SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Baby darling doll face honey
Prik haar!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:35 schreef LTVDK het volgende:
Echt 3 minuten een raam open en gelijk een mug binnen
Ik zit niet in de randstad dat ik permanent een mes bij me heb om mee te prikkenquote:
Horrenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:35 schreef LTVDK het volgende:
Echt 3 minuten een raam open en gelijk een mug binnen
aansteker in de buurt?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit niet in de randstad dat ik permanent een mes bij me heb om mee te prikken
Ja nou ja je hebt het in ieder geval een kans gegeven!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Baal daar denk ik het meeste vandat ik mezelf overtuig van 'doe niet zo stom' EN DAN TOCH
![]()
jaquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Waarom sta je na drie keer nee niet op en ga je weg?
ook op het plaatnlaand verkopen ze vliegenmeppersquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit niet in de randstad dat ik permanent een mes bij me heb om mee te prikken
Heb geen hor voor dit raampjequote:
Precies. Sproei zoutzuur in zijn tuinquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar Crack, dit klinkt als een egoīst die vooral het beste met zichzelf voorheeft en dondersgoed weet hoe op onzekerheden in te spelen. Bah.
Gesprekken met een therapeut of iets van een bepaalde cursus emotionele binding niet iets voor jou?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaweet ik niet
Of weet het wel maar dat is intiem om te delenik weet niet zo goed wat normaal is en heb moeite om mijn eigen grenzen aan te voelen/te bewaken en denk snel dat het aan mij ligt. Ben daarin erg lerende en zoekende, omdat ik het liefst sociale contacten ontwijk maar daarvan word ik ook ongelukkig. Dus ik probeer weer wat maar doe het denk ik niet goed. Rationeel weet ik alles, emotioneel niet zo
Eerst thuis eens op de agenda kijkenquote:
Ja, weet ik niet zo goedquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar Crack, dit klinkt als een egoīst die vooral het beste met zichzelf voorheeft en dondersgoed weet hoe op onzekerheden in te spelen. Bah.
3 essentiële zaken in de Randstad: een mes, een nektasje en een fatbike.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit soort ervaringen helpen niet om meer sociale contacten aan te gaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaweet ik niet
Of weet het wel maar dat is intiem om te delenik weet niet zo goed wat normaal is en heb moeite om mijn eigen grenzen aan te voelen/te bewaken en denk snel dat het aan mij ligt. Ben daarin erg lerende en zoekende, omdat ik het liefst sociale contacten ontwijk maar daarvan word ik ook ongelukkig. Dus ik probeer weer wat maar doe het denk ik niet goed. Rationeel weet ik alles, emotioneel niet zo
Dat laatste is zo waarquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja je hebt het in ieder geval een kans gegeven!Aan jou lag het niet
![]()
Bitter hoe het dan loopt. En dat tast jouw vertrouwen in andere mensen in het algemeen dan ook weer aan, dat is het kwalijkste misschien nog wel. Damn.
1 keer melden zou in dit geval al voldoende moeten zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:41 schreef Crack_ het volgende:
Als ik iets vaker dan 2x moet zeggen dan zou dat genoeg moeten zijn
Met iemand gewoon voor de leuk afspreken en dan zo ver gaan zonder meewerking is gewoon kansloos, daar is echt geen enkele twijfel over mogelijk. Het als een date zien was al apart geweest, want dat horen beide partijen te weten.quote:
Nektasje heb ik welquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
3 essentiële zaken in de Randstad: een mes, een nektasje en een fatbike.
Het liefst ook zo'n vuilniszakjas.
Dat ik nog leef met geen van deze voorwerpenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
3 essentiële zaken in de Randstad: een mes, een nektasje en een fatbike.
Het liefst ook zo'n vuilniszakjas.
Heb je wel een broccolikapsel?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ik nog leef met geen van deze voorwerpen
Ik krijg therapiequote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gesprekken met een therapeut of iets van een bepaalde cursus emotionele binding niet iets voor jou?
True, maar hoop er dan vooral een leer uit te kunnen halenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit soort ervaringen helpen niet om meer sociale contacten aan te gaan.
Juist daarom. Al die fatbikers worden massaal aangereden tegenwoordig.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ik nog leef met geen van deze voorwerpen
Je kan ook overdrijvenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gesprekken met een therapeut of iets van een bepaalde cursus emotionele binding niet iets voor jou?
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
1 keer melden zou in dit geval al voldoende moeten zijn.
dan kan hij teleurgesteld zijn omdat hij een andere intentie had dan gezellig wat drinken maar dan tief je op met je handjes en whatever.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met iemand gewoon voor de leuk afspreken en dan zo ver gaan zonder meewerking is gewoon kansloos, daar is echt geen enkele twijfel over mogelijk. Het als een date zien was al apart geweest, want dat horen beide partijen te weten.
Al met al gewoon ontzettend kut dat jouw goede beslissing (het beste ervan maken, niet van het slechtste uit gaan) zo keihard is afgestraft.
mwa... eerlijk gezegd vind ik het best goed advies... want terug in haar schulp kruipen dat ze helemaal geen contacten aangaat.quote:
Ja dat. Ik zou best een leuke dag met jou in Den Haag willen hebben, maar zulke dingen zou ik nog niet bedacht krijgenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat laatste is zo waaren dat voelt onwijs stom voor de goede mensen op deze werled met lieve intenties
Gelukkig, als je ja had gezegd zou ik Nizno gaan supporterenquote:
Mja, dit is niet de manier waarop je het wil leren. Op voorhand had je je grenzen helder en als ik dan hoor wat hij heeft gevraagd, gedaan en geprobeerd te doen dan klinkt dat gewoon als misbruik. En dat is niet oké.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:43 schreef Crack_ het volgende:
True, maar hoop er dan vooral een leer uit te kunnen halen
Janee, wie weet over een tijdquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat. Ik zou best een leuke dag met jou in Den Haag willen hebben, maar zulke dingen zou ik nog niet bedacht krijgenMaar ja da's nu wel weer bekeken natuurlijk
Phewquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig, als je ja had gezegd zou ik Nizno gaan supporteren
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig, als je ja had gezegd zou ik Nizno gaan supporteren
Kijk maar joh, wanneer jij er zin in hebtquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Janee, wie weet over een tijd![]()
en ligt er ook aan hoe en wat hoor
Ben ik helemaal mee eens (rationeel gezien voornamelijk) maar ik denk wel dat ik hierin bepaalde ruimtes open liet oid, want als je meteen wegloopt is dat veel duidelijker. Dat kan ik nog lerenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mja, dit is niet de manier waarop je het wil leren. Op voorhand had je je grenzen helder en als ik dan hoor wat hij heeft gevraagd, gedaan en geprobeerd te doen dan klinkt dat gewoon als misbruik. En dat is niet oké.
Snap ik, weten wat de "goede" manier van handelen in een niet fijne situatie is, is wat anders dan die stappen ook kunnen nemen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet zo goedmaar denk dat dat uberhaupt niet uitmaakt. Als ik iets vaker dan 2x moet zeggen dan zou dat genoeg moeten zijn en ik wil er naar toe dat ik dat zelf echt zo voel en naar ga handelen. En denk ook dat je dit pas leert door evaring maar is wel ruk
![]()
En nogmaals, het doet me wel echt onwijs goed om bevestiging te krijgen dat het niet aan mij zou liggen want daar leer ik onwijs van
De leer is omgaan met dit soort situaties, want die zijn niet uit te sluiten.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mja, dit is niet de manier waarop je het wil leren. Op voorhand had je je grenzen helder en als ik dan hoor wat hij heeft gevraagd, gedaan en geprobeerd te doen dan klinkt dat gewoon als misbruik. En dat is niet oké.
neequote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:49 schreef Crack_ het volgende:
maar ik denk wel dat ik hierin bepaalde ruimtes open liet oid, want als je meteen wegloopt is dat veel duidelijker.
dat mag idd wel de beste actie zijn maar als je niet assertief bent en eigenlijk overrompeld wordt doordat hij geen nee begrijpt moet niet inhouden dat hij door gaat.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:50 schreef Nattekat het volgende:
De beste actie is na de tweede nee een tas in z'n gezicht slaan, weglopen en z'n banden lek prikken
Dit.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee
gewoon nee
laten we even heel erg duidelijk blijven. ten eerste hebben we vanaf 1 juli de toestemmingsdingeswetgeving dat je ja moet zeggen en niet nee hoeft te zeggen.
hij zit gewoon fout. en nee jij doet niets fout als je niet assertief genoeg bent
Heeft het zin om hiermee naar de politie te gaan?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee
gewoon nee
laten we even heel erg duidelijk blijven. ten eerste hebben we vanaf 1 juli de toestemmingsdingeswetgeving dat je ja moet zeggen en niet nee hoeft te zeggen.
hij zit gewoon fout. en nee jij doet niets fout als je niet assertief genoeg bent
om de nieuwe wetgeving te testen. ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heeft het zin om hiermee naar de politie te gaan?
Het begint met de persoon en de situatie inschatten en inschatten welke signalen je zelf af geeft.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee eens (rationeel gezien voornamelijk) maar ik denk wel dat ik hierin bepaalde ruimtes open liet oid, want als je meteen wegloopt is dat veel duidelijker. Dat kan ik nog leren
En wil mezelf niet afstraffen maar het idee dat ik hier zelf iets aan kan doen is ergens ook fijn, want dat geeft ruimte voor verbetering. Maarja, denk ook dat ik mag leren om de ander wat meer kwalijk te nemen dan wat ik nu doekomt ook wel hoop ik
Preciesquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Snap ik, weten wat de "goede" manier van handelen in een niet fijne situatie is, is wat anders dan die stappen ook kunnen nemen.![]()
Dit is waarom ik niet stop met hameren op het normaliseren van consent uitspreken.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee
gewoon nee
Wat bedoel je met een testcase in dit geval?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:55 schreef Nizno het volgende:
maar eerlijk gezegd denk ik niet dat Crack de beste testcase is.
No offence Crack
ik denk dat je dan beter eerst het algemene politienummer (0800-zoveel) kan opbellen en de situatie kan uitleggen en dan zullen ze wel zeggen wat ze ermee kunnen doen.quote:
ik weet niet wat dit betekent?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:55 schreef Nizno het volgende:
maar eerlijk gezegd denk ik niet dat Crack de beste testcase is.
No offence Crack
"Welke signalen je zelf af geeft"quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het begint met de persoon en de situatie inschatten en inschatten welke signalen je zelf af geeft.
Mannen zijn vaak alleen maar uit op seks.
Maar lang niet allemaal (direct)
Man man man.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat je bv in plainsight naakt gaat zonnen op je balkon is zo’n vibe.
neequote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee joh schei uit. Meer dan een ongemakkelijke situatie is het niet geweest, toch?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik denk dat je dan beter eerst het algemene politienummer (0800-zoveel) kan opbellen en de situatie kan uitleggen en dan zullen ze wel zeggen wat ze ermee kunnen doen.
Als je het persé wil melden kan je het beter anoniem doen ( en dan te horen krijgt of iets lukt) dan dat je je gezicht laat zien op een politiebureauquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh schei uit. Meer dan een ongemakkelijke situatie is het niet geweest, toch?
Dáárvan zijn er elke avond in Nl 9.854 en ‘s weekends dubbel zo veel.
de wetgeving is 1 juli ingegaan. hij tongt haar zonder dat zij ja heeft gezegd. hij zit aan haar kruis zonder dat zij ja heeft gezegd.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een testcase in dit geval?
En dat vind jij ok?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh schei uit. Meer dan een ongemakkelijke situatie is het niet geweest, toch?
No is a full sentencequote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het begint met de persoon en de situatie inschatten en inschatten welke signalen je zelf af geeft.
Mannen zijn vaak alleen maar uit op seks.
Maar lang niet allemaal (direct)
Dat is geen victim blaiming.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Welke signalen je zelf af geeft"
Gast. Victim blaming is NIET ok.
Er zit ook nog wel een verschil in aftasten met woorden dan met je handenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
consent![]()
Zou ik al niet eens bij in de buurt komen. Gewoon leuk wat drinken, ja noem mij simpel, maar is bij mij "gewoon leuk wat drinken".
Niet dat ook dat maar ooit gebeurt verder![]()
Dit hele leven is gewoon een strafbeurt
misschien kun jij er even niet met je bekrompen mannelijkheid in mengen en eens nazoeken wat er juist qua wetgeving aangepast is 1 juliquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
dat doe jij wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is geen victim blaiming.
Het is een heel ongrijpbaar iets. Bij sommige vrouwen merk je: maak ik een move dan krijg je een naaldhak in je zak. Bij een ander weer andere vibes.
Dus dram je maar door bij die tweede "omdat het kan"?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is een heel ongrijpbaar iets. Bij sommige vrouwen merk je: maak ik een move dan krijg je een naaldhak in je zak. Bij een ander weer andere vibes.
Mwa die wet heeft ook zo zijn foutenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee
gewoon nee
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
dat zal ik niet ontkennen. maar neemt niet weg dat crack in deze situatie niet aan haarzelf moet gaan twijfelen of zij niet verkeerd gehandeld heeft etc.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa die wet heeft ook zo zijn fouten
Nee dat is niet oké, maar je kunt daar de politie toch niet voor belasten?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat vind jij ok?
Gast. Je hebt dochters.
Oh ja ongetwijfeldquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er zit ook nog wel een verschil in aftasten met woorden dan met je handen
Nu doe je alsof mannen zich niet kunnen beheersen, eigenlijk zet je nu een beetje de mannen voor schutquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eerder weglopen en strenger zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zal ik niet ontkennen. maar neemt niet weg dat crack in deze situatie niet aan haarzelf moet gaan twijfelen of zij niet verkeerd gehandeld heeft etc.
Zeker dit, ik zou zeker je eigen (mentale) gezondheid boven een rechtsgang zetten.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zal ik niet ontkennen. maar neemt niet weg dat crack in deze situatie niet aan haarzelf moet gaan twijfelen of zij niet verkeerd gehandeld heeft etc.
Doe ik genoeg hoor,quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
True true maar ook niet ideaal.. lastig hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ongetwijfeld![]()
Maar goed misschien ben ik wel raar hoor. De schaduw van een kwart "misschien" betekent voor mij al
"nee".
Erg risicomijdend misschien, maar wel veilig. En ja dat brengt je waar ik nu benNiks bereikt, maar hey, in ieder geval niks verkeerd gedaan
Of dat het alleen van belang is of een vrouw zich verweert of niet, niet wat een vrouw wil.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nu doe je alsof mannen zich niet kunnen beheersen, eigenlijk zet je nu een beetje de mannen voor schut
zo assertief is ze niet geweest, dat wil niet zeggen dat zij daardoor zichzelf moet verwijten dat zij ook dingen niet gedaan heeft etc.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerder weglopen en strenger zijn
Ik toch niet raar mens.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus dram je maar door bij die tweede "omdat het kan"?
Ik walg van je.
Makkelijk gezegd, maar als je natuurlijke respons 'freeze' is ipv 'flight' of 'fight' dan doe je dat niet zomaar ff.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerder weglopen en strenger zijn
Die politie zou niet nodig zijn als de "nee" van die vrouw "met die bepaalde vibe die geen naaldhak in je zak als gevolg heeft" gerespecteerd werd.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat is niet oké, maar je kunt daar de politie toch niet voor belasten?
Ik zou gewoon die man opzoeken en een lesje leren.
Je hebt ook nog de fawn respons. Ik vermoed dat die het probleem is bij Crack.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd, maar als je natuurlijke respons 'freeze' is ipv 'flight' of 'fight' dan doe je dat niet zomaar ff.
Maar ze lokt het wel uit dus?quote:
*googletquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt ook nog de fawn respons. Ik vermoed dat die het probleem is bij Crack.
Ze had al een voorgevoel dat dat bezoek bij diegene misschien een sexuele lading had.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo assertief is ze niet geweest, dat wil niet zeggen dat zij daardoor zichzelf moet verwijten dat zij ook dingen niet gedaan heeft etc.
Hij hoort niet meteen zn tong in haar mond te steken en al helemaal niet na al nee gehoord te hebben ook nog met zijn hand op haar kruis te zitten
Mijn gedrag en gevoelens komen ergens vandaan, succes met je dochters meegeven/behoeden van die ervaringenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze had al een voorgevoel dat dat bezoek bij diegene misschien een sexuele lading had.
Dan had ze vooraf moeten bellen op appen, we gaan alleen wat drinken als vrienden, als je me aanraak bijt ik je kop eraf.
Jonge jonge ik wordt hier aangevallen maar niemand zegt waar het op staat. Gelukkig kan ik dat mijn dochters wel gewoon normaal meegeven:
die maar hoeft er niet achter.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk dat conclusie hierbij is; hij ging te ver maar ik had eerder moeten weglopen/harder moeten optreden
Dat is mijn leeren daarbij moet ik erg leren dat mijn 'ik mag weglopen' oké is, en daarom doen deze berichten mij goed omdat ik dan beter kan bedenken dat ik niks verkeerd zou doen door harder op te treden
Ook sterke personen kunnen in een zwakke verleiding komen waardoor ze hun zwakte laten zien en zich meeslepen in de situatie.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze had al een voorgevoel dat dat bezoek bij diegene misschien een sexuele lading had.
Dan had ze vooraf moeten bellen op appen, we gaan alleen wat drinken als vrienden, als je me aanraak bijt ik je kop eraf.
Jonge jonge ik wordt hier aangevallen maar niemand zegt waar het op staat. Gelukkig kan ik dat mijn dochters wel gewoon normaal meegeven:
victim blamingquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
(Dit is aanvoele, dat deed ze goed, alleen hoopt ze dan dat haar gevoel onjuist is en die man gewoon zijn piellemans in de broek houd.)
Nee niet ideaal nee. Maar in ieder geval niet jouw probleemquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True true maar ook niet ideaal.. lastig hoor
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
die maar hoeft er niet achter.
hij ging te ver. Punt
als je weer in een situatie zou komen dat iemand iets wil wat jij niet wilt op seksueel gebied dan mag je zeker weglopen. sterkter nog. je zou de liefde voor jezelf tonen als je hem dan achterlaat met zn irritante gedrag.
dat is niet arrogant of iets. Dat is gewoon lief zijn voor jezelf
Die respons kende ik nog niet. En geen idee of dat van toepassing is bij Crack. Ik bedoelde het meer algemeen in reactie tot de opties die werden genoemd. Diagnose en advies laat ik graag over aan de therapeut met wie ze gesprekken heeft.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt ook nog de fawn respons. Ik vermoed dat die het probleem is bij Crack.
Mijn grootste probleem is dat het ALTIJD de vrouwen zijn die hier op moeten letten en de kerels DIE FUCKING TE VER GAAN? Tsja, boys will be boys.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is mijne ook niet hequote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee niet ideaal nee. Maar in ieder geval niet jouw probleem
Ik snap jou en je boosheid helegaar niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn grootste probleem is dat het ALTIJD de vrouwen zijn die hier op moeten letten en de kerels DIE FUCKING TE VER GAAN? Tsja, boys will be boys.
Dat is toch scheef man.
Dan ben je deel van het probleem.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap jou en je boosheid helegaar niet.
Nee dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo assertief is ze niet geweest, dat wil niet zeggen dat zij daardoor zichzelf moet verwijten dat zij ook dingen niet gedaan heeft etc.
Hij hoort niet meteen zn tong in haar mond te steken en al helemaal niet na al nee gehoord te hebben ook nog met zijn hand op haar kruis te zitten
denk ook niet dat je het gaat inzien omdat je het niet lijkt te willenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
leren van jezelf houden dame. Je bent niet arrogant of iets als je een keuze voor jezelf maakt bij iets waar jij nee op zegt. Jij wilt het niet. als je dan denkt dat hij het waard is om wel gewoon een drankje te doen om hem niet meteen lullig te laten voelen dan geef jij hem daarmee geen toestemming om iets te doen. Het blijft nee.quote:
Nu klinkt het alsof elk liefdesspel VERBOTEN IST!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ook sterke personen kunnen in een zwakke verleiding komen waardoor ze hun zwakte laten zien en zich meeslepen in de situatie.
Misschien moet ze je ff bellen of appen en haar grenzen aangeven voor ze met je in discussie gaat want anders snap je haar bedoeling niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom zijn acties van een man de verantwoordelijkheid van een vrouw?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb haar nummer niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien moet ze je ff bellen of appen en haar grenzen aangeven voor ze met je in discussie gaat want anders snap je haar bedoeling niet.
dank je.quote:
Dat zeg ik toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom zijn acties van een man de verantwoordelijkheid van een vrouw?
Simpeler kan ik het niet maken. Als je dat niet snapt, zijn we echt uitgepraat.
Ik denk dat Crack er wel iets aan kan hebben als ze over de fawn respons leest. Het was geen officiële diagnose.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die respons kende ik nog niet. En geen idee of dat van toepassing is bij Crack. Ik bedoelde het meer algemeen in reactie tot de opties die werden genoemd. Diagnose en advies laat ik graag over aan de therapeut met wie ze gesprekken heeft.
Waarom moeten je dochters dan "zo opgevoed zijn dat ze hun bek opentrekken"?quote:
ik mag idd wel hopen dat hij het tongen zonder toestemming of hand op de kruis leggen niet goedkeurt idd, dan zou hij nog lager in mijn achting dalen dan hij al staatquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Maar goed, we kunnen het er ook bij laten dat Los het van de andere kant belicht want uit zijn berichten maak ik niet op dat hij de acties van de jongen goedkeurt.
Ja jij zou een fantasiewereld willen waarbij jonge mannen niet geil zijn en in het broekje willen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom moeten je dochters dan "zo opgevoed zijn dat ze hun bek opentrekken"?
Geen ja is nee. En, zoals Dimmy zei, nee is een volledige zin.
nee, de wens en wetgeving is dat jonge mannen gewoon toestemming vragen voor ze hun tong in de mond van een vrouw steken. en niet denken.. ow ze zegt geen nee na een kus op haar wang dus ik ga verder naar haar mond.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja jij zou een fantasiewereld willen waarbij jonge mannen niet geil zijn en in het broekje willen.
Dat gaat niet gebeuren.
Gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, de wens en wetgeving is dat jonge mannen gewoon toestemming vragen voor ze hun tong in de mond van een vrouw steken. en niet denken.. ow ze zegt geen nee na een kus op haar wang dus ik ga verder naar haar mond.
die wetgeving is er alquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
leren van jezelf houden dame. Je bent niet arrogant of iets als je een keuze voor jezelf maakt bij iets waar jij nee op zegt. Jij wilt het niet. als je dan denkt dat hij het waard is om wel gewoon een drankje te doen om hem niet meteen lullig te laten voelen dan geef jij hem daarmee geen toestemming om iets te doen. Het blijft nee.
willen is echt een heel verschil met gedragen naarquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja jij zou een fantasiewereld willen waarbij jonge mannen niet geil zijn en in het broekje willen.
Dat gaat niet gebeuren.
Het WILLEN is het punt niet. Denk je dat vrouwen geen seksuele gevoelens hebben ofzo?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren.
Dat gedrag moet er inderdaad komen en dat komt niet met mannen als jij die stoer gaan lopen doen dat als het bij zijn dochters gebeurd hij hem wel op gaat zoeken en ze niet naar de politie hoevenquote:
Met andere dingen is het toch ook niet zo dat we het dan aan de willekeur van de wetsovertreder laten?quote:
Ja dat weet ik wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het WILLEN is het punt niet. Denk je dat vrouwen geen seksuele gevoelens hebben ofzo?
Het probleem is dat het bizar normaal is dat "nee" wordt geīnterpreteerd als een "joh, gewoon een beetje doordrammen, dan mag je er heus wel op".
Of niet doordrammen maar het gewoon doen, intentie is goed toch?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het WILLEN is het punt niet. Denk je dat vrouwen geen seksuele gevoelens hebben ofzo?
Het probleem is dat het bizar normaal is dat "nee" wordt geīnterpreteerd als een "joh, gewoon een beetje doordrammen, dan mag je er heus wel op".
slaap lekkerquote:
Als alle zoenacties zonder pertinente toestemming gemeld worden bij de politie dan worden het echt 10.000 aangiftes per dag.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Met andere dingen is het toch ook niet zo dat we het dan aan de willekeur van de wetsovertreder laten?
''Ja hij heeft 2 keer een winkel beroofd''. ''Ja, dan had je hem moeten pakken en laten overleveren aan de politie''
waar bekijk je die?quote:
Ga naar huis joh mafkees. Geen kind gelooft dit.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb ook weleens gehad dat een vrouw/meid ineens haar snelle tong ongewenst in mijn bek steekt.
Maar als man moet je dat maar toestaan hč?
neh not my cuppetea, maar gewoon nieuwsgierigquote:
Moet de komende tijd even op de centjes letten vanwege vakantie volgend jaar maar probeer wel af en toe wat leuks te scoren.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
neh not my cuppetea, maar gewoon nieuwsgierig
Ga je nu serieus de slachtofferrol opzoeken na al dat gelul over je grote bek en "die zoeken we wel even op"?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb ook weleens gehad dat een vrouw/meid ineens haar snelle tong ongewenst in mijn bek steekt.
Ben al thuis. En ik had wel een actief uitgaansleven en ook meiden worden dronken, of stalkerig en kunnen maanden doordrammen. Maar dan op een andere manier, willen ze perse verkering met je.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga naar huis joh mafkees. Geen kind gelooft dit.
Diegene heeft ook gewoon het recht om hiermee naar de politie te stappen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar centjes kopen met centjesquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet de komende tijd even op de centjes letten vanwege vakantie volgend jaar maar probeer wel af en toe wat leuks te scoren.
nee ook dat hoort niet. dat weet je best dat we ook daar niet voor juichen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat is laten zien wat jij continue doet.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga je nu serieus de slachtofferrol opzoeken na al dat gelul over je grote bek en "die zoeken we wel even op"?
Man man man.
ja dan moet je alleen de echte dealtjes vindenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet de komende tijd even op de centjes letten vanwege vakantie volgend jaar maar probeer wel af en toe wat leuks te scoren.
Hou maar op, je bent jezelf alleen maar belachelijk aan het maken met de steeds verder schuivende doelpalen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben al thuis. En ik had wel een actief uitgaansleven en ook meiden worden dronken, of stalkerig en kunnen maanden doordrammen. Maar dan op een andere manier, willen ze perse verkering met je.
Ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben al thuis. En ik had wel een actief uitgaansleven en ook meiden worden dronken, of stalkerig en kunnen maanden doordrammen. Maar dan op een andere manier, willen ze perse verkering met je.
Dat ben ik met je eens. Dan stop ik ook.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee ook dat hoort niet. dat weet je best dat we ook daar niet voor juichen.
maar laten we elkaar geen mietje noemen en weten dat mannen met dit kutgedrag een stuk meer aanwezig zijn dan een vrouw die dat kutgedrag uitvoert.
en nu stop ik met deze discussie
Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is laten zien wat jij continue doet.
Ik kan zoiets prima handelen.
Hou jij je er helemaal buiten Moist Vagina.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou maar op, je bent jezelf alleen maar belachelijk aan het maken met de steeds verder schuivende doelpalen.
Scheelt wel dat ik vrij hoog in de boom zit. En dat handelaren weten wat ik zoek. Dat leidt nog weleens tot onverwachte meevallertjesquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan moet je alleen de echte dealtjes vinden
Ik stop al, nu gaan jullie door.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Dan stop ik ook.
dat is inderdaad een voordeel.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Scheelt wel dat ik vrij hoog in de boom zit. En dat handelaren weten wat ik zoek. Dat leidt nog weleens tot onverwachte meevallertjes
hmmm nee... ik heb zin an sjokolaquote:
Welke hoek zoek je nog in?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Scheelt wel dat ik vrij hoog in de boom zit. En dat handelaren weten wat ik zoek. Dat leidt nog weleens tot onverwachte meevallertjes
Daarom. Ik heb de beste hobby ter wereld. Je kunt er al je geld aan uitgeven en je houdt nog steeds geld overquote:
Dat smaakt niet bij bier, mag ik 'm bewaren tot morgen?quote:
Viespeuk.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat hebben jij en Nizno wel verdiend
3? das toch niet veel. Als avondeten of als snack?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmmm nee... ik heb zin an sjokola
maar ga niet pakken want niet goed voor me en heb al 3 piccolinis gehad vanavond
haha nee, of je moet kriek hebben ofzoquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat smaakt niet bij bier, mag ik 'm bewaren tot morgen?
een bierlolly?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat hebben jij en Nizno wel verdiend
Spitsbergen. Maar ook daarin ben ik inmiddels zo ver dat ik alleen maar knarsetandend kan toezien hoe iemand anders dit biljet won. May he bleed forever. https://crowncurrencyauct(...)931-pmg-very-fine-30quote:
Die heeft een levensbedreigende fout gemaaktquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
LOL
Ineens een enorme slagschaduw. Er is een motje binnen.
als snack naast mn avondeten, schnizel met pepersaus snijbonen spekjes en gebakken aardappels... dus heb genoeg gesnaaidquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
3? das toch niet veel. Als avondeten of als snack?
Ik heb nog chocolade mousse
mep hemquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
LOL
Ineens een enorme slagschaduw. Er is een motje binnen.
Oooooof, dat zijn wel een andere categorie bedragen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spitsbergen. Maar ook daarin ben ik inmiddels zo ver dat ik alleen maar knarsetandend kan toezien hoe iemand anders dit biljet won. May he bleed forever. https://crowncurrencyauct(...)931-pmg-very-fine-30
Ja tuurlijk. Eerste keer dat ik op straat werd aangerand bevroor ik ook. Terwijl ik eigenlijk gelijk een duw had moeten geven en voor de goede orde nog een blauw oog als toetjequote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd, maar als je natuurlijke respons 'freeze' is ipv 'flight' of 'fight' dan doe je dat niet zomaar ff.
Ik ben ook maar gestopt met LP’s bij elkaar harken. Niet leuk meer wat mensen tegenwoordig willen betalen. En dan doe ik er ook nauwelijks iets mee, sommige gaan niet eens uit de plastic.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oooooof, dat zijn wel een andere categorie bedragen.
motten gaan bij mij ook plat.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:33 schreef IJsdraakje het volgende:
En mot is niet erg. Dan krijg ik Etto op m'n dak, want vlinder in lingerie.
Muggen moeten plat
yeahquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oooooof, dat zijn wel een andere categorie bedragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Je wordt niet gelukkig van het hebben van dat ding.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spitsbergen. Maar ook daarin ben ik inmiddels zo ver dat ik alleen maar knarsetandend kan toezien hoe iemand anders dit biljet won. May he bleed forever. https://crowncurrencyauct(...)931-pmg-very-fine-30
Oh ja gedoequote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:33 schreef IJsdraakje het volgende:
En mot is niet erg. Dan krijg ik Etto op m'n dak, want vlinder in lingerie.
Muggen moeten plat
bestaat dat? Doet het iets?quote:
Je hebt ook cocktail-ijsjesquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Iets nieuws, tis in feite ook alleen maar water gerst en hop
Oke, als snack is dat inderdaad voldoendequote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
als snack naast mn avondeten, schnizel met pepersaus snijbonen spekjes en gebakken aardappels... dus heb genoeg gesnaaid
heb twee nepbrossige sjokorepen in de koelkast
Van 1 misschien niet, maar van meerderen wel en als het later veel opbrengt...quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Je wordt niet gelukkig van het hebben van dat ding.
quote:
Ik ben eindelijk zo ver dat ik keuzes ga maken jaquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Je wordt niet gelukkig van het hebben van dat ding.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook maar gestopt met LP’s bij elkaar harken. Niet leuk meer wat mensen tegenwoordig willen betalen. En dan doe ik er ook nauwelijks iets mee, sommige gaan niet eens uit de plastic.
tis de tijd van de maandquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, als snack is dat inderdaad voldoendeniet aan die vieze dingen in de koelkast denken
Dat geloof ikquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook maar gestopt met LP’s bij elkaar harken. Niet leuk meer wat mensen tegenwoordig willen betalen. En dan doe ik er ook nauwelijks iets mee, sommige gaan niet eens uit de plastic.
Nee, zo lang het alleen verzamelaars zijn, is het juist mooi. Het gaat mis zodra men geld gaat ruiken.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat geloof ikZodra verzamelaars ergens mee beginnen verandert die hele markt
Daar kan je 700x van op vakantie. Heb je veel meer aan.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk zo ver dat ik keuzes ga maken jaJarenlang kocht ik alles wat ik maar mooi en prachtig vond.
ik doe soms oordopjes in omdat ik weet dat er een mug zit en ik gewoon wil slapenquote:
ja eerste dag...quote:
Wees er maar trots op, dat je weerloze vreedzame beestjes dood.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:35 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
inbrekers gaan er aan.
mijn huis is mijn!
Eerste dag is wel het zwaarst, en tweedequote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja eerste dag...
maar moet sowieso uitkijken met snaaien...
700 is wat overdreven, maar op zich snap ik je punt wel. Maar goed, ik vermaak me ok op vakantie wel hoor. Heb jij al eens 156 travelsnacks gemaakt?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Daar kan je 700x van op vakantie. Heb je veel meer aan.
ben ik ook. ik blame the victim ook gewoon in dit geval. inbrekers mag je straffenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wees er maar trots op, dat je weerloze vreedzame beestjes dood.
omdat ik sinds ik niet meer rook sowieso al veel meer vreetquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eerste dag is wel het zwaarst, en tweede
Bij mij tenminste?
Oh, why?
Nou prima. En moeilijker moet het leven dit weekend ook niet worden ook okee?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:39 schreef Crack_ het volgende:
Heb mijn koelkast aangesloten op de gasfles, volgens mij doet ie het
Neequote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb jij al eens 156 travelsnacks gemaakt?
smeren smeren smeren smerenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:39 schreef datismijnmening het volgende:
Toch nog verbrand op mn tanlines hč![]()
Sommige special editions die draai ik niet. Zijn ook albums die ik in meerdere uitvoeringen heb of als aandenken aan festivals.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]wat! Waarom koop je die lp's? Die je toch niet beluisterd?
Heb je soms een joodse koelkast?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:39 schreef Crack_ het volgende:
Heb mijn koelkast aangesloten op de gasfles, volgens mij doet ie het
Muggen die mij storen in m'n slaap leven doorgaans nog maar gemiddeld 10 minuten.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik doe soms oordopjes in omdat ik weet dat er een mug zit en ik gewoon wil slapensteek me dan maar, maar maak me niet wakker
werkt opzich wel
Oh, das echt ruk jaquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ik sinds ik niet meer rook sowieso al veel meer vreet
Ik moest grinnikenquote:
Ohja, weekend is net begonnenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou prima. En moeilijker moet het leven dit weekend ook niet worden ook okee?
Dan stel ik voor dat je mij gewoon laat beslissen wat ik met mijn eigen geld en vrije tijd doe, aangezien ik daar aantoonbaar beter in ben dan jij. Helder?quote:
zat dingen om het mee te vervangen maar ja de ene verslaving voor de andere ruilen is niet sli.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, das echt ruk jaen stom dat je dat niet zo makkelijk met iets anders kan vullen
Oh damnquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige special editions die draai ik niet. Zijn ook albums die ik in meerdere uitvoeringen heb of als aandenken aan festivals.
dit kan echt nietquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je soms een joodse koelkast?
Je moet echt beter je grenzen aangeven.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik doe soms oordopjes in omdat ik weet dat er een mug zit en ik gewoon wil slapensteek me dan maar, maar maak me niet wakker
werkt opzich wel
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muggen die mij storen in m'n slaap leven doorgaans nog maar gemiddeld 10 minuten.
True..quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
zat dingen om het mee te vervangen maar ja de ene verslaving voor de andere ruilen is niet sli.
en sowieso... nicotine zorgt er voor dat je eetbehoefte minder wordt...
Ik zie niet waarom je je aangevallen zou moeten voelen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat je mij gewoon laat beslissen wat ik met mijn eigen geld en vrije tijd doe, aangezien ik daar aantoonbaar beter in ben dan jij. Helder?
Ventilator aanzettenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
werkt opzich wel
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet echt beter je grenzen aangeven.
too soon?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet echt beter je grenzen aangeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Niet zo extreem, maar slapen is meestal wel klaar tot ik weet dat ie plat isquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:43 schreef Crack_ het volgende:
word je dan hysterisch wakker om de mug te pakken?
euh niet als je muggen negeert en oordoppen in doet.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Misschien wel goed uitgangspunt, behandel ongewenst gedrag als muggen
Met een ventilator aan slaap ik ook slechtquote:
Met een elektrische vliegenmepper?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Misschien wel goed uitgangspunt, behandel ongewenst gedrag als muggen
Samequote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet zo extreem, maar slapen is meestal wel klaar tot ik weet dat ie plat is
Ik vind het heerlijk, mijn vriendin haat het die heeft liever de airco aan.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met een ventilator aan slaap ik ook slechtbehalve op extreem benauwde dagen
Wel een goede
Mooi. Welterusten.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom je je aangevallen zou moeten voelen.
dat is als ik wil slapenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh niet als je muggen negeert en oordoppen in doet.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is als ik wil slapennormaal zie post boven
jaaaaaa, die heb ik!! Dat is perfect voor die muggen die je ziet vliegen maar niet zelf 123 kan pakkenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met een elektrische vliegenmepper?
jij hebt liever de ventilator dan de airco?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, mijn vriendin haat het die heeft liever de airco aan.
Solide plan.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met een elektrische vliegenmepper?
muggen zijn vrouwenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:47 schreef Nizno het volgende:
ik ga mijn ventilator aan doen, lekker koel en dan sowieso geen neefjes (muggen voor degenen die neefjes niet erkennen als steekbeesten)
Vraag maar aan dhr G. Rolsch.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom je je aangevallen zou moeten voelen.
jouw vaste honk ligt al op bed?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Leuk jullie op dit uur nog te treffen.
nee sorryquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
en hoornaars zijn de mannetjes-versie?
Kutwijvenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee sorry
bedoelde muggen die prikken/zuigen/steken zijn vrouwtjes
Natuurlijk heb je ook mannelijke muggen![]()
Ahquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee sorry
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ah![]()
Biologie was een slechte vak van mij, ik geloof alles
Kan je er zoveel over vertellen?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]heb op de basisschool ooit een spreekbeurt over muggen gegeven
Zet haar even op de achterbank en rij een rondje.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dochter kan niet in slaap komen, dus ik ook niet.
Lange dag zo.
Vind zo’n briesje op mijn lijf wel lekkerquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij hebt liever de ventilator dan de airco?
ik denk niet dat dat onderwerp in de leefwereld aanwezig is van 7-jarigenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Spreekbeurten geven was cht zo massive kut
Ja nu. Nu zou ik wel een onderwerp of wat kunnen kiezen waar ik genoeg over zou weten voor een spreekbeurt.
Maar dat was destijds ook echt een onderdeel om te kijken HOE hard mensen door het ijs zouden zakken. Godverdomme had ik dat geweten nou dan had ik ze wel even een colege gegeven over Spitsbergen papiergeld waar een paard de hik van kreeg.
Maar ja, bedenk datmaar eens als je zeven bent.
Daarom doe je het, om te leren.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Spreekbeurten geven was echt zo massive kut
Ja nu. Nu zou ik wel een onderwerp of wat kunnen kiezen waar ik genoeg over zou weten voor een spreekbeurt.
Maar dat was destijds ook echt een onderdeel om te kijken HOE hard mensen door het ijs zouden zakken. Godverdomme had ik dat geweten nou dan had ik ze wel even een colege gegeven over Spitsbergen papiergeld waar een paard de hik van kreeg.
Echt?!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee sorry
Gewoon over vertellen. Valt ze zo in slaapquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat onderwerp in de leefwereld aanwezig is van 7-jarigen
hahaquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan je er zoveel over vertellen?![]()
Vonden ze het een prikkelende spreekbeurt? Weet je nog je cijfer?
ahwquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dochter kan niet in slaap komen, dus ik ook niet.
Lange dag zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
hmm, is wel zoquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind zo’n briesje op mijn lijf wel lekker
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Spreekbeurten geven was echt zo massive kut
jaquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee dan de doctoraalfase van mijn studie. We hadden vier vakken, "voorbereiding doctoraal veldwerk" "Uitvoering doctoraal veldwerk" "Kolloquium" en "referaat" en het was logisch dat dat allemaal over hetzelfde ging. Maar verplicht was het niet![]()
Dus Voorbereiding ging over de milieu-effecten van de metalenmijnbouw in Zimbabwe
En Uitvoering ging over een zandverstuiving ergens onder Nijmegen
Kolloquium was een presentatie over de uitbarsting van Mount Saint Helens op 18 maart 1980
En het referaat / scriptie ging over lacustiene sedimenten in arctische en hoog-alpiene gebieden. Ze waren blij dat ze van me af waren.
Nou is toch ook leuk, veel weten over veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het zelf ook altijd leuk om iets nieuws te leren, en dan liefst een hele studie, waar ik vervolgens niks mee doe
![]()
scriptie ging over lacustiene sedimenten in arctische en hoog-alpiene gebieden.
Nee dan de doctoraalfase van mijn studie. We hadden vier vakken, "voorbereiding doctoraal veldwerk" "Uitvoering doctoraal veldwerk" "Kolloquium" en "referaat" en het was logisch dat dat allemaal over hetzelfde ging. Maar verplicht was het niet![]()
Dus Voorbereiding ging over de milieu-effecten van de metalenmijnbouw in Zimbabwe
Kolloquium was een presentatie over de uitbarsting van Mount Saint Helens op 18 maart 1980
En het referaat / scriptie ging over lacustiene sedimenten in arctische en hoog-alpiene gebieden. Ze waren blij dat ze van me af waren.
Ja, ik weet meteen waar je het over hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die vond ik ook altijd wel boeiend. Die paar foto's van het naar beneden glijden van top en het verhaal over de fotograaf die wist dat-ie het niet ging redden en boven op z'n camera was gaan liggen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Onacceptabel, zulke grove foutenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee lacustiene moet zijn lacustriene. Stop de tijd.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:00 schreef kwiwi het volgende:
@:crack_ lees net het verhaal over je dateMan man man.. wat een triest figuur.
Wat dimmy zegt is een goed punt, gewoon weglopen op een gegeven moment. Maar dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan. Heb zelf ook een aantal keren tegen beter weten in een man te ver laten gaan, omdat ze op een soort charmerende wijze bleven aandringen en ik het ergens ongepast of niet netjes vond om op dat moment ineens heel hard die grens te trekken (vraag me niet waarom) en weg te lopen. En dan ben ik gewoon 1m80 en normaal echt niet op m'n mond gevallen, want elke keer als ik anderen iets zie overkomen stap ik er gewoon op af om te kijken/vragen of iemand hulp nodig heeft. Maar ergens ben ik zelf persoonlijk niet erg 'geoefend' in zulke situaties, want zoveel heb ik nou ook weer niet gedate in m'n leven, om dan op de juiste manier te handelen als het mij overkomt.
Ben ook helemaal voor het Zweedse model van altijd eerst duidelijk om consent vragen, want dan had ik me die keren uiteindelijk nooit in die situatie bevonden.
Nou in ieder geval: knuffel, want wat een kutavond zeg![]()
--
En @:lospedrosa ik heb maar een deel van je posts gelezen waar weer iedereen overheen viel, maar je hebt twee jonge dochters en ik zou toch even heel goed nadenken over wat je thuis over dit soort dingen zegt en welke toon je daarbij aanslaat, mochten zulke onderwerpen aan bod komen.
ook 56 andere mensen overleden door de uitbarsting lees ik op wikipediaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Die vond ik ook altijd wel boeiend. Die paar foto's van het naar beneden glijden van top en het verhaal over de fotograaf die wist dat-ie het niet ging redden en boven op z'n camera was gaan liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is toch ook genieten, zo'n student die zelf van alles wil weten
Baby darling doll face honey
Ja, dat boeit niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ook 56 andere mensen overleden door de uitbarsting lees ik op wikipedia
Ja nou ja het ging in mijn geval vooral over hoe het kon dat modderstromen zo'n snelheid en zo'afstand kondern bereiken. Blijkt dus dat ze de grond nauwelijks geraakt hebben en dus op een soort hovercraftmanier snelheden tot ver boven de 600 km/h bereikt hebben. Serious trashingquote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Die vond ik ook altijd wel boeiend. Die paar foto's van het naar beneden glijden van top en het verhaal over de fotograaf die wist dat-ie het niet ging redden en boven op z'n camera was gaan liggen.
Bij zulke types?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:23 schreef Crack_ het volgende:
hij acccepteerde het snel dat ik geen seks wilde maar verstond daar zelf penetratie onder, en ik vind alles intiem seks. Daarna heb ik nog weet ik veel hoe vaak moeten aanhoren 'hoef echt niet naar binnen en zou je nooit dwingn maar je zou me zķ helpen als ik dit dat zus zo'
wat zijn precies de verschillen tussen die 4 dingen?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee lacustiene moet zijn lacustriene. Stop de tijd.
Oh ja. Dat effect had ook een naam. Laatst was er ergens anders een uitbarsting waarbij de aswolken op die manier ook over de zee gingen met flinke snelheid.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja het ging in mijn geval vooral over hoe het kon dat modderstromen zo'n snelheid en zo'afstand kondern bereiken. Blijkt dus dat ze de grond nauwelijks geraakt hebben en dus op een soort hovercraftmanier snelheden tot ver boven de 600 km/h bereikt hebben. Serious trashing
600+km/u, watquote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja het ging in mijn geval vooral over hoe het kon dat modderstromen zo'n snelheid en zo'afstand kondern bereiken. Blijkt dus dat ze de grond nauwelijks geraakt hebben en dus op een soort hovercraftmanier snelheden tot ver boven de 600 km/h bereikt hebben. Serious trashing
Ik snap wat je zegt hoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:00 schreef kwiwi het volgende:
@:crack_ lees net het verhaal over je dateMan man man.. wat een triest figuur.
Wat dimmy zegt is een goed punt, gewoon weglopen op een gegeven moment. Maar dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan. Heb zelf ook een aantal keren tegen beter weten in een man te ver laten gaan, omdat ze op een soort charmerende wijze bleven aandringen en ik het ergens ongepast of niet netjes vond om op dat moment ineens heel hard die grens te trekken (vraag me niet waarom) en weg te lopen. En dan ben ik gewoon 1m80 en normaal echt niet op m'n mond gevallen, want elke keer als ik anderen iets zie overkomen stap ik er gewoon op af om te kijken/vragen of iemand hulp nodig heeft. Maar ergens ben ik zelf persoonlijk niet erg 'geoefend' in zulke situaties, want zoveel heb ik nou ook weer niet gedate in m'n leven, om dan op de juiste manier te handelen als het mij overkomt.
Ben ook helemaal voor het Zweedse model van altijd eerst duidelijk om consent vragen, want dan had ik me die keren uiteindelijk nooit in die situatie bevonden.
Nou in ieder geval: knuffel, want wat een kutavond zeg![]()
--
En @:lospedrosa ik heb maar een deel van je posts gelezen waar weer iedereen overheen viel, maar je hebt twee jonge dochters en ik zou toch even heel goed nadenken over wat je thuis over dit soort dingen zegt en welke toon je daarbij aanslaat, mochten zulke onderwerpen aan bod komen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
is toch ook genieten, zo'n student die zelf van alles wil weten
Voorbereidend literaturonderzoekquote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat zijn precies de verschillen tussen die 4 dingen?
Kolloquiem? Doctoraal onderzoek?
Schaak je nog steeds?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]nou echt
![]()
Zo was ik ooitOOK. Rond 1990. In 1989-90 nja slnapte ik er geen kut van, natuurkunde. Dus ik bleef zitten. En op 17 augustus 1990 was er een totale maansverduistering en dat vond ik vet interessant. En toen ben ik me gaan inlezen en zo. En ten heb ik op een gegeven moment op de fiets onderweg naar een schaaktoernooi de Derde wet van Kepler zitten afleidenEn het jaar erop JA toen had ik ineens een 9 voor natuurkunde
![]()
Als er rommel van de berg af komt ZO hard dat de lucht eronder niet de tijd heeft om te ontsnappen dan gaat het steeds harder en harder en ja. Dan haal je dat soort snelheden.quote:
Pyroclastica kunnen dat ok jaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja. Dat effect had ook een naam. Laatst was er ergens anders een uitbarsting waarbij de aswolken op die manier ook over de zee gingen met flinke snelheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |