SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het bestaat gewoon
Jij denkt dat we daar de hele tijd grapjes over aan het maken zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik hoop soms van wel. Een mens mag toch nog wel hoop hebben.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij denkt dat we daar de hele tijd grapjes over aan het maken zijn?
Hoop doet wel levenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoop soms van wel. Een mens mag toch nog wel hoop hebben.
Ik ook! Alleen niet in de slaapkamer omdat dat onmogelijke ramen zijn.quote:
Best ver rijdenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:LTVDK gaat het even uittesten
"Je moet er wat voor over hebben."quote:
Volgende aflevering van KSC Cribs moeten we maar eens bij jou doen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook! Alleen niet in de slaapkamer omdat dat onmogelijke ramen zijn.
wat voor ramen?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook! Alleen niet in de slaapkamer omdat dat onmogelijke ramen zijn.
Flex flex flexquote:
Groot kantelraam dat naar buiten open gaat. Steun zorgt ervoor dat er niets mogelijk is. Ook nog een kleine met hetzelfde probleem.quote:
aan de binnenkant geen frame er om te plaatsen?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Groot kantelraam dat naar buiten open gaat. Steun zorgt ervoor dat er niets mogelijk is. Ook nog een kleine met hetzelfde probleem.
Het enige wat mogelijk kan werken is een hor tussen het raam en het kozijnquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
aan de binnenkant geen frame er om te plaatsen?
Een uurtje ofzo?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Je moet er wat voor over hebben."
Hoeveel reistijd had je ook alweer?
heb ik bij de voordeur ook. elke keer er in doen als hij open gaat en er uit als hij dicht gaat.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige wat mogelijk kan werken is een hor tussen het raam en het kozijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |