quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is meer dan het weer Nattekat.
Om het kutweer in Nederland te ontvluchtenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt op vakantie gaan? Het verblijf is zelden beter dan thuis
Weer, mooie natuur, mooie steden, luxe resortsquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is meer dan het weer Nattekat.
Mooie natuur kun je afvinken.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weer, mooie natuur, mooie steden, luxe resorts
Kan niks afvinken
Misschien leg ik de lat te hoog.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooie natuur kun je afvinken.
Ik kom misschien ook nog even naar kwiwi-land op het einde van Septemberquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Engeland heeft toch zeker mooie natuur
Wees welkomquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kom misschien ook nog even naar kwiwi-land op het einde van September
Niet echt bij jou in de buurt. Zou dan weer dichtbij mijn oude kantoor in Lausanne zijnquote:
lekker op tijdquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vast even een maaltijdsalade naar binnen scheppen
wat gezond fles, goed bezig!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
arbeiderstijdenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |