was en nu echt ziek ben geworden, want er zijn wel meer mensen ziek en ik heb vanaf morgen vakantie en maandag en gister waren stressvol door idioten en gek doende kat vd buren waar ik tm vrijdag op pas, en dat helpt meestal ook niet mee voor je weerstand. Oh, en vier keer een uur slapen is ook hier per se erg herstellend.
En ik weet hoe idioot dat klinkt, en rationeel weet ik ook wel dat de kans 99.99% is dat ik niet onder stroom heb gestaan maar gewoon ben gestoken net zoals buurvrouw en dat mn koorts daar los van staat. Maar gevoelsmatig/die gedachten.. die hebben daar dan toch wel redelijk lak aan.
Op zulke momenten denk ik soms wel even, dit hoeft van mij niet zo. Toen het nog veel erger was en ik door de andere angsten in het begin een maand of twee, drie überhaupt nauwelijks het huis uit kwam, ben ik ook echt wel depressief geweest (niet gediagnosticeerd, wel voldoenend aan de criteria). Gelukkig is het nu al een stuk beter en vind ik het leven meestal neutraal tot leuk nu, maar op dit soort momenten..
[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 24-07-2024 07:52:21 ]
Haha, ja, altijd fijn die meewerkende beestjesquote:Op woensdag 24 juli 2024 08:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vlinder, ik word al moe als ik je spoiler lees, laat staan dat jij die scenario’s en gedachten zo in je hoofd blijft doorlopen. Maar ik lees ook de relativerende gedachten, dat zijn goede stappen
Hier ging ik ‘even’ urine opvangen. Kat met speciale korrels nachtje opgesloten, met werk zo geregeld dat ik eerst naar de DA kon met de oogst…. En hij pieste niet![]()
Komende ochtenden geen gelegenheid wat langs te brengen en ik ga kater niet op mijn kantoordag de hele dag opsluiten. Eens kijken of ik evt zaterdag met een plas terecht kan. En vooraf nog meer vocht in de kat krijgen voor beter resultaat.
Inderdaad. Ik ben niet zo van de boodschappennamenmaffia maar met dit product proberen ze expres mensen iets anders te laten kopen dan ze denken te kopen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 01:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)-naam-roombeter.html
Mooi.
OSquote:Op woensdag 24 juli 2024 07:49 schreef borisz het volgende:
Hartelijk Olympische Spelen
We beginnen vandaag vanaf 15u met Voetbal en Rugby Sevens.
Knuffel aan Vlinder![]()
quote:Op woensdag 24 juli 2024 07:36 schreef vlindertje89 het volgende:
Interessante uitwisseling gisteren
Ik had gister en vannacht het weer eens even moeilijk met mezelf.
Ik wilde het 'gras' nog even maaien voordat de tuinmensen straks komen. Toen ik de grasmaaier startte, voelde ik een scherp iets, een vonkje of steekje, best pijnlijk, in mn been denk ik. Achterop mn linker onderbeen zit ook een klein rood puntje. Verder gegaan met maaien, maar hij deed raar - niet op vol vermogen, steeds even doen en dan niet meer en dan weer wel terwijl ik hendel gewoon ingedrukt hield. Buurvrouw was vlak daarvoor gestoken/gebeten door een vliegende mier, vlakbij waar ik stond toen ik door pijn voelde. Maar ipv dat ik denk, kutmier, ben ik de hele avond onrustig geweest. En ik ben de hele nacht koortsig geweest en temp loopt ook wat op ondanks 2x pcm. En inkijkje in mijn hoofd..Hoi, ik kom even binnen vallen. ja ook een meelezerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Korte samenvatting: Ik ben de hele rest vd avond en nacht met mezelf in conclaaf geweest of ik misschien toch onder stroom gestaan kan hebben en of ik dan misschien schade heb aan organen en dat de koorts daardoor komt - of dat ik gewoon al niet helemaal fit was en nu echt ziek ben geworden, want er zijn wel meer mensen ziek en ik heb vanaf morgen vakantie en maandag en gister waren stressvol door idioten en gek doende kat vd buren waar ik tm vrijdag op pas, en dat helpt meestal ook niet mee voor je weerstand. Oh, en vier keer een uur slapen is ook hier per se erg herstellend.
En ik weet hoe idioot dat klinkt, en rationeel weet ik ook wel dat de kans 99.99% is dat ik niet onder stroom heb gestaan maar gewoon ben gestoken net zoals buurvrouw en dat mn koorts daar los van staat. Maar gevoelsmatig/die gedachten.. die hebben daar dan toch wel redelijk lak aan.
Op zulke momenten denk ik soms wel even, dit hoeft van mij niet zo. Toen het nog veel erger was en ik door de andere angsten in het begin een maand of twee, drie überhaupt nauwelijks het huis uit kwam, ben ik ook echt wel depressief geweest (niet gediagnosticeerd, wel voldoenend aan de criteria). Gelukkig is het nu al een stuk beter en vind ik het leven meestal neutraal tot leuk nu, maar op dit soort momenten..
![]()
Sorry geen sorry. Ik herken het blijven malen in je hoofd in de nacht en het niet kunnen stoppen. Ik heb sinds kort een sleep sound machine . Die kan je op verschillende geluiden zetten. Daardoor kan ik me eigenlijk niet meer concentreren op alle gedachten die rond tollen. En het helpt me in slaap vallen.
Ik ga niet beweren dat het elke nacht helpt, maar na een maand ben ik verbaast hoe dat werkt bij mij. Gewoon overheersen met een ander geluid, zoals witte ruis en dergelijke helpt echt om te onderbreken.
Ik heb zelf deze op Amazon gekocht. Zoeken op sleep sound machine. Ik heb die van 34,99.
Ik welquote:Op woensdag 24 juli 2024 10:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben niet zo van de boodschappennamenmaffia maar met dit product proberen ze expres mensen iets anders te laten kopen dan ze denken te kopen.
Though lovequote:Op woensdag 24 juli 2024 10:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vandaag maar lekker naar werk gelopen. Eenmaal aangekomen gelijk door mn collega op de bank gelokt voor een lekker potje vrijen, waarna ik in mn gezicht geslagen werd
Daarna ging ze met dr benen wijd voor me liggen en moest ik haar buukske kriewen :| Tot ik weer een pets kreeg. Nu ligt ze achter me het kleedje er van langs te geven
quote:Op woensdag 24 juli 2024 10:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoi, ik kom even binnen vallen. ja ook een meelezer![]()
Sorry geen sorry. Ik herken het blijven malen in je hoofd in de nacht en het niet kunnen stoppen. Ik heb sinds kort een sleep sound machine . Die kan je op verschillende geluiden zetten. Daardoor kan ik me eigenlijk niet meer concentreren op alle gedachten die rond tollen. En het helpt me in slaap vallen.
Ik ga niet beweren dat het elke nacht helpt, maar na een maand ben ik verbaast hoe dat werkt bij mij. Gewoon overheersen met een ander geluid, zoals witte ruis en dergelijke helpt echt om te onderbreken.
Ik heb zelf deze op Amazon gekocht. Zoeken op sleep sound machine. Ik heb die van 34,99.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. het lijkt me lastig om daar allemaal mee om te moeten gaan en de "werkelijkheid" dan zo enorm te verliezen.
verder! ik wil jouw tuin- man ook! gister 5 uur lang bezig geweest om het gras tussen het grind en de stenen rond het huis uit te trekken.. het ergste, over een maand moet dat wsl weer.. binnenkort toch eens de tuinman van de buren aanschieten of ie niet eens per maand een uurthe of 2 kan spenderen aan onze oprit.
in goed nieuws, de (septic?) tank is weer geleegd vandaag, en geen problemen ondervonden, dus we kunnen weer een heel jaar schijten![]()
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Bij mijn appie lagen ze bij de kaas. Waar ook de pakjes geitenkaas liggen enzo.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:32 schreef junkiesietze het volgende:
Ja hallo daar ben ik weer,
[ afbeelding ]
In welk schap ligt dit? bij de burgers in de koeling? of bij de kaasafdeling?
Aldi verneukt de kluit daar ook mee die verkopenquote:Op woensdag 24 juli 2024 10:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als je dat doortrekt naar plantaardige melk-alternatieven vs. Melk, dan weten kopers van het alternatief vaak niet [...]
bij de borrelkaasjes?quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij mijn appie lagen ze bij de kaas. Waar ook de pakjes geitenkaas liggen enzo.
Wel erg lekker.Helemaal vloeibaar van binnen.
Hoiquote:Op woensdag 24 juli 2024 11:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]hey Laysa,
Ik moest laatst nog even aan je denken. Was even wat aan het zoeken en kwam een post tegen van DeKardinaal. Bracht me weer even terug naar F&F. Zodoende.
Dus nog geen 100%? Jij hebt OSVakantie?quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:30 schreef borisz het volgende:
Na gisteren thuis aan het werk vandaag halve dag op kantoor. Blij om er weer uit te zijn.
Maar met de lunch was het ook wel klaar. Morgen weer naar kantoor op standje rustig.En vooral op afrondmodus.
Nog niet 100% idd. Maar wel op de weg terug. Morgen zo veel mogelijk de admin afronden en vrijdag waarschijnlijk om 12.30 de toko sluiten.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dus nog geen 100%? Jij hebt OSVakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |