Terecht toch. Geen risico en groen binnenhalenquote:
En hij kan ook niet ophouden met steeds dezelfde vraag te stellen.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:58 schreef McGrath het volgende:
Han Kock kan niet door mondkapjes ademen met zijn rokerslongen
Grootste deel bergaf, hij is geeneens het traagste, waar maak je je druk om?quote:Op zondag 21 juli 2024 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Girmay moet nog 16 kmDan moet ie nu echt 60+ gemiddeld gaan rijden
Hij is een minuut sneller dan Groenewegen.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Girmay moet nog 16 kmDan moet ie nu echt 60+ gemiddeld gaan rijden
Ehhhh mondmask is det necessoodzakelijk?quote:Op zondag 21 juli 2024 16:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En hij kan ook niet ophouden met steeds dezelfde vraag te stellen.
Iedereen even vragen welke criteriums ze gaan rijden vind ik wel goed, beetje promotie voor die organisatiesquote:Op zondag 21 juli 2024 16:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En hij kan ook niet ophouden met steeds dezelfde vraag te stellen.
Oh dat kan, ik zat nog in martelmuseum Stomphorst & Dumoulin.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij is een minuut sneller dan Groenewegen.
Jawel hoor, maar ik houd gewoon enorm van dominantie in de sport, het breaken van records door grote kampioen etc. Een beetje strijd is best leuk af en toe, maar het liefst zie ik toch totale dominantie.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan ben je geen fan van sport an sich.
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Iedereen even vragen welke criteriums ze gaan rijden vind ik wel goed, beetje promotie voor die organisaties
Op zich niet erg, maar het overzicht van de NOS is vooral een bombastisch stuk muziek, gelardeerd met wat beelden en gemompel op de achtergrond.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:05 schreef Slobeend het volgende:
Op de NOS een ellenlange samenvatting van de strijd om het klassement deze Tour, babbelzieked op Sporza en Thijs van Amerongen op ES.
Drie minuutjes (mits het droog blijft)quote:Op zondag 21 juli 2024 16:05 schreef TAmaru het volgende:
[..]
En Lenny is uit vorm. Vraag me af hoeveel de echte kampioenen er nog vanaf gaan doen.
Oh ja, het eeuwige getrek van een interviewer in de hoop dat er toch nog speciale antwoorden uit gaan komenquote:Op zondag 21 juli 2024 16:05 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet.
Hij vroeg een keer of 5 (of meer) - in verschillende bewoordingen - of Dylan trots was. Hoe hij zich voelde nu hij weer meetelde. Of hij een goed en trots gevoel had overgehouden aan de Tour. Dat het toch voldoening moet geven dat je weer met de besten mee kunt sprinten.
Etcetera etcetera.
Weer van Erik van D producties zekerquote:Op zondag 21 juli 2024 16:06 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Op zich niet erg, maar het overzicht van de NOS is vooral een bombastisch stuk muziek, gelardeerd met wat beelden en gemompel op de achtergrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |