Ja, Body Supplies, maar dat klinkt gelijk weer zo shady AFquote:
We?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee we gaan niet naar Evenepoel luisterenWe gaan nu even buiten lopen.
de website van body supplies ziet er prima uit. Mijn favoriete sportvoeding website verkoopt ook via bol.com. Het is toch een goede optie voor extra inkomsten, alleen gewoon oppassen voor die dropship dingetjes met goedkope elektronische shit.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, Body Supplies, maar dat klinkt gelijk weer zo shady AF
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zegt de man die vond dat vrouwen gewoon assertief moeten zijn als mannen hun lusten niet kunnen bedwingenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Nu kreeg ik de wind van voren.
Tuurlijk zie ik in een ooghoek ook wel soms knappe vrouwen. Maar om nou finaal gefixeerd te zijn om “een lekkere kont” te spotten vind ik ook wel wat smeerpeuk achtigs hebben.
Ja klopt.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zegt de man die vond dat vrouwen gewoon assertief moeten zijn als mannen hun lusten niet kunnen bedwingen
Meestal wel goede ervaringen met Bol en ik betaal ook altijd pas achterafquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
de website van body supplies ziet er prima uit. Mijn favoriete sportvoeding website verkoopt ook via bol.com. Het is toch een goede optie voor extra inkomsten, alleen gewoon oppassen voor die dropship dingetjes met goedkope elektronische shit.
Ja, is het ook.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Nu kreeg ik de wind van voren.
Tuurlijk zie ik in een ooghoek ook wel soms knappe vrouwen. Maar om nou finaal gefixeerd te zijn om “een lekkere kont” te spotten vind ik ook wel wat smeerpeuk achtigs hebben.
Ik heb bij die webshop gewerkt en het gaat ook grotendeels gewoon heel goed, alleen zaten er wel eens wat fraudecases tussen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meestal wel goede ervaringen met Bol en ik betaal ook altijd pas achteraf
De groetjes
Nee, mannen moeten gewoon hun handen thuis houden, idioot.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt.
Wat moeten ze volgens jou dan? Benen spreiden en kop houden zeker? Doen ze dat zo in Grun?
Is wel gewoon een gerenommeerde webwinkel, bestel er vaak electrolyten en vitaminestjes en die komen altijd vlot binnenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ook bij de klantenservice van de NSquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb bij die webshop gewerkt en het gaat ook grotendeels gewoon heel goed, alleen zaten er wel eens wat fraudecases tussen.
En als ze dat niet doen benen spreiden zeker?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, mannen moeten gewoon hun handen thuis houden, idioot.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is wel gewoon een gerenommeerde webwinkel, bestel er vaak electrolyten en vitaminestjes en die komen altijd vlot binnen
Hm, had net zo goed rechtstreeks kunnen bestellenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
de website van body supplies ziet er prima uit.
Bedankt voor het delen van uw ervaring met de klantenservice van de NS!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ook bij de klantenservice van de NS
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En als ze dat niet doen benen spreiden zeker?
Smeerpijp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |