SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Mijn eerste gedachte was 'jezus man, toen bestond ik geen eens'quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]nou echt
![]()
Zo was ik ooitOOK. Rond 1990. In 1989-90 nja slnapte ik er geen kut van, natuurkunde. Dus ik bleef zitten. En op 17 augustus 1990 was er een totale maansverduistering en dat vond ik vet interessant. En toen ben ik me gaan inlezen en zo. En ten heb ik op een gegeven moment op de fiets onderweg naar een schaaktoernooi de Derde wet van Kepler zitten afleidenEn het jaar erop JA toen had ik ineens een 9 voor natuurkunde
![]()
Ben nogeens naar voren geroepen toen. "Ey we hebben hier de aarde, 6,0 x 10^24 kg. En een satelliet, 150 kg. Op 20.000 km hoogte. Wat kun je nu berekenen?"quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was 'jezus man, toen bestond ik geen eens'![]()
![]()
![]()
Maar![]()
dat is wat werkt
Je moet ook nog de snelheid weten. Of weten dat-ie in een cirkelvormige baan zit. En de massa van de satelliet doet er niet toe.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben nogeens naar voren geroepen toen. "Ey we hebben hier de aarde, 6,0 x 10^24 kg. En een satelliet, 150 kg. Op 20.000 km hoogte. Wat kun je nu berekenen?"
Nou ja de omlooptijd.
Je kan ook zelf 290+ post volmaken met je eigen posts en dan een nieuwe tt startenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh weer een nieuw topic. Wilde hunten voor een gevatte TT.
Volgende week beter.
snelheid kun je bepalen uit evenwicht der krachten. Cirkelvormige baan is een aanname. En de massa van de satelliet doet er niet toe inderdaad.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet ook nog de snelheid weten. Of weten dat-ie in een cirkelvormige baan zit. En de massa van de satelliet doet er niet toe.
Tenzij @dud0r aan boord van de satelliet is. Dan doet de massa er wel toe.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
snelheid kun je bepalen uit evenwicht der krachten. Cirkelvormige baan is een aanname. En de massa van de satelliet doet er niet toe inderdaad.
Nou ik ben nog maar even door al je posts gegaan voor de gelegenheidquote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:12 schreef Lospedrosa het volgende: [..] Ik snap wat je zegt hoor. Alleen niemand snapt wat ik probeer te zeggen.
Ja dan krijg je tokkie wormholesquote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Tenzij @:dud0r aan boord van de satelliet is. Dan doet de massa er wel toe.
Enige keer dat ik publiek spreken eng vond, was met mijn bruiloft.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar als je ergens ECHT veel meer over weet dan je publiek, dan is het geven van een presentatie ook helemal geen probleem meer
Heb je ze bedolven onder interessante weetjes?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb twee jaar geleden nog een online lezing gegeven voor de London Chapter van de International Bank Note Society over Spitsbergen papiergeld. En ja dat was spannend. Maar toen ik éénmaal in de gaten had dat ze aan mijn lippen hingen was het ook wel genieten
Zo kun je dat wel zeggen jaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je ze bedolven onder interessante weetjes?
Ik denk dat ze wel even moesten bijkomen nadat Fles klaar was met spreken.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik den k dat hij (spits)bergen te vertellen hadquote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh nee hoor er zijn zat mensen die zo diep in een bepaald onderwerp duikenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel even moesten bijkomen nadat Fles klaar was met spreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:40 schreef Recce het volgende:
Ik ga daar eigenlijk nooit heen. Ik doe niks meer in mijn vakgebiedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik ben daar ook alleen als toehoorder. Er zijn vaak wel interessante onderwerpen, maar veel presentaties zijn best slecht.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga daar eigenlijk nooit heen. Ik doe niks meer in mijn vakgebied
Ik zou idd misschien best nog goed voor de dag kunnen komen. Wie weet.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben daar ook alleen als toehoorder. Er zijn vaak wel interessante onderwerpen, maar veel presentaties zijn best slecht.
hmm..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Hou je vlinder wel binnen om haar daartegen te beschermen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |