Bini, Ciccone, Jakobsen, Carlos Rodriguez etc. doen ook mee.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:17 schreef Marcoss het volgende:
Die bedragen ga je ook nooit terug verdienen, lijkt me. Hoeveel mensen extra ga je krijgen met Pogi dan zonder Pogi?
Ee vanuit gaande dat er nog wel een paar goede renners meedoen
Dat is vorig jaar toch? Ik zie nu alleen Tadej op lijst, naast Philipsen enige grote naam. Verder Mollema, Poppeltje en Lemmen en rijtje B-garnituurquote:Op maandag 22 juli 2024 10:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Bini, Ciccone, Jakobsen, Carlos Rodriguez etc. doen ook mee.
Ohja, op de pagina staat 2024, maar bij die lijst staat 2023.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is vorig jaar toch? Ik zie nu alleen Tadej op lijst, naast Philipsen enige grote naam. Verder Mollema, Poppeltje en Lemmen en rijtje B-garnituur
https://www.wielerflits.n(...)2024-wie-rijdt-waar/quote:Op maandag 22 juli 2024 10:39 schreef PippenScottie het volgende:
Zijn er eigenlijk nog zoveel criteriums als 20, 25 jaar geleden? Of is het een uitstervend business model omdat de renners toch wel genoeg verdienen?
Stiphout is al een paar jaar niet meer in ieder geval.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:39 schreef PippenScottie het volgende:
Zijn er eigenlijk nog zoveel criteriums als 20, 25 jaar geleden? Of is het een uitstervend business model omdat de renners toch wel genoeg verdienen?
Er zijn veel minder criteriums dan in de tijd van Gerrie Knetemann.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:39 schreef PippenScottie het volgende:
Die hebben krom gelegen voor Armstrong weet ik nog.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stiphout is al een paar jaar niet meer in ieder geval.
Ah, een Hein Verbruggentjequote:Op maandag 22 juli 2024 10:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die hebben krom gelegen voor Armstrong weet ik nog.
De reden dat dit een kutargument is, is omdat de profs wel altijd met ware doodsverachting de afdaling in duiken, en er regelmatig eentje om het leven komt. Als je zeker wil weten dat je een leven hebt na de koers, moet je niet koersen.quote:
Zonder Mathieu op de Poggio had ie dit jaar elke koers gewonnen waar die meedeed.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
4973 nu over een jaar
Met de OS boven de 5000
Franse ploegen zijn gewoon on par met de wereldtop hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |