SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het bestaat gewoon
Jij denkt dat we daar de hele tijd grapjes over aan het maken zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik hoop soms van wel. Een mens mag toch nog wel hoop hebben.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij denkt dat we daar de hele tijd grapjes over aan het maken zijn?
Hoop doet wel levenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoop soms van wel. Een mens mag toch nog wel hoop hebben.
Ik ook! Alleen niet in de slaapkamer omdat dat onmogelijke ramen zijn.quote:
Best ver rijdenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:LTVDK gaat het even uittesten
"Je moet er wat voor over hebben."quote:
Volgende aflevering van KSC Cribs moeten we maar eens bij jou doen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook! Alleen niet in de slaapkamer omdat dat onmogelijke ramen zijn.
wat voor ramen?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook! Alleen niet in de slaapkamer omdat dat onmogelijke ramen zijn.
Flex flex flexquote:
Groot kantelraam dat naar buiten open gaat. Steun zorgt ervoor dat er niets mogelijk is. Ook nog een kleine met hetzelfde probleem.quote:
aan de binnenkant geen frame er om te plaatsen?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Groot kantelraam dat naar buiten open gaat. Steun zorgt ervoor dat er niets mogelijk is. Ook nog een kleine met hetzelfde probleem.
Het enige wat mogelijk kan werken is een hor tussen het raam en het kozijnquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
aan de binnenkant geen frame er om te plaatsen?
Een uurtje ofzo?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Je moet er wat voor over hebben."
Hoeveel reistijd had je ook alweer?
heb ik bij de voordeur ook. elke keer er in doen als hij open gaat en er uit als hij dicht gaat.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige wat mogelijk kan werken is een hor tussen het raam en het kozijn
Oke vrouwquote:
Bijzonderquote:
Valt wel meequote:
Ja lijkt ook nog niet te werkenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke vrouw
[..]
Bijzonder
[..]
Valt wel mee
Ik bedoel echt zo'n driehoek.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ik bij de voordeur ook. elke keer er in doen als hij open gaat en er uit als hij dicht gaat.
werkt nog erg goed ook
Zo'n beetje welquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:58 schreef Nizno het volgende:
@:nattekat
ben jij morgen de heule dag weg?
YEAH!!quote:
Ongelooflijkquote:
oke dan snap ik jouw raam uitleg nietquote:
Niemand.quote:
vraag me af of tinder uberhaupt nog werktquote:
Volgens Bilal niet ?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
vraag me af of tinder uberhaupt nog werkt
Je moet nu echt op bumble zittenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
vraag me af of tinder uberhaupt nog werkt
Raam kantelt naar buiten open, aan de onderkant zit een steun om hem omhoog te houden.quote:
ik denk wel dat het aan hem ligt maar dat door de warmte mn hersenen het begrijpkwartje nog moeilijker weten te vindenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar vandaag snap ik echt nog minder dan normaal, dus ik denk niet dat het aan Nattekat ligt.
Ja, dat weet ik toch nietquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
de mening van mannen over tinder kan je toch niet serieus nemen
ja en aan de binnenkant van je kozijn..... binnen het kozijn aan de muur waar bijvoorbeeld ook een godijn zit... kun je daar geen omheining maken voor een hor?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Raam kantelt naar buiten open, aan de onderkant zit een steun om hem omhoog te houden.
Nee, steun zit in de weg voor alle mooie oplossingen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en aan de binnenkant van je kozijn..... binnen het kozijn aan de muur waar bijvoorbeeld ook een godijn zit... kun je daar geen omheining maken voor een hor?
doe eens een foto van dat raamquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, steun zit in de weg voor alle mooie oplossingen.
laat ze gewoon binnen, word één met de natuur, praat eens met die beestjes. Misschien zijn ze gewoon verkeerd gevlogen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, steun zit in de weg voor alle mooie oplossingen.
Ok bedankt voor het delen van je ervaring met Tinderquote:
Het is zo'n ijzeren ding met gaten die naar binnen uit steekt als het raam open is.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe eens een foto van dat raam
ik geloof er niets van
Zennnnnquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
laat ze gewoon binnen, word één met de natuur, praat eens met die beestjes. Misschien zijn ze gewoon verkeerd gevlogen.
Oh ja, dan is een hor wat lastig..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is zo'n ijzeren ding met gaten die naar binnen uit steekt als het raam open is.
Neequote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
laat ze gewoon binnen, word één met de natuur, praat eens met die beestjes. Misschien zijn ze gewoon verkeerd gevlogen.
owww zo simpel??!?!?!?!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is zo'n ijzeren ding met gaten die naar binnen uit steekt als het raam open is.
echt weer zo'n fijn gesprek ditquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ok bedankt voor het delen van je ervaring met Tinder
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee
En ze zullen stuk voor stuk sterven. Geen gevangenen.
Die steun zit gewoon in de weg voor een inzethor.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
owww zo simpel??!?!?!?!
daar doe je gewoon een haak ergens aan het kozijn en een oogje aan het raam dan blijft hij open en kan die stang gewoon zn eigen ding doen... en doe je er een inzethor voor
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
Vriendin wil Death Race niet kijken
Ik denk dat Generaal Lee op de derde dag in Gettysburg naar Generaal Longstreet had moeten luisteren; een dergelijke mars over open veld was gewoon niet erg slim.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat zou je dan met ons willen delen? Ik ben een luisterend oor voor je
dan denk je te moeilijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die steun zit gewoon in de weg voor een inzethor.
Dan hadden ze moeten wachten op iets?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik denk dat Generaal Lee op de derde dag in Gettysburg naar Generaal Longstreet had moeten luisteren; een dergelijke mars over open veld was gewoon niet erg slim.
gewoon moeven, hup terug de Potomac overquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan hadden ze moeten wachten op iets?
dit artikel heb je al eens gelezen?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon moeven, hup terug de Potomac over
ja want heb zelf dat ook gehad en zelf een inzethor gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dit artikel heb je al eens gelezen?
https://historiek.net/rob(...)-burgeroorlog/70451/
t weer is in de avond beter... hopelijk geen onweer en zuksquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet nog door de polder 20 minuten naar huis fietsen..
gezellig hoor maar wel vermoeiend
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Dat was de Avondetappe weer. Welterusten allen
je bent heel actief geweest zeg, ik moet hier al van zwetenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:15 schreef mschol het volgende:
bijna naar huis
net terug van even zwemmen in de natuur
TdF weer zo goed als klaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Dat was de Avondetappe weer. Welterusten allen
voordeel van zwemmen is dat je zweet er weer afspoeltquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je bent heel actief geweest zeg, ik moet hier al van zweten
34.295quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
TdF weer zo goed als klaar.
In de tourtoto dit jaar niet zo goed gescoord helaas, volgend jaar weer eens kans
wowquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
34.295
Ranking
LANDELIJK
Totaal aantal deelnemers: 38.952
![]()
![]()
ja nu het tijd wordt om te slapen is het buitenzitweer.quote:
buitenslapen, lekker in een smoezelig tentjequote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja nu het tijd wordt om te slapen is het buitenzitweer.
nog net te warm binnenslaapweer
ik produceer lekker veel lawaai dus dat doe ik de buurt niet aanquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
buitenslapen, lekker in een smoezelig tentje
Ja dat is dan weer jammerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja nu het tijd wordt om te slapen is het buitenzitweer.
nog net te warm binnenslaapweer
Koentjuhquote:
Nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |