ja en waarom??quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:14 schreef Flitsbezorger het volgende:
Vandaag nog in een chique pantalon rondgelopen met 33 graden, kom haten dan
Omdat ik altijd complimenten krijg over mijn kontjequote:
het ging hier om meiden en dames overdag, dat zal wel buiten werktijd zijn neem ik aan?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:11 schreef heywoodu het volgende:
Van die werkgevers die dat 'eisen' van mannen, ongeacht het weer.
Pantalon met polo of een luchtige hemd met korte mouwenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:19 schreef goop88 het volgende:
[..]
bedoel je nou lange broek met blote bast? ben je trouwens man of vrouw?
Ik raak ook vaak afgelijd hierdoorquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:14 schreef goop88 het volgende:
wat is fml? nee die verborgen ruimte gekkie was iemand anders...
waar ging dat trouwens over? een verborgen ruimte in een pyramide?
Het ging hier over meiden, of mocht dat niet van de school? Kreeg wel iets mee dat scholen dat wilde verbieden korte broek en rok en te blote kleding. Mannelijke leraren zouden er te geil van raken en afgelijd worden.
(wat een onzin)
vind het wel bijzonder dat leraren afgelijd kunnen raken door een bloot been, en niet door ADIDAS, LEVI's, Hugo Boss, schreewerige shirts die pubers aanhebben. Die kleding is vanzichzelf toch al 1 grote afleiding?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:22 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ik raak ook vaak afgelijd hierdoor
wat moet ik dan doen ik het verkeer, m'n ogen dicht?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom gluur je naar jongetjes vuile smeerpijp.
Als ik jou was ging ik naar Bokt. Of Tina.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:28 schreef goop88 het volgende:
[..]
vind het wel bijzonder dat leraren afgelijd kunnen raken door een bloot been, en niet door ADIDAS, LEVI's, Hugo Boss, schreewerige shirts die pubers aanhebben. Die kleding is vanzichzelf toch al 1 grote afleiding?
(das ook een reden voor schooluniform in veel landen, volgens onderzoekers zou het minder afleiden als iedereen hetzelfde aanheeft)
Weet iemand een beter forum voor deze vraag, ik zoek eigenlijk een forum waar veel tienermeisjes opzitten, maar probleem is dan vaak weer dat volwassen mannen en vrouwen daar niet welkom zijn.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:28 schreef goop88 het volgende:
ik zoek eigenlijk een forum waar veel tienermeisjes opzitten
Tina het tijdschrift? Volgens mij heeben die geen forum. Overigens is dat meer pre-teens, groep 8ger/brugklas dan echte tieners. Toch niet helemaal de doelgroep die ik zag volgens mij.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:37 schreef maily het volgende:
[..]
Als ik jou was ging ik naar Bokt. Of Tina.
Dank, we houden het zo.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:06 schreef CoolGuy het volgende:
Oh je bent weer terug met je enge gedoe. Ik doe hier even een gastslotje ter beoordeling door de mods van dienst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |