SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
whoep whoepquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
21 likes waarvan 8 van jou en de rest van @:QWARQTAARTJE
scheelt NatteKat weer stapjesquote:
Of een reis in een dichte doos, zonder drinkflesquote:
Dat is wel echt gemeenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een reis in een dichte doos, zonder drinkfles
hij ging sowieso niet met mij mee.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een reis in een dichte doos, zonder drinkfles
Ja, wie bedenkt dat?quote:
jij dacht gewoon dat hij een caaf isquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wie bedenkt dat?
ik dacht tenminste nog aan een drinkfles.
Nou, ik wil eigenlijk wel dat jullie samen op vakantie gaanquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij ging sowieso niet met mij mee.
trouwens ik had het over jaren geleden. niet over toekomstig
Wat doe je in de drinkfles?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wie bedenkt dat?
ik dacht tenminste nog aan een drinkfles.
Wilde hem al bijna een vitamine C tabletje gevenquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik wil eigenlijk wel dat jullie samen op vakantie gaan
En dat jullie hier dan apart van elkaar in dit topic komen posten van hoe het gaat
![]()
![]()
Sportdrankquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat doe je in de drinkfles?
Karnemelk?
Jullie zijn echt gemeen tegen Nattekatquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat doe je in de drinkfles?
Karnemelk?
En dan 2 totaal verschillende visiesquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat jullie hier dan apart van elkaar in dit topic komen posten van hoe het gaat
![]()
![]()
Ahhhhh toequote:
Of we maken een nieuw SC en we splitsen op voor het verslag.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, is toch harstikke lachenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan 2 totaal verschillende visies
stuur hem en @dud0r maar samenquote:
Uhm, dat vind ik niet leuk.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
O
[..]
Of we maken een nieuw SC en we splitsen op voor het verslag.
Mannen bij mannen en vrouwen bij vrouwen
Ik weet niet of dat heel lang goed gaat.quote:
nee, opdonderen met dat religieus gebrabbelquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
O
[..]
Of we maken een nieuw SC en we splitsen op voor het verslag.
Mannen bij mannen en vrouwen bij vrouwen
Wat zijn vrouwendingen?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan kan je het lekker over vrouwendingen hebben? Ik dacht dat vrouwen dat leuk vonden?
Daar stond eerst wat andersquote:
vlinder is de liefste en de lekkerste en de mooiste en de beste en de liefste.quote:
pfff, denk om je bloeddrukquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, opdonderen met dat religieus gebrabbel
en je denkt dat ik hem levend laat?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat heel lang goed gaat.
Kleding, eten, werelddominantiequote:
als ik moet kiezen, dan bitterbalquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Met wie zou jij van deze SC op vakantie willen als je zou moeten kiezen?
die gaat vanzelf wel omlaag wanneer die conservatieve engnekken opflikkeren.quote:
Nou, jij wil hem met dud0r op vakantie sturen.quote:
euh dit ging om een reisverslag.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die gaat vanzelf wel omlaag wanneer die conservatieve engnekken opflikkeren.
ohhhhhh.... juistquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kleding, eten, werelddominantie
Dat soort dingen
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh dit ging om een reisverslag.
doe eens rustahg
hallo op vakanzie... niet met haar mee...quote:
Je kan naar verloop van tijd ook terugkerenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
hallo op vakanzie... niet met haar mee...
neuj dan ist voor haar niet vakanziequote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kan naar verloop van tijd ook terugkeren
Satifeyer.quote:
sliertjes en bonkjesquote:
@yvonnequote:
euh sliertjes en bonkjes hebben niets met seks of mannen van doenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Bij S*X en R&P kan je vast wel terecht hiervoor
40+?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh sliertjes en bonkjes hebben niets met seks of mannen van doen
ZEG HET ZEquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh sliertjes en bonkjes hebben niets met seks of mannen van doen
*geheim*quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, jij wil hem met dud0r op vakantie sturen.
jij bent een actquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou kunnen werken. Onze vijandigheid hier is gewoon een act.
Sow.quote:
jaquote:
hoog nivoquote:
wat is precies schijn?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
ja, wat is dit voor pretentieuse schijnwerkelijkheid
Doen we verder niks mee.quote:
voor picolinis moet je heeulemaal de oven voor aanzetten denk ikquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:07 schreef Nizno het volgende:
oke... zin om te snaaien... picolinis of sjippies?
Het eerste, want dat past het beste bij de TTquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:07 schreef Nizno het volgende:
oke... zin om te snaaien... picolinis of sjippies?
ninja ovedingesquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
voor picolinis moet je heeulemaal de oven voor aanzetten denk ik
Stoer doen met je Ninja.quote:
zoals de grote filosoof B. Buch scheef: "Alles is verdriet, zo moest het zijn"quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
tja, ik ken de meesten hier niet dus ik kan dat ook moeilijk doen
Dit is pas Ninja.quote:
Verdriet is het nieuwe gelukquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zoals de grote filosoof B. Buch scheef: "Alles is verdriet, zo moest het zijn"
ik care ook nog minder dan Professor Koud Hartquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
tja, ik ken de meesten hier niet dus ik kan dat ook moeilijk doen
Nee ook nietquote:
Pic jij je lins nou maar.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik care ook nog minder dan Professor Koud Hart
de ninja warmt al opquote:
Wel topdingen trouwens.quote:
Gaat wel okee. Niet super, niet slechtquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Een vergissing.
Maar leuk om hier eens te zijn![]()
Alles goed daar?
je zag een post van FF en dacht ow daar moet ik zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Een vergissing.
Alles goed daar?
Met mij wel.Met u dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Een vergissing.
Alles goed daar?
Nog nooit van die persoon gehoord en zo te lezen wil ik dat ook zo houden...quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:17 schreef Nizno het volgende:
Die Ty Pennington kan nog steeds keihard gillen om niets... was met Extreme Makeover home edition al ernstig en nu zie ik een programma dat ik ineens zijn kutstem herken
En ik dacht dat ik bagger TV keek.quote:
RIGHT ON MOFOquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog nooit van die persoon gehoord en zo te lezen wil ik dat ook zo houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |