SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
ook niet uit je vooruitzicht naar new york?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
door de algehele situatie kan ik nergens meer vreugde uithalen
ik had een nachtmerrie over new yorkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook niet uit je vooruitzicht naar new york?
Van dingen die je wil zien en doen?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:28 schreef Karzai het volgende:
ja ik ga wel natuurlijk, moet mij even goed voorbereiden
weet ik niet precies meer, over ik belande volgens mij in een kelder waar ik niet meer uitkwamquote:
ja ik heb maar drie dagenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van dingen die je wil zien en doen?
wat wil je sowieso gaan zien?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:28 schreef Karzai het volgende:
ja ik ga wel natuurlijk, moet mij even goed voorbereiden
Dat gebeurd zoveel, daar zijn vliegtuigen op getraindquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:31 schreef Karzai het volgende:
maja ik ga dus de grote plas over erg spannend allemaal
eerste keer zover?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:31 schreef Karzai het volgende:
maja ik ga dus de grote plas over erg spannend allemaal
ah dat komt vast goed. Zou alleen goed op je spullen letten zoals in elke grote stadquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:33 schreef Karzai het volgende:
maar dat was met mijn vader in een groepsreis, ik ga nu alleen
ja was leuk, wellicht nog een keertje terugquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was je daar ook alleen? was zeker wel tof?
nou die zijn inmiddels ook wel kapitalistisch ingesteldquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Tenminste nog een communistisch land waar je alles van het land kan zien
Nog zo'n sigaar gerookt?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja was leuk, wellicht nog een keertje terug
Dan vraag ik me af waarom er dan nog allerlei sancties zijn. Als mensen met voedselbonnen nog moeten werken om producten te kunnen kopen...quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou die zijn inmiddels ook wel kapitalistisch ingesteld
nou das jammerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik sluit me bij Karzai aan mbt de laatste post in het vorige topic...
Sterkte!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik sluit me bij Karzai aan mbt de laatste post in het vorige topic...
Nee, zelf de begeleiding kan hier niets aan doen...quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Sterkte!
Kunnen wij (de rest) nog iets betekenen?
Nee, met mij.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heeft jouw partner dan elke dag een gesprek met het gordijn?
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:41 schreef bitterbal het volgende:
Vind het naar voor jullie dat jullie er mee kampen
ssssssssssssquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Nou, ik hoop dat het afkoeltquote:
En vervolgens zit je de hele dag binnen.quote:
ja fijn aan het smurfenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En vervolgens zit je de hele dag binnen.
Ja. Ik moet wachten. En we zijn de kroepoek ook vergeten. Al heb ik dat ook niet in de winkel zien liggen eigenlijk.quote:
even wat garnalen vissen dusquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Ik moet wachten. En we zijn de kroepoek ook vergeten. Al heb ik dat ook niet in de winkel zien liggen eigenlijk.
en nu bigmacs vreten om het te compenseren?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:10 schreef Modus het volgende:
Oke niet zo gek gedaan, slechts 23 km gefietst vanmiddag.
...quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
en nu bigmacs vreten om het te compenseren?
ben je vegetariër of vind je het gewoon fijn om (af en toe) vleesloos te eten?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker pindasausje gemaakt, gegeten met rijst, sperziebonen en vegaballen.
Even uitpuffen, straks meloen.
Watermiloen?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker pindasausje gemaakt, gegeten met rijst, sperziebonen en vegaballen.
Even uitpuffen, straks meloen.
Eet meestal vleesloos. Tijdlang 1x per week.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ben je vegetariër of vind je het gewoon fijn om (af en toe) vleesloos te eten?
Das wel goed ja. Ik eet het wel elke dagquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eet meestal vleesloos. Tijdlang 1x per week.
Toen vrouw zwanger werd, had ze ineens heel veel behoefte aan vlees, ook toen ze nog borstvoeding gaf.
Maar inmiddels denk 3x per week vlees.
Ik heb nog een honingmeloenquote:
Ben je niet bang dat je dan ineens 30 kilo zwaarder ben geworden?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog een honingmeloen
Alleen heb ik net 30 kg avondeten op
Dus ik wacht wel even
6.695 stapjes hierquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ben ik weer. Het is veel te warm om 3 km te lopen. Toch gedaan. 8140 stapjes nu. Hoop op koeler weer morgen.
Ben ik niet bang voor, dat weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je dan ineens 30 kilo zwaarder ben geworden?
Was niet alleen morele beslissing, ook monetair. We verdienen niet zo veel.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Das wel goed ja. Ik eet het wel elke dag
Ik wil morgen wel weer een mooie wandeling gaan maken van 6 km eigenlijk. Misschien maar een beetje vroeg in de ochtend doen, net als vorige week.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
6.695 stapjes hier
Verwacht niet echt iets spectaculairs vandaag
Dat moeten we hebb'n de nuchtere die het gewoon op gaat eten zonder erbij na te denkenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben ik niet bang voor, dat weet ik wel zeker
Het wordt morgen niet zo achterlijk heet, dus dat is best een goed ideequote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil morgen wel weer een mooie wandeling gaan maken van 6 km eigenlijk. Misschien maar een beetje vroeg in de ochtend doen, net als vorige week.
Die had ik van de week op. Lekker.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog een honingmeloen
Alleen heb ik net 30 kg avondeten op
Dus ik wacht wel even
Dan kan je beter af en toe kwaliteitsvlees eten ja.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was niet alleen morele beslissing, ook monetair. We verdienen niet zo veel.
Ik ben benieuwd, normaal heb ik Galia miloenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die had ik van de week op. Lekker.
Meloen is top tijdens het warme weer.
Ik kan goed begrijpen dat je dit wat als vreemd gaan ziet.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, normaal heb ik Galia miloen
Vraagje, jij was hier toch al een hele tijd eerder en toen een tijdje nietquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik kan goed begrijpen dat je dit wat als vreemd gaan ziet.
Maar laat je je niet wijsmaken, eet ze met smakelijke hapjes
Klopt. Als ik geen behoefte heb ben ik er ook niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vraagje, jij was hier toch al een hele tijd eerder en toen een tijdje niet
Klopt toch?
Bestaan er geen grotere maten?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee viel mee. Moet natuurlijk binnenkort in mijn bikini slidderen
Nou, welkom verderquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Klopt. Als ik geen behoefte heb ben ik er ook niet.
oh jammer, heb hier kilo's gestoomde garnalenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee viel mee. Moet natuurlijk binnenkort in mijn bikini slidderen
Je abo van wat?quote:
ja maar dat wil ik nietquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Bestaan er geen grotere maten?![]()
Dan kan je wel meer vreten.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh jammer, heb hier kilo's gestoomde garnalen
Van hier natuurlijk. Daarom abbo ipv aboquote:
Nou ja, ik wist niet direct wat je bedoeldequote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van hier natuurlijk. Daarom abbo ipv abo
Er was hier iemand die kroepoek nodig had...quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh jammer, heb hier kilo's gestoomde garnalen
Ja daarom dus abboquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik wist niet direct wat je bedoelde
Beetje afwisselend.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan kan je beter af en toe kwaliteitsvlees eten ja.
Wat eet je dan? Tempeh of Tofu? Of gewoon van die linzenbonen
Ik begrijp de grap nog steeds nietquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik begrijp de grap nog steeds niet
Zijn we samen dom.quote:
De Jeff Daniels en Jim Carrey van de KSCquote:
Siewosiequote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:38 schreef essnhills het volgende:
Op FOK! wordt toch altijd abonnement verkeerd gespeld als abbonement en dus afgekort tot abbo?
Zegmaar net zoals honten en kadden, famfare enzo?
Dat laatste weet ik maar dat eerste weet ik niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:38 schreef essnhills het volgende:
Op FOK! wordt toch altijd abonnement verkeerd gespeld als abbonement en dus afgekort tot abbo?
Zegmaar net zoals honten en kadden, famfare enzo?
Sobersoquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Siewosie
RIP AAN DE NABESTAANDEN..
ik lijk op geen van beidequote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De Jeff Daniels en Jim Carrey van de KSC
Belicimoquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:48 schreef LTVDK het volgende:
De flammküchen calzone was zeer goed gelukt
Je kan een challenge doen om in zo min mogelijke tijd je koffers in te pakkenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:55 schreef bitterbal het volgende:
ik heb al de hele tijd zin om mijn koffers in te pakken
das op zn sjiekquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zag net ergens seauxouiseaux staan
Hoe smaakt die seauxouisaus?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zag net ergens seauxouiseaux staan
Niemand die je tegenhoudt toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:55 schreef bitterbal het volgende:
ik heb al de hele tijd zin om mijn koffers in te pakken
hmmquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kan een challenge doen om in zo min mogelijke tijd je koffers in te pakken
Voor wat je krijgt niet duur!!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh 1 week
deze
https://www.booking.com/Share-JJxmsw
zit aan de thaise maas
neequote:
Fladderde/waaide ze door de harde wind niet weg?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekker met Vlinder aan zee geweest
nee want hield haar stevig vastquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Fladderde/waaide ze door de harde wind niet weg?
niet bang om gekidnapped te worden. Dat ze denken: ''Die witte vrouw zou vast ons wat kunnen geven''quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:16 schreef bitterbal het volgende:
en heb maar ophaal service gedaan vanaf het vliegveld naar het hotel. 20 euro. Hoef ik niet met die koffers te zeulen in de metro
nee witte vrouwen kennen ze daar inmiddels welquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
niet bang om gekidnapped te worden. Dat ze denken: ''Die witte vrouw zou vast ons wat kunnen geven''
verkopen wel slang als streetfood in Bangkok.. pas je op?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:16 schreef bitterbal het volgende:
en heb maar ophaal service gedaan vanaf het vliegveld naar het hotel. 20 euro. Hoef ik niet met die koffers te zeulen in de metro
ja trek daar mijn mensen pak aanquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
verkopen wel slang als streetfood in Bangkok.. pas je op?
gewoon slenteren of heb je iets op het oog?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
te warm voor shoppen in 's bosch vandaag, dus dat gaan we morgen doen
jurkjes voor haar, super lawaaierige bloemenblouses voor mijquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
gewoon slenteren of heb je iets op het oog?
Nou super heet... Maar onder de 20 graden komt het niet hier nee. Voor een nacht best warm.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
weersverwachting vannacht is alhier vooral super heet waarschijnlijk.
ahahaha.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
weersverwachting vannacht is alhier vooral super heet waarschijnlijk.
ahahaha.
we hebben aircoquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou super heet... Maar onder de 20 graden komt het niet hier nee. Voor een nacht best warm.
Hoe kunnen bloemenblouses lawaaierig zijn?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jurkjes voor haar, super lawaaierige bloemenblouses voor mij
Dank jequote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De Jeff Daniels en Jim Carrey van de KSC
nee, de kleurcombi's.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoe kunnen bloemenblouses lawaaierig zijn?![]()
Vanwege alle zoemende bijen die er op af komen?
eerder drukquote:
Nou voordat ik een airco bekostigd heb zijn er wel een paar stapels het raam uit jaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
bang dat je biljetjes wegwaaien?
Met 22 graden gaat dat brood niet lukken ben ik bang.quote:
buiten 28 volgens de weer app, voelt als 30quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekker met Vlinder aan zee geweest
Klinkt warmquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, het bananenbrood met witte chocolade zit in de oven
Ik herhaal..
(Wat hierboven staat)
Ik ben al de hele dag onfatsoenlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
buiten 28 volgens de weer app, voelt als 30
binnen 27.5 volgens de babyfoon, voelt als 26 met weinig textiel aan als onfatsoenlijke vrouw
Picsquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag onfatsoenlijk
was bij mijn ouders... wist je dat die airco hebben?!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag onfatsoenlijk
quote:
Nee en volgens mij hebben ze ook een bad oid.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
was bij mijn ouders... wist je dat die airco hebben?!
daar ook gegeten. vanavond meteen de wasmachine gevuld en even snel een wazig shirt uit de kast getrokken. dunne slobberige sokken die al een tijd weggegooid kunnen worden want elastiek elastiekt niet meer... en een dikke pamper
tijd van de maandquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee en volgens mij hebben ze ook een bad oid.
Maar wist nog niet dat zij airco hadden
Vertel je ook pas voor de eerste keer.
Oke, een pamper.. hoeist verder?
Oh, fun timesquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
tijd van de maand
en ja idd ook een bubbelbaddinges in de tuin maar ja dat ging dus niet door
quote:
go fiksquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ [url=https://https://media1.tenor.com/(...)banus.gif]afbeelding[/url] ]
Kunnen we ook samen karaokenquote:
Is 4E ook van de vrouwen dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best een aantal van Destiny's Child die we kunnen doen
Joeeequote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Zoveel zinnige posts achter elkaar heb ik nog nooit gezien![]()
![]()
vind je?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:53 schreef bitterbal het volgende:
waarom zijn unboxing videos toch zo kalmerend
omdat alles dan even op zijn ''elf-en-dertigste'' gaat.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:53 schreef bitterbal het volgende:
waarom zijn unboxing videos toch zo kalmerend
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb ik meer met asmr
van dat gefluister en gekras
Raarquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, heb daar nooit echt iets mee gehad
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
*fluistert en krast tegen een krijtbord.
You oke?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
*fluistert en krast tegen een krijtbord.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
sorry, ik ga weer hardlooptrainingfilmpjes kijken
seizoenen beginnen ook vroeger dus natuur dient zich ook wat aan te passenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:02 schreef essnhills het volgende:
Net rondje gelopen met mijn vader. Langs de route al wat mooie grote zwarte bramen geplukt
Lijkt wat vroeg dit jaar
Oh ja, even ontdooien voor morgenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:02 schreef essnhills het volgende:
Net rondje gelopen met mijn vader. Langs de route al wat mooie grote zwarte bramen geplukt
Lijkt wat vroeg dit jaar
Heb er al wat in de tuin, maar nog niet veel.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:02 schreef essnhills het volgende:
Lijkt wat vroeg dit jaar
zeg dat je er meer eist!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb er al wat in de tuin, maar nog niet veel.
Je hele Instagram algoritme kan ook snel overhoop gaan als je hier op wat links klikt.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:22 schreef McGrath het volgende:
Ik krijg nu mailtjes van Booking voor Bangkok door dat linkje van @:bitterbal
Kan je heen op vakantiequote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:22 schreef McGrath het volgende:
Ik krijg nu mailtjes van Booking voor Bangkok door dat linkje van @:bitterbal
Meestal is de tip om niet op de linkjes van US en Los te klikkenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hele Instagram algoritme kan ook snel overhoop gaan als je hier op wat links klikt.
Ik heb de komende paar uur ook nog muziek die ik kan luisteren, Andre Hazes en zulks gejengel van het tuinfeestje bij de burenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog lekker paar uur muziek luisteren en dan mijn mandje in.
Ik dacht even dat je die rommel zelf draaide.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb de komende paar uur ook nog muziek die ik kan luisteren, Andre Hazes en zulks gejengel van het tuinfeestje bij de buren
Bij Bitterbal krijg je tenminste nog gewoon wat schattige diertjesquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meestal is de tip om niet op de linkjes van US en Los te klikken
Doe je een box met klassieke muziek opzettenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb de komende paar uur ook nog muziek die ik kan luisteren, Andre Hazes en zulks gejengel van het tuinfeestje bij de buren
Zo hard ben ik ook weer niet tegen die boom geredenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je die rommel zelf draaide.
Ik schrok ook even.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je die rommel zelf draaide.
Wel jammer als je niet zelf kunt kiezen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo hard ben ik ook weer niet tegen die boom gereden
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Bij Bitterbal krijg je tenminste nog gewoon wat schattige diertjes
Dat weet je nietquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
IK GAAAAA ZWEMMON!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien gaat het zo regenen dat ze het feestje binnen verder zetten, dan merk ik er niet zoveel vanquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel jammer als je niet zelf kunt kiezen.
Ja, bedankt, gelijk weer een oorwurmquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
IK GAAAAA ZWEMMON!!!!!!!!!![]()
IN BACARDI LEMON!!
Links altijd incognito openenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hele Instagram algoritme kan ook snel overhoop gaan als je hier op wat links klikt.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
en als je je echt niet kan beheersen het met de rechtermuisknop te doen en dan kiezen voor incognitoquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meestal is de tip om niet op de linkjes van US en Los te klikken
Als ik zie wie het is, dan kan ik mezelf heel goed beheersenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
en als je je echt niet kan beheersen het met de rechtermuisknop te doen en dan kiezen voor incognito
samequote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik zie wie het is, dan kan ik mezelf heel goed beheersen
EEEEEEEENquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bedankt, gelijk weer een oorwurm
Een lach een groet een blij gezichtquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
EEEEEEEEN
HIJ
ZEI
LEEF! ALSOF JE LAATSTE DAG IS! LEEF!
ALSOF DE MORGEN NIET BESTAAAAAAAAAAT![]()
Wat doet die eigenlijk als jij op FOK! zit?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
Vriendin wil Death Race niet kijken
Wil ze wel Death Proof kijken?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
Zinvollere dingenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat doet die eigenlijk als jij op FOK! zit?
best een vermakelijke filmquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe was de BBQ?quote:
Je moet je eens indenken wat van ons had kunnen worden als we hier niet op FOK! zouden zitten.quote:
Ik zag laatst een filmpje van hem met Mart Hoogkamer. Dre droeg een shirt van Deicide.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
EEEEEEEEN
HIJ
ZEI
LEEF! ALSOF JE LAATSTE DAG IS! LEEF!
ALSOF DE MORGEN NIET BESTAAAAAAAAAAT![]()
Wel airco.quote:
ik ook ik ook ik ook ik ookquote:
Flex flex flexquote:
Als je niet op FOK! zat zat je op een jacht met kaviaar en de duurste champagne plus een heel haremquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat doet die eigenlijk als jij op FOK! zit?
en ik heb sjokolaquote:
Het is hier 21 graden buiten, daar doe ik het ook voorquote:
Zat er meer aan te denken om een cursus af te maken.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je niet op FOK! zat zat je op een jacht met kaviaar en de duurste champagne plus een heel harem
en een pamper.quote:
Een harem klinkt als hoofdpijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je niet op FOK! zat zat je op een jacht met kaviaar en de duurste champagne plus een heel harem
Kan me lekkerdere versnaperingen verzinnen dan kaviaar en champagnequote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik had toen ik weg ging m'n slaapkamerdeur maar half open gelaten. Dat was niet zo slim, daar is het nu nog steeds 23 gradenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is hier 21 graden buiten, daar doe ik het ook voor
Alle ramen staan hier nu tegen elkaar open
Met hor.
Heb het weleens op maar ik vond het persoonlijk wel ergquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan me lekkerdere versnaperingen verzinnen dan kaviaar en champagne
Een pannenkoek met babi pangang.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan me lekkerdere versnaperingen verzinnen dan kaviaar en champagne
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:41 schreef Nattekat het volgende:
Goed, ik ga een filmpje aanslingeren
En lekker onder de dekens op de bank liggen
Nobelprijs voor de vrede ofzoquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet je eens indenken wat van ons had kunnen worden als we hier niet op FOK! zouden zitten.
ik heb thuis ook geen. had vandaag bij pap en mam aircoquote:
Ik hoor -o jou wel maar ik heb een oplossing. stoor st=h -o ik jou niet hiermee?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had toen ik weg ging m'n slaapkamerdeur maar half open gelaten. Dat was niet zo slim, daar is het nu nog steeds 23 graden
Maar ik kan daar het raam ook niet open doen, want muggen.
24/7quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een harem klinkt als hoofdpijn.
Lijkt me wel intrigerender jaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een pannenkoek met babi pangang.
ik heb horren!!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:41 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik kan daar het raam ook niet open doen, want muggen.
Waar denk je dat ik nu zitquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het bestaat gewoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het bestaat gewoon
Bakje kroepoek maakt het wel af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Echt een: no thanks.quote:
Nou, ooit een keer uitproberen dan maarquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het bestaat gewoon
Ja denk je dat mijn zus een grapje maaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Die maakt geen grapjesquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja denk je dat mijn zus een grapje maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |