SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het bestaat gewoon
Jij denkt dat we daar de hele tijd grapjes over aan het maken zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik hoop soms van wel. Een mens mag toch nog wel hoop hebben.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij denkt dat we daar de hele tijd grapjes over aan het maken zijn?
Hoop doet wel levenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoop soms van wel. Een mens mag toch nog wel hoop hebben.
Ik ook! Alleen niet in de slaapkamer omdat dat onmogelijke ramen zijn.quote:
Best ver rijdenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:LTVDK gaat het even uittesten
"Je moet er wat voor over hebben."quote:
Volgende aflevering van KSC Cribs moeten we maar eens bij jou doen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook! Alleen niet in de slaapkamer omdat dat onmogelijke ramen zijn.
wat voor ramen?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook! Alleen niet in de slaapkamer omdat dat onmogelijke ramen zijn.
Flex flex flexquote:
Groot kantelraam dat naar buiten open gaat. Steun zorgt ervoor dat er niets mogelijk is. Ook nog een kleine met hetzelfde probleem.quote:
aan de binnenkant geen frame er om te plaatsen?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Groot kantelraam dat naar buiten open gaat. Steun zorgt ervoor dat er niets mogelijk is. Ook nog een kleine met hetzelfde probleem.
Het enige wat mogelijk kan werken is een hor tussen het raam en het kozijnquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
aan de binnenkant geen frame er om te plaatsen?
Een uurtje ofzo?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Je moet er wat voor over hebben."
Hoeveel reistijd had je ook alweer?
heb ik bij de voordeur ook. elke keer er in doen als hij open gaat en er uit als hij dicht gaat.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige wat mogelijk kan werken is een hor tussen het raam en het kozijn
Oke vrouwquote:
Bijzonderquote:
Valt wel meequote:
Ja lijkt ook nog niet te werkenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke vrouw
[..]
Bijzonder
[..]
Valt wel mee
Ik bedoel echt zo'n driehoek.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ik bij de voordeur ook. elke keer er in doen als hij open gaat en er uit als hij dicht gaat.
werkt nog erg goed ook
Zo'n beetje welquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:58 schreef Nizno het volgende:
@:nattekat
ben jij morgen de heule dag weg?
YEAH!!quote:
Ongelooflijkquote:
oke dan snap ik jouw raam uitleg nietquote:
Niemand.quote:
vraag me af of tinder uberhaupt nog werktquote:
Volgens Bilal niet ?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
vraag me af of tinder uberhaupt nog werkt
Je moet nu echt op bumble zittenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
vraag me af of tinder uberhaupt nog werkt
Raam kantelt naar buiten open, aan de onderkant zit een steun om hem omhoog te houden.quote:
ik denk wel dat het aan hem ligt maar dat door de warmte mn hersenen het begrijpkwartje nog moeilijker weten te vindenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar vandaag snap ik echt nog minder dan normaal, dus ik denk niet dat het aan Nattekat ligt.
Ja, dat weet ik toch nietquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
de mening van mannen over tinder kan je toch niet serieus nemen
ja en aan de binnenkant van je kozijn..... binnen het kozijn aan de muur waar bijvoorbeeld ook een godijn zit... kun je daar geen omheining maken voor een hor?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Raam kantelt naar buiten open, aan de onderkant zit een steun om hem omhoog te houden.
Nee, steun zit in de weg voor alle mooie oplossingen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en aan de binnenkant van je kozijn..... binnen het kozijn aan de muur waar bijvoorbeeld ook een godijn zit... kun je daar geen omheining maken voor een hor?
doe eens een foto van dat raamquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, steun zit in de weg voor alle mooie oplossingen.
laat ze gewoon binnen, word één met de natuur, praat eens met die beestjes. Misschien zijn ze gewoon verkeerd gevlogen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, steun zit in de weg voor alle mooie oplossingen.
Ok bedankt voor het delen van je ervaring met Tinderquote:
Het is zo'n ijzeren ding met gaten die naar binnen uit steekt als het raam open is.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe eens een foto van dat raam
ik geloof er niets van
Zennnnnquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
laat ze gewoon binnen, word één met de natuur, praat eens met die beestjes. Misschien zijn ze gewoon verkeerd gevlogen.
Oh ja, dan is een hor wat lastig..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is zo'n ijzeren ding met gaten die naar binnen uit steekt als het raam open is.
Neequote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
laat ze gewoon binnen, word één met de natuur, praat eens met die beestjes. Misschien zijn ze gewoon verkeerd gevlogen.
owww zo simpel??!?!?!?!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is zo'n ijzeren ding met gaten die naar binnen uit steekt als het raam open is.
echt weer zo'n fijn gesprek ditquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ok bedankt voor het delen van je ervaring met Tinder
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee
En ze zullen stuk voor stuk sterven. Geen gevangenen.
Die steun zit gewoon in de weg voor een inzethor.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
owww zo simpel??!?!?!?!
daar doe je gewoon een haak ergens aan het kozijn en een oogje aan het raam dan blijft hij open en kan die stang gewoon zn eigen ding doen... en doe je er een inzethor voor
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
Vriendin wil Death Race niet kijken
Ik denk dat Generaal Lee op de derde dag in Gettysburg naar Generaal Longstreet had moeten luisteren; een dergelijke mars over open veld was gewoon niet erg slim.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat zou je dan met ons willen delen? Ik ben een luisterend oor voor je
dan denk je te moeilijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die steun zit gewoon in de weg voor een inzethor.
Dan hadden ze moeten wachten op iets?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik denk dat Generaal Lee op de derde dag in Gettysburg naar Generaal Longstreet had moeten luisteren; een dergelijke mars over open veld was gewoon niet erg slim.
gewoon moeven, hup terug de Potomac overquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan hadden ze moeten wachten op iets?
dit artikel heb je al eens gelezen?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon moeven, hup terug de Potomac over
ja want heb zelf dat ook gehad en zelf een inzethor gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dit artikel heb je al eens gelezen?
https://historiek.net/rob(...)-burgeroorlog/70451/
t weer is in de avond beter... hopelijk geen onweer en zuksquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet nog door de polder 20 minuten naar huis fietsen..
gezellig hoor maar wel vermoeiend
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Dat was de Avondetappe weer. Welterusten allen
je bent heel actief geweest zeg, ik moet hier al van zwetenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:15 schreef mschol het volgende:
bijna naar huis
net terug van even zwemmen in de natuur
TdF weer zo goed als klaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Dat was de Avondetappe weer. Welterusten allen
voordeel van zwemmen is dat je zweet er weer afspoeltquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je bent heel actief geweest zeg, ik moet hier al van zweten
34.295quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
TdF weer zo goed als klaar.
In de tourtoto dit jaar niet zo goed gescoord helaas, volgend jaar weer eens kans
wowquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
34.295
Ranking
LANDELIJK
Totaal aantal deelnemers: 38.952
![]()
![]()
ja nu het tijd wordt om te slapen is het buitenzitweer.quote:
buitenslapen, lekker in een smoezelig tentjequote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja nu het tijd wordt om te slapen is het buitenzitweer.
nog net te warm binnenslaapweer
ik produceer lekker veel lawaai dus dat doe ik de buurt niet aanquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
buitenslapen, lekker in een smoezelig tentje
Ja dat is dan weer jammerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja nu het tijd wordt om te slapen is het buitenzitweer.
nog net te warm binnenslaapweer
Koentjuhquote:
Nicequote:
Ja nee okequote:
Hier ook prima te doen hoor, al gaat het overmorgen weer regenenquote:
Hier ook geloof ikquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier ook prima te doen hoor, al gaat het overmorgen weer regenen
Zeker, top vakantie tot nu.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier ook geloof ik
Noorwegen is prachtig
Geniet ervanquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeker, top vakantie tot nu.
De zon gaat nu onder
Geniet van je vakantie Koensquote:
Lekker aangenaam temperatuurtje, jaloersquote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
21,1 graden in bed gedeelte van de tent.
Voordeel van in zo'n tentje liggen is dat het wel lekker snel afkoelt want in huis duurt het altijd zo langquote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens de radar is het al een hele avond aan het regenen.
waarom ? gezelligquote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
de volgende x gewoon lekker thuisblijven
Zijn ze nog steeds aan het bellen en gillenquote:
ja sorry, dat zijn mijn makkers en ik van het Filosofisch Gezelschap de Brullende Brabantsche Leeuw.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoor mensen luidruchtig met elkaar in gesprek aan het zijn.
waar zijn jullie over aan het babbelen? Nog steeds over de Amerikaanse Burgeroorlog?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja sorry, dat zijn mijn makkers en ik van het Filosofisch Gezelschap de Brullende Brabantsche Leeuw.
we zullen het zachter maken
en over de zin van het bestaanquote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
waar zijn jullie over aan het babbelen? Nog steeds over de Amerikaanse Burgeroorlog?
Dat zou fijn zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja sorry, dat zijn mijn makkers en ik van het Filosofisch Gezelschap de Brullende Brabantsche Leeuw.
we zullen het zachter maken
Neuhquote:Op zondag 21 juli 2024 00:10 schreef dud0r het volgende:
Heeft iemand pannenkoeken met babi pangang al eens geprobeerd?
Ja hier ook en de achterdeur en dan lekker de plafondsventilators aan kan het lekker even spoelenquote:Op zondag 21 juli 2024 04:49 schreef kwiwi het volgende:
Alle ramen maar even open gezet. Morgen eindelijk weer koelerTijd voor herfst.
Groot gelijk, slaap lekkerquote:
Een groot drama. Gisteren nog de de EH gebeld mijn voet was zo vol met vocht dat mijn enkel zowat over de grond sleeptequote:
oh johquote:Op zondag 21 juli 2024 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een groot drama. Gisteren nog de de EH gebeld mijn voet was zo vol met vocht dat mijn enkel zowat over de grond sleepte
Maar is allemaal vocht onstaan door de knie en het schijnt dat het vocht dan ook naar de voet zakt.
Mijn been is dik vanaf de lies toe aan de tenen![]()
De pijn is wel iets minder maar lekker is anders
Uitzitten ik ga wel naar de fysio die is vrijdag ook hier thuis geweest. DIe was b est geschrokkenquote:Op zondag 21 juli 2024 06:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh joh![]()
krijg je nog iets van een controle of is dit het en moet je het maar uitzitten?
quote:Op zondag 21 juli 2024 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een groot drama. Gisteren nog de de EH gebeld mijn voet was zo vol met vocht dat mijn enkel zowat over de grond sleepte
Maar is allemaal vocht onstaan door de knie en het schijnt dat het vocht dan ook naar de voet zakt.
Mijn been is dik vanaf de lies toe aan de tenen![]()
De pijn is wel iets minder maar lekker is anders
Als het goed is zal het vanaf nu per dag beter moeten gaan.quote:
hmm nou das wel balen. Je kan vragen of zwachtelen misschien een optie is voor het vochtquote:Op zondag 21 juli 2024 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Uitzitten ik ga wel naar de fysio die is vrijdag ook hier thuis geweest. DIe was b est geschrokken
Ik kan nog geen broek op die knie hebben. Ik heb ze gebeld. Woensdag zeiden ze dat zwachtelen niet nodig was.quote:Op zondag 21 juli 2024 07:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nou das wel balen. Je kan vragen of zwachtelen misschien een optie is voor het vocht
Ik zal jou eens zwachtelenquote:Op zondag 21 juli 2024 07:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nou das wel balen. Je kan vragen of zwachtelen misschien een optie is voor het vocht
ah oke. Ik duim voor je dat het snel weg isquote:Op zondag 21 juli 2024 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan nog geen broek op die knie hebben. Ik heb ze gebeld. Woensdag zeiden ze dat zwachtelen niet nodig was.
Nou, laten we dat maar hopen. 🤞quote:Op zondag 21 juli 2024 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het goed is zal het vanaf nu per dag beter moeten gaan.
Door al het make up.quote:Op zondag 21 juli 2024 07:42 schreef datismijnmening het volgende:
En hoezo hebben zoveel mensen in de dertig al kraaienpootjes![]()
Omdat ze een leuk leven hebben en veel lachen dimmyquote:Op zondag 21 juli 2024 07:42 schreef datismijnmening het volgende:
betere lader kopen?quote:Op zondag 21 juli 2024 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uhm.... Mijn telefoon is aangesloten op de lader, maar loopt toch leeg.
De echte lader ligt ergens anders, maar dan kan ik niet vanuit bed opladen.quote:
Omdat je irl geen Snapchat filters hebt om je huid glad te trekken.quote:Op zondag 21 juli 2024 07:42 schreef datismijnmening het volgende:
Steenmarterquote:Op zondag 21 juli 2024 08:11 schreef bitterbal het volgende:
K heb voor het eerst een wezelachtig beestje gezien![]()
![]()
![]()
Hopte zo de straat over
Het gaat al de goede kant op Gewoon rustig afwachten meer kan je toch niet doenquote:Op zondag 21 juli 2024 07:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah oke. Ik duim voor je dat het snel weg is
*schrapt lol maken uit leven*quote:Op zondag 21 juli 2024 08:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat ze een leuk leven hebben en veel lachen dimmy
Misschien heeft oma nog wel een middeltje ertegen.quote:Op zondag 21 juli 2024 07:42 schreef datismijnmening het volgende:
Reuze slak over je gezicht laten lopen.quote:Op zondag 21 juli 2024 08:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien heeft oma nog wel een middeltje ertegen.
*verhuist naar IJsland*quote:Op zondag 21 juli 2024 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de Randstad wonen is ook niet goed.
Ik heb wel cremetjes met slakkenslijmquote:Op zondag 21 juli 2024 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Reuze slak over je gezicht laten lopen.
Was zo een schattig beestjequote:Op zondag 21 juli 2024 08:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk dit. Heeft net de kabels bij een aantal auto's zitten doorknagen
quote:Op zondag 21 juli 2024 08:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mijn opa had een opgezette steenmarter
Dat vraag ik me ook telkens af hier bij een flat maar die mensen doen het erom.quote:Op zondag 21 juli 2024 08:31 schreef mschol het volgende:
het is weer een teringzooi bij de containers voor de flat, echt hoe moeilijk kan het zijn je rotzooi in een container te proppen
Zak ernaast leggen is genoeg voor een teringzooi aangezien alle vogels erin gaan wroeten, gebeurd hier ook continu.quote:Op zondag 21 juli 2024 08:31 schreef mschol het volgende:
het is weer een teringzooi bij de containers voor de flat, echt hoe moeilijk kan het zijn je rotzooi in een container te proppen
Okquote:Op zondag 21 juli 2024 08:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mijn opa had een opgezette steenmarter
ja klopt, bloedirritantquote:Op zondag 21 juli 2024 08:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zak ernaast leggen is genoeg voor een teringzooi aangezien alle vogels erin gaan wroeten, gebeurd hier ook continu.
Ja, is heel lastig volgens mij ookquote:Op zondag 21 juli 2024 08:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ja klopt, bloedirritant
en vve kan niet handhaven want gemeentegrond en gemeente handhaafd niet/nauwelijks
En straks ook nog super leuke mensen aan de balie natuurlijk.quote:Op zondag 21 juli 2024 08:49 schreef bitterbal het volgende:
Echt super lekker ontbijt vandaag gehad op werk
quote:Op zondag 21 juli 2024 08:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook telkens af hier bij een flat maar die mensen doen het erom.
quote:Op zondag 21 juli 2024 08:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zak ernaast leggen is genoeg voor een teringzooi aangezien alle vogels erin gaan wroeten, gebeurd hier ook continu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja als het even kan liever nietquote:Op zondag 21 juli 2024 08:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Hoort erbij toch, ouder worden en kraaienpootjes. Dat stoort me nou echt niet.
quote:Op zondag 21 juli 2024 08:50 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]Oh jezus wat kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 21 juli 2024 08:50 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]Ja precies, en die vogels gaan ook nog eens volzitten met plasticen ander rotzooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou dat moeten we nog maar zienquote:Op zondag 21 juli 2024 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En straks ook nog super leuke mensen aan de balie natuurlijk.
Heeft ook weer zijn charme.quote:Op zondag 21 juli 2024 08:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Hoort erbij toch, ouder worden en kraaienpootjes. Dat stoort me nou echt niet.
eigen rechter spelen mag gelukkig niet maar anders zou het bij die persoon binnen belanden..quote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 08:53 schreef mschol het volgende:
[..]
eigen rechter spelen mag gelukkig niet maar anders zou het bij die persoon binnen belanden..
in een closeup foto zag ik zelfs een gevuld urine potje
dat verdiend eigenlijk gewoon helemaal niet weghalen (het grote spul dus)quote:Op zondag 21 juli 2024 08:58 schreef Ama het volgende:
[..]![]()
Wij hebben hier vlakbij een flat staan en die mensen hebben er gewoon een spelletje van gemaakt met de afvaldienst. Echt alles pleuren ze daar naar.
Neem alles van mij maar over. Het is zo benauwd hier dat ik er hoofdpijn van krijg.quote:Op zondag 21 juli 2024 09:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou wat regen zou wel lekker zijn zeg naar.
Dat beertje is leuker en menselijker dan 99% van de Russenquote:Op zondag 21 juli 2024 09:26 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
@:ltvdk met zijn nieuwe vriendje![]()
@:bitterbal
As we speak begint het te regenen hierquote:Op zondag 21 juli 2024 09:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neem alles van mij maar over. Het is zo benauwd hier dat ik er hoofdpijn van krijg.
Komt er aan, nog heel eventjes geduld alstublieftquote:Op zondag 21 juli 2024 09:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Waar zit je helemaal dan dat het nu alweer zo warm is?quote:
In de tent.quote:Op zondag 21 juli 2024 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar zit je helemaal dan dat het nu alweer zo warm is?
hier regent hetquote:Op zondag 21 juli 2024 09:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja vind ik ook en ook vaak genoeg gezegd maar ja ze komen bijna elke dag braaf daar.quote:Op zondag 21 juli 2024 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
dat verdiend eigenlijk gewoon helemaal niet weghalen (het grote spul dus)
Kom die tent uit danquote:
Iets wat ernaast ligt is vooral een uitnodiging voor andere mensen om ook maar van alles ernaast te leggen.quote:Op zondag 21 juli 2024 08:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Toch niet het sekshotel waar je bang voor was?quote:
Of juist wel.quote:Op zondag 21 juli 2024 09:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch niet het sekshotel waar je bang voor was?
Nee dat is het huis. Dit is een tussenstop hotel.quote:Op zondag 21 juli 2024 09:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch niet het sekshotel waar je bang voor was?
Ja lekker, ga wel alle bonnetjes opgeven natuurlijk.quote:Op zondag 21 juli 2024 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je krijgt watje verdiend. De dames ook nog beetje onder controle?
Denk niet dat zijn tent op het dak staatquote:Op zondag 21 juli 2024 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan 'ik waarschuw niet meer'
Kan niet uitgesloten worden.quote:Op zondag 21 juli 2024 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat zijn tent op het dak staat
Nee, die hebben we niet.quote:Op zondag 21 juli 2024 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat zijn tent op het dak staat
Weer of geen weer, het is altijd wandelweerquote:Op zondag 21 juli 2024 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Meh. Moekerig. EN op en af regen. Geen gewandel vandaag
hier wordt de duur van de regen steeds maar verlengdquote:Op zondag 21 juli 2024 10:15 schreef kwiwi het volgende:
Hier zou het flink gaan regenen vanochtend.. maar er is nog geen druppel gevallen
Het is hier stervens- stervens- stervens benauwd door regen. Je mag dit wel van mij overnemen hoorquote:Op zondag 21 juli 2024 10:15 schreef kwiwi het volgende:
Hier zou het flink gaan regenen vanochtend.. maar er is nog geen druppel gevallen
Hier was weer wat wateroverlast in de buurt.quote:Op zondag 21 juli 2024 10:15 schreef kwiwi het volgende:
regen had ik al..quote:Op zondag 21 juli 2024 10:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Even een regendansje doen:
[ afbeelding ]
Loop je altijd ongeveer hetzelfde rondje, of probeer je steeds nieuwe routes?quote:Op zondag 21 juli 2024 10:36 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag maar weer aan de wandel met een paraplu ipv een waterfles
Nou ja, een buitje. Rond half 1 wordt er meer verwacht. Even boodschappen besteld en een potje koffie gezet. 764 stapjes alquote:
Er zit altijd wel iets van variatie in, meestal bepaal ik pas tijdens het lopen waar ik heen loopquote:Op zondag 21 juli 2024 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Loop je altijd ongeveer hetzelfde rondje, of probeer je steeds nieuwe routes?
Oh dat heb ik ook ja. Meestal denk ik dan drie kruispunten vooruit maar meer ook nietquote:Op zondag 21 juli 2024 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zit altijd wel iets van variatie in, meestal bepaal ik pas tijdens het lopen waar ik heen loop
Ik denk dat zijn oor nu op zijn piel lijkt.quote:Op zondag 21 juli 2024 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou Trump nou net zo'n oor hebben als Evander Holyfield?
Lekker benauwd daar.quote:Op zondag 21 juli 2024 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
In het noordoosten is het nog even warm zo te zien.
Blij dat ik niet daar zitquote:
Zal zo wel verder gaan afkoelen denk ik. Misschien de lange broek maar weer aan.quote:
Ik heb eventueel een vestje meequote:Op zondag 21 juli 2024 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal zo wel verder gaan afkoelen denk ik. Misschien de lange broek maar weer aan.
Hier na een klein dipje ook gewoon 23 graden komende weken. Hopelijk wat zon en droog.quote:Op zondag 21 juli 2024 10:56 schreef Haags het volgende:
Max 21 graden hier vandaag en komende week, alleen donderdag lijkt er met 23 graden bovenuit te steken. Nou ja, prima zomerweer.
Ah zo ja, doe ik ook. Maar meestal per ongeluk omdat ik verdwaal in het bosquote:Op zondag 21 juli 2024 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zit altijd wel iets van variatie in, meestal bepaal ik pas tijdens het lopen waar ik heen loop
Nee dan die mensen die voor hun humeur en levensgeluk afhankelijk zijn van het de grond in trappen van anderenquote:Op zondag 21 juli 2024 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die mensen wiens humeur en zelfs levensgeluk afhangt van het weer.
Kunnen ze zelf immers prima.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan die mensen die voor hun humeur en levensgeluk afhankelijk zijn van het de grond in trappen van anderen
Gisteren op de camping waar we even waren na het fietsen vroeg een klein meisje "mama, waar is het huidskleur potlood?" Wij noemden dat ook altijd zo maar toch was ik ergens verbaasd dat ze dat tegenwoordig nog steeds zo (mogen) noemenquote:
Is toch ook niks mis mee. Dat het niet iedereens huidskleur is, wil niet zeggen dat dit voor haar niet geldt.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gisteren op de camping waar we even waren na het fietsen vroeg een klein meisje "mama, waar is het huidskleur potlood?" Wij noemden dat ook altijd zo maar toch was ik ergens verbaasd dat ze dat tegenwoordig nog steeds zo (mogen) noemen
In mijn herinnering was het altijd onmogelijk een potlood te vinden dat de juiste huidskleur had.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gisteren op de camping waar we even waren na het fietsen vroeg een klein meisje "mama, waar is het huidskleur potlood?" Wij noemden dat ook altijd zo maar toch was ik ergens verbaasd dat ze dat tegenwoordig nog steeds zo (mogen) noemen
Mag dat niet meer het übermensch potlood heten dan?quote:Op zondag 21 juli 2024 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vliegjes met een niet-westerse migratieachtergrond.quote:
Ja denk ik ook hoor, ik wilde ook zeker niet zeggen dat ik vind dat daar wat mis mee isquote:Op zondag 21 juli 2024 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is toch ook niks mis mee. Dat het niet iedereens huidskleur is, wil niet zeggen dat dit voor haar niet geldt.
Denk dat we er verstandiger aan doen om kinderen te leren evenwichtige personen te worden die niet van alles in de stress schieten dan om ze te leren op eierschalen te lopen.
Maar ik ben niet in Amerika, dus dat slaat nergens op.quote:
Ik weet niet hoe dat bij vliegen zit.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja toch. Zwart toch juist wel.
De kleur is niet verandert, dus nog steeds zwart.quote:
Afro-Europese vliegjes.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik ben niet in Amerika, dus dat slaat nergens op.
Dat was altijd zo grappig met Amerikanen in Europa.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik ben niet in Amerika, dus dat slaat nergens op.
Een eend zonder broek vind ik best aanstootgevend.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lees wel eens oude Donald Duck strips via de app en daar staat dan vooraf bij "Dit stripverhaal is wat ouder en kan scènes bevatten die tegenwoordig anders geschreven en/of getekend zouden worden."
Maar ik zie nog niks geks in die strips.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |