Jammer dat hij dood is jaquote:Op zondag 21 juli 2024 16:43 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik benieuwd wat @:Zoon_John hiervan zou hebben gevonden
Mooi he. Verwend kutkind direct te janken als het niet luktquote:Op zondag 21 juli 2024 16:33 schreef Hyaenidae het volgende:
Agressief pisventje, nu komt de ware Jos weer in hem naar boven
Ja ik vind dat mooi. Maar ik vind jou ook een hele mooie jongenquote:Op zondag 21 juli 2024 16:48 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Mooi he. Verwend kutkind direct te janken als het niet lukt
Hmm onverwachte liefdesverklaring maar zeker niet ongewenstquote:Op zondag 21 juli 2024 16:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja ik vind dat mooi. Maar ik vind jou ook een hele mooie jongen
Heeft niks met liefde te maken flikkertjequote:Op zondag 21 juli 2024 17:06 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Hmm onverwachte liefdesverklaring maar zeker niet ongewenst
quote:Op zondag 21 juli 2024 17:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heeft niks met liefde te maken flikkertje
Ik vind je een knappe jongen, maar voel niet de behoefte om in je kont te bonken. Kan toch.quote:
Ja dat kan.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik vind je een knappe jongen, maar voel niet de behoefte om in je kont te bonken. Kan toch.
Volgens mij ben je zelf gewoon een Max fan, zit je nou ziedend een topic te maken omdat je held een keer geen eerste is gewordenquote:
Ja die heeft nooit in de F1 geraced.quote:
Retweetquote:Op zondag 21 juli 2024 22:59 schreef Playboy69 het volgende:
max verstappen is een matige coureur die geen racecraft heeft en alleen kan winnen in met afstand de snelste auto
nu de auto het 2e snelste is gaat het gelijk niet meer
hamilton is echt de GOAT........
Tell me you dont understand F1 without telling me you don't understand F1 😂quote:Op zondag 21 juli 2024 22:59 schreef Playboy69 het volgende:
max verstappen is een matige coureur die geen racecraft heeft en alleen kan winnen in met afstand de snelste auto
nu de auto het 2e snelste is gaat het gelijk niet meer
hamilton is echt de GOAT........
sure mongooltjequote:Op zondag 21 juli 2024 23:10 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Tell me you dont understand F1 without telling me you don't understand F1 😂
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |