SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
whoep whoepquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
21 likes waarvan 8 van jou en de rest van @:QWARQTAARTJE
scheelt NatteKat weer stapjesquote:
Of een reis in een dichte doos, zonder drinkflesquote:
Dat is wel echt gemeenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een reis in een dichte doos, zonder drinkfles
hij ging sowieso niet met mij mee.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een reis in een dichte doos, zonder drinkfles
Ja, wie bedenkt dat?quote:
jij dacht gewoon dat hij een caaf isquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wie bedenkt dat?
ik dacht tenminste nog aan een drinkfles.
Nou, ik wil eigenlijk wel dat jullie samen op vakantie gaanquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij ging sowieso niet met mij mee.
trouwens ik had het over jaren geleden. niet over toekomstig
Wat doe je in de drinkfles?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wie bedenkt dat?
ik dacht tenminste nog aan een drinkfles.
Wilde hem al bijna een vitamine C tabletje gevenquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik wil eigenlijk wel dat jullie samen op vakantie gaan
En dat jullie hier dan apart van elkaar in dit topic komen posten van hoe het gaat
![]()
![]()
Sportdrankquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat doe je in de drinkfles?
Karnemelk?
Jullie zijn echt gemeen tegen Nattekatquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat doe je in de drinkfles?
Karnemelk?
En dan 2 totaal verschillende visiesquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat jullie hier dan apart van elkaar in dit topic komen posten van hoe het gaat
![]()
![]()
Ahhhhh toequote:
Of we maken een nieuw SC en we splitsen op voor het verslag.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, is toch harstikke lachenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan 2 totaal verschillende visies
stuur hem en @dud0r maar samenquote:
Uhm, dat vind ik niet leuk.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
O
[..]
Of we maken een nieuw SC en we splitsen op voor het verslag.
Mannen bij mannen en vrouwen bij vrouwen
Ik weet niet of dat heel lang goed gaat.quote:
nee, opdonderen met dat religieus gebrabbelquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
O
[..]
Of we maken een nieuw SC en we splitsen op voor het verslag.
Mannen bij mannen en vrouwen bij vrouwen
Wat zijn vrouwendingen?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan kan je het lekker over vrouwendingen hebben? Ik dacht dat vrouwen dat leuk vonden?
Daar stond eerst wat andersquote:
vlinder is de liefste en de lekkerste en de mooiste en de beste en de liefste.quote:
pfff, denk om je bloeddrukquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, opdonderen met dat religieus gebrabbel
en je denkt dat ik hem levend laat?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat heel lang goed gaat.
Kleding, eten, werelddominantiequote:
als ik moet kiezen, dan bitterbalquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Met wie zou jij van deze SC op vakantie willen als je zou moeten kiezen?
die gaat vanzelf wel omlaag wanneer die conservatieve engnekken opflikkeren.quote:
Nou, jij wil hem met dud0r op vakantie sturen.quote:
euh dit ging om een reisverslag.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die gaat vanzelf wel omlaag wanneer die conservatieve engnekken opflikkeren.
ohhhhhh.... juistquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kleding, eten, werelddominantie
Dat soort dingen
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh dit ging om een reisverslag.
doe eens rustahg
hallo op vakanzie... niet met haar mee...quote:
Je kan naar verloop van tijd ook terugkerenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
hallo op vakanzie... niet met haar mee...
neuj dan ist voor haar niet vakanziequote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kan naar verloop van tijd ook terugkeren
Satifeyer.quote:
sliertjes en bonkjesquote:
@yvonnequote:
euh sliertjes en bonkjes hebben niets met seks of mannen van doenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Bij S*X en R&P kan je vast wel terecht hiervoor
40+?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh sliertjes en bonkjes hebben niets met seks of mannen van doen
ZEG HET ZEquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh sliertjes en bonkjes hebben niets met seks of mannen van doen
*geheim*quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, jij wil hem met dud0r op vakantie sturen.
jij bent een actquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou kunnen werken. Onze vijandigheid hier is gewoon een act.
Sow.quote:
jaquote:
hoog nivoquote:
wat is precies schijn?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
ja, wat is dit voor pretentieuse schijnwerkelijkheid
Doen we verder niks mee.quote:
voor picolinis moet je heeulemaal de oven voor aanzetten denk ikquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:07 schreef Nizno het volgende:
oke... zin om te snaaien... picolinis of sjippies?
Het eerste, want dat past het beste bij de TTquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:07 schreef Nizno het volgende:
oke... zin om te snaaien... picolinis of sjippies?
ninja ovedingesquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
voor picolinis moet je heeulemaal de oven voor aanzetten denk ik
Stoer doen met je Ninja.quote:
zoals de grote filosoof B. Buch scheef: "Alles is verdriet, zo moest het zijn"quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
tja, ik ken de meesten hier niet dus ik kan dat ook moeilijk doen
Dit is pas Ninja.quote:
Verdriet is het nieuwe gelukquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zoals de grote filosoof B. Buch scheef: "Alles is verdriet, zo moest het zijn"
ik care ook nog minder dan Professor Koud Hartquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
tja, ik ken de meesten hier niet dus ik kan dat ook moeilijk doen
Nee ook nietquote:
Pic jij je lins nou maar.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik care ook nog minder dan Professor Koud Hart
de ninja warmt al opquote:
Wel topdingen trouwens.quote:
Gaat wel okee. Niet super, niet slechtquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Een vergissing.
Maar leuk om hier eens te zijn![]()
Alles goed daar?
je zag een post van FF en dacht ow daar moet ik zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Een vergissing.
Alles goed daar?
Met mij wel.Met u dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Een vergissing.
Alles goed daar?
Nog nooit van die persoon gehoord en zo te lezen wil ik dat ook zo houden...quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:17 schreef Nizno het volgende:
Die Ty Pennington kan nog steeds keihard gillen om niets... was met Extreme Makeover home edition al ernstig en nu zie ik een programma dat ik ineens zijn kutstem herken
En ik dacht dat ik bagger TV keek.quote:
RIGHT ON MOFOquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog nooit van die persoon gehoord en zo te lezen wil ik dat ook zo houden...
zoals op station emmen?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb ik hier nog iets te zoeken vanavond?
Ben je iets kwijt dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
kleine kansquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Morgen wordt het maximaal 13 graden op de Faroer eilanden en is het regenachtig.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Autocorrect wil echt heel erg graag deugenquote:
Aan de OP heb ik niks veranderd, ik denk dat je de TT bedoeltquote:
Is standaard bij Lego, maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:26 schreef Ama het volgende:
Maakt me wel onzeker als ik steentjes over hou.
Wel heel irritantquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is standaard bij Lego, maak je geen zorgen
Ja hij zit in elkaar en maakt geluid dus geloof het ook wel maar voor een beginner is dat wel irritant want denk je echt huh.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is standaard bij Lego, maak je geen zorgen
Wanneer? Dan zet ik koffie voor je. Gezelligquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, en kom trouwens je biljetten jatten
Morgen, nu teveel Kildeggans opquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer? Dan zet ik koffie voor je. Gezellig
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gaat wel okee. Niet super, niet slecht
en daar??
Hier gaat het primaquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met mij wel.Met u dan?
En het is hier prima vertoeven.
Nee. Dit topic stond opeens in mijn AT.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
je zag een post van FF en dacht ow daar moet ik zijn
Oh okee. Niet voor 11 uur want ik slaap uit.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Morgen, nu teveel Kilduggans op
Is dat een ander woord voor drugs.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Morgen, nu teveel Kildeggans op
OH JA????quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Niet voor 11 uur want ik slaap uit.
Ik vergeef het jequote:
Iets met vlinders?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als ik dit woord Google welgeteld 1 resultaat
Oh alcohol. Ja dus.quote:
Nog de beest uithangen vanavond?quote:
Door de hitte bevangen.quote:
Voor Etto is dit normaal gedrag hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nog pics van het eten?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee uiteten geweest en ik schuif zo braaf bij de missus op de bank
Door die gigantische storing??quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Hier gaat het prima![]()
Vandaag met Aoibhin in Amersfoort geweest. Het was een uitdaging om er te komen met het OV.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
Waar eet Etto zijn eten mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.krijg jou nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Waar eet Etto zijn eten mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8/10 op de schaal van @HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Was ze niet mee?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee uiteten geweest en ik schuif zo braaf bij de missus op de bankReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Waar eet Etto zijn eten mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het de bedoeling dat we kiezen uit een van de emojis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In het weekend neem ik graag wat geestverruimende fluīde stoffen tot mij.Omnibus in omnibus.
👀quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
In het weekend neem ik graag wat geestverruimende fluīde stoffen tot mij.Your beauty never ever scared me.![]()
26 oktober?quote:
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Oke boomer.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Oh.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar natuurlijk geen drugs, want dat is bah.Your beauty never ever scared me.![]()
Gezellig, kom ik naast jou zittenquote:
Wel met een hekje ervoor, anders schoppen we elkaar het licht uit de ogen
*oren plat in de nek legtBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
*Briestquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezellig, kom ik naast jou zitten
Wel met een hekje ervoor, anders schoppen we elkaar het licht uit de ogen
*oren plat in de nek legtJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
ben nu wel benieuwd wat voor ervaringen je hebt met drugsquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar natuurlijk geen drugs, want dat is bah.![]()
![]()
Van die storing hebben we uiteindelijk geen last gehad, maar we hadden er wel rekening mee gehouden.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Door die gigantische storing??
Heel Amersfoort Centraal ligt er een paar weken uit wegens werkzaamheden.![]()
*huhuhuhuhuhuhuhu (dat geluid wat ze maken als je ze voert)quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ja dat hebben ze ook wel lekker gepland in de vakantie zeg.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Van die storing hebben we uiteindelijk geen last gehad, maar we hadden er wel rekening mee gehouden.
Heel Amersfoort Centraal ligt er een paar weken uit wegens werkzaamheden.Your beauty never ever scared me.![]()
liefdequote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ben nu wel benieuwd wat voor ervaringen je hebt met drugsOmnibus in omnibus.
*Schudschudschud het hoofd*quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*huhuhuhuhuhuhuhu (dat geluid wat ze maken als je ze voert)Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Was eerste keer met de halfbroer van mijn moeder en zijn gezin. Dus we deden zonder aanhangquote:
-XOXO-![]()
En dit: er zijn geen vervangende bussen naar Utrecht, maar uiteraard wel naar Soest-Zuidquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze ook wel lekker gepland in de vakantie zeg.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dus je hebt vlinder doordat je samen liefde heb bedreven na het gebruik van drugs?![]()
Omnibus in omnibus.
en jou helemaalquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou je vlinderdas maar stevig aantrekkenOmnibus in omnibus.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*side eyed merrie-style
[ afbeelding ]
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
als je bitch wil chillen is het geen probleemquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Wij zouden wel een goed karaoke duo zijn denk ik.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
als je bitch wil chillen is het geen probleemYour beauty never ever scared me.![]()
Welk liedje gaan we zingen?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Wij zouden wel een goed karaoke duo zijn denk ik.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ik wil ook nog met @Citizen.Erased Engelbewaarder zingen
Geen idee of hij dat wil, maar dat maakt niet uit.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:!
Ik zou ook graag Psychosocial willen zingenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
4E en de Ama’s?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Wij zouden wel een goed karaoke duo zijn denk ik.
Ama en de Enkelbijters?-XOXO-![]()
/ grunten / schreeuwenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
hij zingt engelengezang wel met je meequote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil ook nog met @:Citizen.erased Engelbewaarder zingen
Geen idee of hij dat wil, maar dat maakt niet uit.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Geen grap, dat was m'n suggestie.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou ook graag Psychosocial willen zingen
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
PSYCHOSOCIAL!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou ook graag Psychosocial willen zingenYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Kunnen dit ook met z'n drieën doenquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
SLIPKNOTquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou ook graag Psychosocial willen zingen![]()
![]()
Kunnen andere mensen vast ook wel waarderen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Kunnen dit ook met z'n drieën doenYour beauty never ever scared me.![]()
Scheelt wel in hoe verrot de stemmen daarna zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Kunnen dit ook met z'n drieën doen
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Sowieso als ik meedoe, ik ben geen zangtalent.quote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Gelukkig is dat bij Slipknot ook maar deels nodig.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso als ik meedoe, ik ben geen zangtalent.Your beauty never ever scared me.![]()
Ik heb wel ritmegevoel.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig is dat bij Slipknot ook maar deels nodig.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Nah.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Misschien is een cursus grunten een leuk ideeJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Naar bed jijquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
IK WEEEEET NUUUUUU!!!!![]()
![]()
DAT ER EEN CAVIABEWAARDER BESTAAT!!![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ik ben oud en verlept, dat werkt alleen voor kerels.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
100%quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Kunnen andere mensen vast ook wel waarderen.
Wij met z'n drieën ook welBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Vinden mijn buren vast ook een geweldig idee.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Misschien is een cursus grunten een leuk ideeYour beauty never ever scared me.![]()
Gewoon doen om 2.00 uurquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Vinden mijn buren vast ook een geweldig idee.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ik vind dat zo krom he. Ik heb wel eens gezegd dat ik graag naar metal luister en vaak krijg ik dan een grunt als antwoord..
Metal is zoveel meer dan grunts... Manmanman, dan heb ik echt zoiets van... laat maar.."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
doen die gezellig meequote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Vinden mijn buren vast ook een geweldig idee.![]()
Blokfluit is kutter.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Vinden mijn buren vast ook een geweldig idee.
Of saxofoon.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Die zijn allang blij dat ik deze week niet deze banger heb aangezet.
Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil ook nog met @:Citizen.erased Engelbewaarder zingen
Geen idee of hij dat wil, maar dat maakt niet uit.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Dimmy wilde net naar huis gaan.
[ afbeelding ]
-XOXO-![]()
Ik denk dat jij stiekem heel goed kan zingenquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Paar uur geleden al?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:01 schreef Ama het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer ik die kinderen een keer zat ben.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat jij stiekem heel goed kan zingen"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Als ik alleen in de auto zit.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat jij stiekem heel goed kan zingen![]()
Ik hou het meestal op pleurisherrie om die reden, tenzij ze eruit zien alsof ze soortgelijke muziek waarderen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind dat zo krom he. Ik heb wel eens gezegd dat ik graag naar metal luister en vaak krijg ik dan een grunt als antwoord..
Metal is zoveel meer dan grunts... Manmanman, dan heb ik echt zoiets van... laat maar..Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Wel het beste moment.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Hier ook favorietquote:
In combinatie met file![]()
![]()
filetquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier ook favoriet
In combinatie met file![]()
Omnibus in omnibus.
ieder zo zn smaakquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou het meestal op pleurisherrie om die reden, tenzij ze eruit zien alsof ze soortgelijke muziek waarderen.![]()
Het moment dat die kinderen binnen een straal van een kilometer van jou kwamen?quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik weet wel meteen waar je het over hebt als je het pleurisherrie noemtquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou het meestal op pleurisherrie om die reden, tenzij ze eruit zien alsof ze soortgelijke muziek waarderen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
pak 3 bakjes filet zet ze in een rijtje, draai de voorste 90 graden om, tada een file.
Omnibus in omnibus.
Even een setje hardloop kleren klaar leggen voor morgen"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
pas goed op jezelf iigquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even een setje hardloop kleren klaar leggen voor morgen![]()
Oh ja...?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet wel meteen waar je het over hebt als je het pleurisherrie noemt
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Zou wel morgen even kijken hoe het weer echt is.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even een setje hardloop kleren klaar leggen voor morgen
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Doe ik ook. Maar ik denk wel dat ik even ga. Tis maar 5km en wandelen is toegestaan...quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou wel morgen even kijken hoe het weer echt is."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Beter een troostprijs dan als 2e/4e eindigenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doe ik ook. Maar ik denk wel dat ik even ga. Tis maar 5km en wandelen is toegestaan...![]()
![]()
Toch vinden veel mensen het nodig om hun mening er over te uiten. Ik bedoel, ik wéét dat het niche is.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik ben altijd een van de laatsten, dus top10 lukt alleen bij 9 deelnemers...quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Beter een troostprijs dan als 2e/4e eindigen"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ja, maar dat is echt met letterlijk alles zoquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch vinden veel mensen het nodig om hun mening er over te uiten. Ik bedoel, ik wéét dat het niche is.
Didn't ask, but thanks
Wel fijn dat het in Nederland kan. Al zit je niet op te wachten dat bijna iedereen zegt dat ze het niets vinden.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat is echt met letterlijk alles zo
Didn't ask, but thanks![]()
trustequote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel slapen, of proberen dat te doen...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
1 oog dicht, 1 oog op het beeld gekluisterd.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel slapen, of proberen dat te doen...![]()
Ja, maar hoezo zou je moeten zeggen dat je het niets vindt, als iemand er wel blij mee is ?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wel fijn dat het in Nederland kan. Al zit je niet op te wachten dat bijna iedereen zegt dat ze het niets vinden.
Omdat het kanquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar hoezo zou je moeten zeggen dat je het niets vindt, als iemand er wel blij mee is ?![]()
Je kan toch ook instaan van: ''Kan mij het schelen, wat een ander vindt''.
Scheelt een hoop gedoe voor jezelf en voor de ander.![]()
Ja, nee dat is ook wel zo, maar tochquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Omdat het kan![]()
Je kan toch ook instaan van: ''Kan mij het schelen, wat een ander vindt''.
Scheelt een hoop gedoe voor jezelf en voor de ander.
Bijna alsof die mensen het de ander niet gunnen of zoBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ik snap het wel. Het ligt denk ik ook wel aan hoe het gezegd wordt en hoe die persoon normaal gesproken naar je is.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nee dat is ook wel zo, maar toch
Bijna alsof die mensen het de ander niet gunnen of zo![]()
True. Ik erger me ook vooral aan overtuigingsdrang.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat is echt met letterlijk alles zo
Didn't ask, but thanksJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Was geen leuk gezellig vrijblijvend afspraakje, shit showSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:22 schreef Crack_ het volgende:
Was geen leuk gezellig vrijblijvend afspraakje, shit showSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Was geen leuk gezellig vrijblijvend afspraakje, shit showIrritant! Ben je er wel een beetje oké weg kunnen komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij acccepteerde het snel dat ik geen seks wilde maar verstond daar zelf penetratie onder, en ik vind alles intiem seks. Daarna heb ik nog weet ik veel hoe vaak moeten aanhoren 'hoef echt niet naar binnen en zou je nooit dwingn maar je zou me zķ helpen als ik dit dat zus zo'
Baby darling doll face honey![]()
Was geen leuk gezellig vrijblijvend afspraakje, shit showSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Was geen leuk gezellig vrijblijvend afspraakje, shit showSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah wat kut zegWaarom kunnen mensen nooit eens gewoon normaal leuk. Zonder "verwachtingen"
Was geen leuk gezellig vrijblijvend afspraakje, shit showSorry ,denk ik gemist. Had je een date?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dus, hopelijk vind je snel een beter persoon![]()
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
jakquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:23 schreef Crack_ het volgende:
hij acccepteerde het snel dat ik geen seks wilde maar verstond daar zelf penetratie onder, en ik vind alles intiem seks. Daarna heb ik nog weet ik veel hoe vaak moeten aanhoren 'hoef echt niet naar binnen en zou je nooit dwingn maar je zou me zķ helpen als ik dit dat zus zo'Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Whut!? Dat was al helemaal geëscaleerd dus.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:23 schreef Crack_ het volgende:
hij acccepteerde het snel dat ik geen seks wilde maar verstond daar zelf penetratie onder, en ik vind alles intiem seks. Daarna heb ik nog weet ik veel hoe vaak moeten aanhoren 'hoef echt niet naar binnen en zou je nooit dwingn maar je zou me zķ helpen als ik dit dat zus zo'![]()
WTF dit is echt like zes bruggen te verquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:23 schreef Crack_ het volgende:
hij acccepteerde het snel dat ik geen seks wilde maar verstond daar zelf penetratie onder, en ik vind alles intiem seks. Daarna heb ik nog weet ik veel hoe vaak moeten aanhoren 'hoef echt niet naar binnen en zou je nooit dwingn maar je zou me zķ helpen als ik dit dat zus zo'![]()
jawelquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Irritant! Ben je er wel een beetje oké weg kunnen komen?al vind ik het lastig om te bepalen wat oké is
Ik vind 30x moeten zeggen 'ik wil niet' opzich niet oké, maar hij heeft niks gedaan oid. Behalve vies ranzige tong in mn bek, meteen 1 meter diep ofzoBaby darling doll face honey![]()
Ja en iedereen heeft recht op zijn eigen mening hoor, maar wees ook eens blij voor andere mensenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Het ligt denk ik ook wel aan hoe het gezegd wordt en hoe die persoon normaal gesproken naar je is.
Ja doe normiequote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
True. Ik erger me ook vooral aan overtuigingsdrang.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ik voel me gewoon beetje vies, voel me ook arrogant omdat ik niet dankbaar ben voor aandacht ofzo maar ik wil dit niet
Vind het echt onwijs fijn dat ik dit hier kan droppen, wil gewoon even mn frustraties kwijt. Thanks!!!![]()
Mag ik vragen waarom je het toeliet dat hij je tong in je mond stopte?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jawelal vind ik het lastig om te bepalen wat oké is
Ik vind 30x moeten zeggen 'ik wil niet' opzich niet oké, maar hij heeft niks gedaan oid. Behalve vies ranzige tong in mn bek, meteen 1 meter diep ofzo
Want dat vind ik wel ietwat bijzonder ofzo. Geen verwijt, just curious.![]()
Had je überhaupt zin in tongen?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind 30x moeten zeggen 'ik wil niet' opzich niet oké, maar hij heeft niks gedaan oid. Behalve vies ranzige tong in mn bek, meteen 1 meter diep ofzo![]()
Blechquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind 30x moeten zeggen 'ik wil niet' opzich niet oké, maar hij heeft niks gedaan oid. Behalve vies ranzige tong in mn bek, meteen 1 meter diep ofzo![]()
Andere verwachtingen helemaal prima, MAAR NA 1 KEER DOORSPREKEN IS DAT DUIDELIJK. Echt. Blech.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF dit is echt like zes bruggen te ver
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Whut!? Dat was al helemaal geëscaleerd dus.quote:quote:
Nou ik herken je wel hoor. Kan me voorstellen dat je van tevoren al iets had van "Hmmmquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me gewoon beetje vies, voel me ook arrogant omdat ik niet dankbaar ben voor aandacht ofzo maar ik wil dit niet
Vind het echt onwijs fijn dat ik dit hier kan droppen, wil gewoon even mn frustraties kwijt. Thanks!!!![]()
" maar ook dat je denkt van "hey kom op wie weet valt het mee
"
erg matig dat het dan zo gaat zeg
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:23 schreef Crack_ het volgende:
hij acccepteerde het snel dat ik geen seks wilde maar verstond daar zelf penetratie onder, en ik vind alles intiem seks. Daarna heb ik nog weet ik veel hoe vaak moeten aanhoren 'hoef echt niet naar binnen en zou je nooit dwingn maar je zou me zķ helpen als ik dit dat zus zo'
Ook lekker gezien je je juist over je angst voor minder zette om erheen te gaan.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zoals je het vertelt, ging hij gewoon te ver. Punt.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:26 schreef Crack_ het volgende:
Vind het echt onwijs fijn dat ik dit hier kan droppen, wil gewoon even mn frustraties kwijt. Thanks!!!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Heeft niets met arrogant te maken. Mensen die weinig seksuele aandacht krijgen vinden het ook niet fijn als iemand met wie ze niets willen dat opeens gaat proberen. Hoop ik tenminste.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:26 schreef Crack_ het volgende:
![]()
of het gaat dan puur om de ervaringquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft niets met arrogant te maken. Mensen die weinig seksuele aandacht krijgen vinden het ook niet fijn als iemand met wie ze niets willen dat opeens gaat proberen. Hoop ik tenminste.![]()
Ho, niks arrogant, hij is heel hard over je grenzen gegaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:26 schreef Crack_ het volgende:
Vind het echt onwijs fijn dat ik dit hier kan droppen, wil gewoon even mn frustraties kwijt. Thanks!!!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ja, precies.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ho, niks arrogant, hij is heel hard over je grenzen gegaan.![]()
nergens voor nodig om jezelf te verdedigen. als jij duidelijk bent is dat geen arrogantiequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Goede vraag, want ik weet het nietquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je het toeliet dat hij je tong in je mond stopte?
Want dat vind ik wel ietwat bijzonder ofzo. Geen verwijt, just curious.
Ik denk (?) voornamelijk omdat ik op dat moment niet weet wat ik anders moet doen dan het toelaten?en daarna lukt het me wel om te zeggen 'geniet hiervan want ik wil dit niet meer'
Maar het klopt helemaal dat ik het op het moment wel toelaatNeequote:maar zie boven, misschien beetje eigen schuld of dat ik dat hem niet kwalijk kan nemen?
De hand op been en mn halve kut daarna wel, maar daar was ik zelf ook te zwak in tbhBaby darling doll face honey![]()
Flauw hoor dat je niet even snel zijn piel wou sjorrenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:23 schreef Crack_ het volgende:
-XOXO-![]()
Baal daar denk ik het meeste vanquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik herken je wel hoor. Kan me voorstellen dat je van tevoren al iets had van "Hmmm" maar ook dat je denkt van "hey kom op wie weet valt het mee
"
erg matig dat het dan zo gaat zegdat ik mezelf overtuig van 'doe niet zo stom' EN DAN TOCH
![]()
Ja, mja. Eens?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook lekker gezien je je juist over je angst voor minder zette om erheen te gaan.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom sta je na drie keer nee niet op en ga je weg?-XOXO-![]()
Denk ik ook, en hoop ik ook.Thanksquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft niets met arrogant te maken. Mensen die weinig seksuele aandacht krijgen vinden het ook niet fijn als iemand met wie ze niets willen dat opeens gaat proberen. Hoop ik tenminste.Ja mja, thanks. Doet me oprecht heel goed en heb het even nodig omdat extern te horenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ho, niks arrogant, hij is heel hard over je grenzen gegaan.
Kan ik je nummer doorsturen?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Flauw hoor dat je niet even snel zijn piel wou sjorrenBaby darling doll face honey
Forum Opties Forumhop: Hop naar: