quote:Op zondag 21 juli 2024 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is de beste auto van het veld, op zich zou het wel kunnen
Gaan we niet meer op in. Zinloos gehengel naar een discussie.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is de beste auto van het veld, op zich zou het wel kunnen
Ik heb het voorprogramma van rocketpoweredmowahk al gekekenquote:Op zondag 21 juli 2024 14:51 schreef _UserName_ het volgende:
Prijsuitreiking vind ik meestal wel leuk om te zien, afhankelijk wie er staan/hoe de race was. Cooldownroom is ook een leuk item altijd. Maar het leukste na de race vind ik toch Lollypopman
quote:De demper van het gaspedaal zou worden vervangen bij de auto van Norris. Duidelijk een haastklus voor de McLaren-monteurs. De klok tikt door
*jaloersquote:Op zondag 21 juli 2024 14:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb het voorprogramma van rocketpoweredmowahk al gekeken
Die vind ik wat te druk eigenlijkquote:Op zondag 21 juli 2024 14:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb het voorprogramma van rocketpoweredmowahk al gekeken
Ik probeer eens keer niet door slotje heen te postenquote:Op zondag 21 juli 2024 14:53 schreef _UserName_ het volgende:
Oh, nieuw topic.. Ik zag dat ik werd gequote en zat te wachten op.. niks uiteindelijk
Denk dat dat wel meevalt.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:52 schreef takura het volgende:
McLaren zal wel weer een strategische fuckup maken.
Trots op jou!quote:Op zondag 21 juli 2024 14:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik probeer eens keer niet door slotje heen te posten
Jammer dat de topic grootte voor live topics niet aangepast wordt.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:53 schreef _UserName_ het volgende:
Oh, nieuw topic.. Ik zag dat ik werd gequote en zat te wachten op.. niks uiteindelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |