SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Is alweer bijna opquote:
zou ook raar zijn als hij niet op raakt.... oneindige pizzaquote:
opzeggenquote:
Sorry ik ging even wat anders doen en had het niet door.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:40 schreef essnhills het volgende:
@:shii koos iig niet voor het topic openen
Dat zouden wel pizzaskills zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou ook raar zijn als hij niet op raakt.... oneindige pizza
Op een gegeven moment komt die pizza wel je neus uitquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou ook raar zijn als hij niet op raakt.... oneindige pizza
oneindig pizza uit je neusquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op een gegeven moment komt die pizza wel je neus uit
Hoe lekker hij ook is
Verkopenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op een gegeven moment komt die pizza wel je neus uit
Hoe lekker hij ook is
Nee, bedanktquote:
quote:
quote:
quote:
Ik weet niet of dit echt heel goed verkooptquote:
Pizza, pizza!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
lalalalalalalalalalala
FF wachten nog
Lalalalalalalalalalalalalalalal
32 gradenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:47 schreef Modus het volgende:
Morgen eindelijk een beetje normaal fietsweer.
Tja, wat verwacht je van Modiequote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
32 graden
Modie vindt dit eindelijk een beetje normaal fietsweer.
Normale en doordachte reacties, natuurlijkquote:
ik heb het idee dat ik morgenvroeg maar eens even bij mijn ouders op visite ga... klimaatvluchteling spelen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
32 graden
Doe. Normaal.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:47 schreef Modus het volgende:
Morgen eindelijk een beetje normaal fietsweer.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ik morgenvroeg maar eens even bij mijn ouders op visite ga... klimaatvluchteling spelen.
bubbelbadje buiten
quote:
quote:
quote:
quote:
Ohja natuurlijk excuusquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Normale en doordachte reacties, natuurlijk
Kan ik niet.quote:
Ik ga ook morgenvroeg al richting mijn oudersquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ik morgenvroeg maar eens even bij mijn ouders op visite ga... klimaatvluchteling spelen.
bubbelbadje buiten
nee hijquote:
Gewoon omhoog gooien, komt het droog terugquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:51 schreef Ama het volgende:
Wel prima weer om morgen wasgoed buiten te hangen. Is het meteen droog.
ow nee dan slaap ik nog. 9u is vroeg genoegquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga ook morgenvroeg al richting mijn ouders
Normaal kom jk daar vlak voor lunch. Denk dat ik nu rond een uur of 8 vertrek
Ohquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
32 graden
quote:
Ze werken allebei de kanten opquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik slaap normaal tot een uur of 10 oid. Maar met die warmte sowieso al niet. En later is bewegen ook geen optie meerquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow nee dan slaap ik nog. 9u is vroeg genoeg
Ik sta er altijd weer van te kijken dat er kennelijk mensen bestaan die s'morgens wakker worden en dan denken "Ik ga een gifje maken zoals dit. Want dat is nuttig en leuk" of zoquote:
Een soort palindroom, maar dan andersquote:
Ja bedankt voor de bijdrage Modiequote:
Oke bedankt LTVDK Paulusmaquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:54 schreef LTVDK het volgende:
Het is vandaag toch nog een zomerse dag geworden, hopelijk koelt het vannacht wel wat af
Ik denk zomaar dat er weinig denkwerk aan vooraf gaatquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik sta er altijd weer van te kijken dat er kennelijk mensen bestaan die s'morgens wakker worden en dan denken "Ik ga een gifje maken zoals dit. Want dat is nuttig en leuk" of zo
Ik ga voor de open koelkast liggen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:54 schreef LTVDK het volgende:
Het is vandaag toch nog een zomerse dag geworden, hopelijk koelt het vannacht wel wat af
Ik zou erin gaan liggen, met de deur dicht.quote:
Net ging ik van -5 naar +30, dat was wel even een klapje in het gezichtquote:
Ik ging even bedenken hoe of wat en toen wist ik hetquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net ging ik van -5 naar +30, dat was wel even een klapje in het gezicht
Het is hier nu pas een beetje zonnig. De hele dag bewolkt, broeierig en benauwdquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:54 schreef LTVDK het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ik zocht eigenlijk die knul in de keuken die voor zn zus langs liep en een kip nadeed en ook echt in rol bleef maar die kon ik niet vindenquote:
Ik geb weinig hoop als ik de verwachting per uur zie.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:54 schreef LTVDK het volgende:
heb een ventilator en een elektrieke fietsquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik slaap normaal tot een uur of 10 oid. Maar met die warmte sowieso al niet. En later is bewegen ook geen optie meer
Waarom blijf je niet daar gewoon slapenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net ging ik van -5 naar +30, dat was wel even een klapje in het gezicht
vriezer geeft zoveel nattigheid als de deur open blijftquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:55 schreef Ama het volgende:
Vriezer een beter idee. De koelkast maakt herrie als deur open blijft.
Oh daar heb ik geen moeite mee gelukkigquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:56 schreef Ama het volgende:
Het is zo jammer dat ik het geluid van een ventilator echt niet trek als ik wil slapen.
Bestaan er nog geen havermilk- of sojamilkshakes?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trek in milkshake
Jammer dat ik niet tegen melk kan.
Omdat daar geen bed staatquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom blijf je niet daar gewoon slapen
Vast wel ergens, maar havermelk en soyamelk zijn niet te drinken.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bestaan er nog geen havermilk- of sojamilkshakes?
Ik vind een airco 's nachts ook helemaal niets, maar er zijn wel momenten geweest dat ik er dankbaar voor wasquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:56 schreef Ama het volgende:
Het is zo jammer dat ik het geluid van een ventilator echt niet trek als ik wil slapen.
Ook echt de enige reden.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is hier nu pas een beetje zonnig. De hele dag bewolkt, broeierig en benauwdBuik Benen Billen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Kokosmelk?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel ergens, maar havermelk en soyamelk zijn niet te drinken.
gevondquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zocht eigenlijk die knul in de keuken die voor zn zus langs liep en een kip nadeed en ook echt in rol bleef maar die kon ik niet vinden
Oke, dat lijkt wel een soort T-rexquote:
Ja denk het welquote:
Er is toch sneeuw?quote:
Sure.quote:
maar hoe hij ook met zn voorhoofd op de kookplaat ramt en dan gewoon stug in zijn gimmick blijftquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dat lijkt wel een soort T-rex
Nee Bewolkt Broeierig Benauwdquote:
Wel ijs gemaakt met kokosmelk gegeten. Was meh.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kokosmelk?
Inb4 @:uitstraling met: dat is voor negers
jawel, maar zo'n gifje maken kost veel tijdquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat er weinig denkwerk aan vooraf gaat
Mag je wel schapenmelk?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel ijs gemaakt met kokosmelk gegeten. Was meh.
Zou dat pijn doen?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar hoe hij ook met zn voorhoofd op de kookplaat ramt en dan gewoon stug in zijn gimmick blijft
Oh jaquote:
ik ga het hier niet proberen, vinnik zonde van mn kookplaatquote:
Leven is lijden, dus ongetwijfeldquote:
Ik gok dat het zeer doet, scheelt weer je kookplaat naar de vaantjes helpenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga het hier niet proberen, vinnik zonde van mn kookplaat
HEE, dat klinkt bekendquote:
Hard voor weinig, nooit chagrijnigquote:
Ook dat klinkt heel bekendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Er bestaat ook ijs op basis van schapenmelk. Schapenstreek in Lutjebroek maakt dat en dat js erg lekkerquote:
maar niet voor Jan want die piest er vanquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vroeger zei men melk is goed voor elk....
Leugentje 99999999999999 van vroegah
![]()
![]()
![]()
Wordt het dan een bestseller of een collectors item in beperkte oplage?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook dat klinkt heel bekend
Ik ga een boek schrijven over deze KSC
Eentje die niet geschikt is om uit te gevenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt het dan een bestseller of een collectors item in beperkte oplage?
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik weet het, het is weekend, maar wtfvan die mensen die hun vakantie wel opofferen.... jakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Oke, ik weet het, het is weekend, maar wtfTerugsturen dat je dat niet doet omdat je diens vakantie weigert te verstoren. Op vakantie moet je alles van je werk afsluitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja, maar doe ff normiequote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
van die mensen die hun vakantie wel opofferen.... jak
Oke, ik weet het, het is weekend, maar wtfIk ben totaal onbereikbaar als ik vrij benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Geen idee waarvan maar is hoogstwaarschijnlijk een stukje uit een vid/filmpje. Er bestaan programma's om dan van een stukje een gif te maken. 3 muisklikken ofzo.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel, maar zo'n gifje maken kost veel tijd
"Omwille van je eigen bestwil kan ik hier niet mee akkoord gaan. Geniet van je vakantie en dit graag met collega X verder alignen, gr gr 4E."quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terugsturen dat je dat niet doet omdat je diens vakantie weigert te verstoren. Op vakantie moet je alles van je werk afsluiten
ik heb nep splits van de lidl.... lekker!!!quote:
Is er iets of iemand die je daarin tegenhoudt?quote:
Ja DUH, ik ookquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben totaal onbereikbaar als ik vrij ben
Ik heb nog zelfgemaakte fruitijsjes in de vriezerquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nep splits van de lidl.... lekker!!!
Ik heb die tropische ijsjes van de Lidl, van 14 cent of zoquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nep splits van de lidl.... lekker!!!
welke smaak?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog zelfgemaakte fruitijsjes in de vriezer
Het enige is dat ik dan moet opstaa n..quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is er iets of iemand die je daarin tegenhoudt?
Ik heb zo'n werkverslaafde manager, dat type dat gerust om zaterdagavond 23.45 nog even een mailtje stuurt. Daar heb ik het er echt in moeten rammen dat die in zijn vakantie zijn laptop thuis laat en zijn telefoon uit zet.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Omwille van je eigen bestwil kan ik hier niet mee akkoord gaan. Geniet van je vakantie en dit graag met collega X verder alignen, gr gr 4E."
Iets met mango en ananasquote:
water in een bak met 1 bosbes er in?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog zelfgemaakte fruitijsjes in de vriezer
live life to the Maxquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb die tropische ijsjes van de Lidl, van 14 cent of zo
Hm, kan er nog wel eentje pakken
Want leven op het randje
Nee dat fruit heb ik zelf gekochtquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of mja.. welk fruit.
Ik ga er niet vanuit dat je dat fruit zelf gemaakt hebt.
Die keuze moet je dus zelf makenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het enige is dat ik dan moet opstaa n..
Lol neequote:
Strugglesquote:
Ja heel goed, ik wil ook geen mailtjes meer ontvangen na werktijdquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb zo'n werkverslaafde manager, dat type dat gerust om zaterdagavond 23.45 nog even een mailtje stuurt. Daar heb ik het er echt in moeten rammen dat die in zijn vakantie zijn laptop thuis laat en zijn telefoon uit zet.
Lekkahquote:
100%quote:
Ik dacht dat er Buggels stondquote:
had een week geleden een mail met een aanmelding voor 1 augustus (dus idd geen haast) die was van zondag op maandag na 12u verzonden. Voor 3u. Geen idee meer precies welke tijd, weet alleen dat ik me af heb gevraagd of die persoon wel spoordequote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja heel goed, ik wil ook geen mailtjes meer ontvangen na werktijd
Zie het bij klanten ook gebeuren, kreeg laatst om fucking 22.00 uur nog een mailtje van iemand.
Doe. Normaal.![]()
Het was niet eens spoed.
Daarom weiger ik ook alle apps en meuk van werk op mijn privetelefoon, enige dat ik daar op heb van werk zijn collega's op whatsapp, maar dat zijn wel degenen die ook snappen dat werk niet voorgaat.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie het bij klanten ook gebeuren, kreeg laatst om fucking 22.00 uur nog een mailtje van iemand.
Doe. Normaal.![]()
Het was niet eens spoed.
Ik had net nog verse ananas en watermeloenquote:
Terugsturen: you ok?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
had een week geleden een mail met een aanmelding voor 1 augustus (dus idd geen haast) die was van zondag op maandag na 12u verzonden. Voor 3u. Geen idee meer precies welke tijd, weet alleen dat ik me af heb gevraagd of die persoon wel spoorde
(ow B2B trouwens, dus niet via een site aanmeld ofzo... nee echt een mail vanuit de werkmail)
Heb je al eens geprobeerd je mango niet eerst met afwasmiddel in te smeren?quote:
Verse goed rijpe mango is fucking lekker johquote:
werk whatsapp groepen gaan binnen een seconde bij mij op mute.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom weiger ik ook alle apps en meuk van werk op mijn privetelefoon, enige dat ik daar op heb van werk zijn collega's op whatsapp, maar dat zijn wel degenen die ook snappen dat werk niet voorgaat.
Ik heb nog wilde perziken, nectarines, galiameloen en watermeloen, en kersen, en appels, en bananenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had net nog verse ananas en watermeloen
nee gewoon doen of je gek bent en mailen bedankt voor je email van datum X (die maandag)quote:
Ja ligt ook wel een beetje aan de groep, de werk achtige dingen gaan wel uit ja, maar zitten ook groepen tussen die een beetje van het niveau hier zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
werk whatsapp groepen gaan binnen een seconde bij mij op mute.
en daar ben ik maar wat blij mee toen donderdag een week geleden NL er uit vloog stuurden nog ollega's om 01.30u een appje
Uhm ja ik zal wel moeten, ik heb Authenticator erop zitten en voorheen iets met toegang voor de deur, die niet werkt. Dus nu heb ik een fysieke toegangs dinges, want de receptie werd gek van mijquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom weiger ik ook alle apps en meuk van werk op mijn privetelefoon, enige dat ik daar op heb van werk zijn collega's op whatsapp, maar dat zijn wel degenen die ook snappen dat werk niet voorgaat.
Je smaakt zelf naar afwasmiddelquote:
+ tijdstip vermeldenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee gewoon doen of je gek bent en mailen bedankt voor je email van datum X (die maandag)
Hoop niet dat hij per direct antwoord verwachtequote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe. Normaal.![]()
Het was niet eens spoed.
ja en dat niveau zoek ik zelf wel op, dus staan lekker op mute. als ik ze wil lezen open ik ze zelf wel... net als hierquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ligt ook wel een beetje aan de groep, de werk achtige dingen gaan wel uit ja, maar zitten ook groepen tussen die een beetje van het niveau hier zijn
Ik had wel ook een werktelefoon. En die ging gewoon uitquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm ja ik zal wel moeten, ik heb Authenticator erop zitten en voorheen iets met toegang voor de deur, die niet werkt. Dus nu heb ik een fysieke toegangs dinges, want de receptie werd gek van mij![]()
(snap dat niet, ik ben echt heel normaal en aardig).
Sommige collega's hebben ook Teams op hun prive telefoon, dat gaat mij echt 49383 stappen te ver![]()
En verder ben ik blij dat ik geen werktelefoon heb, zodra de laptop uit is, ben ik niet meer bereikbaar
Dan heeft ie pech!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoop niet dat hij per direct antwoord verwachte
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je smaakt zelf naar afwasmiddel
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je al eens geprobeerd je Modie niet eerst met afwasmiddel in te smeren?
Ik heb ook ooit een werktelefoon gehad puur om die authenticator, dat ding lag gewoon alleen maar op het bureau en niemand wist er het nummer vanquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm ja ik zal wel moeten, ik heb Authenticator erop zitten en voorheen iets met toegang voor de deur, die niet werkt. Dus nu heb ik een fysieke toegangs dinges, want de receptie werd gek van mij![]()
(snap dat niet, ik ben echt heel normaal en aardig).
Sommige collega's hebben ook Teams op hun prive telefoon, dat gaat mij echt 49383 stappen te ver![]()
En verder ben ik blij dat ik geen werktelefoon heb, zodra de laptop uit is, ben ik niet meer bereikbaar
Ja, bij mijn vorige banen ook, maar werd daar nooit zo gelukkig vanquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had wel ook een werktelefoon. En die ging gewoon uit
Kan je wel mooi bellenblazen.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je smaakt zelf naar afwasmiddel
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit een werktelefoon gehad puur om die authenticator, dat ding lag gewoon alleen maar op het bureau en niemand wist er het nummer van
Ja bij mij ook idd.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn telefoon en horloge gaan om 22.00 uur gewoon op stil. Appjes en dergelijke die binnenkomen lees ik de volgende dag wel...
dat boven op de mutes overdag ook ja...quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn telefoon en horloge gaan om 22.00 uur gewoon op stil. Appjes en dergelijke die binnenkomen lees ik de volgende dag wel...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Groot gelijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Joeee
Eigenlijk wil ik wel een telefoonvergoeding, want ik heb die meuk toch maar mooi op mijn telefoon en vreet ook batterij
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]PinguSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja als ze zo graag willen dat je die meuk hebt dan mogen ze het ook zelf bekostigenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Joeee
Eigenlijk wil ik wel een telefoonvergoeding, want ik heb die meuk toch maar mooi op mijn telefoon en vreet ook batterij
Die heb je in Griekenland niet neequote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja die godse werkapp troepdie staat bij mij standaard op mute
Een jaar geleden zat ik in Griekenland in oktober en toen ging het ineens over fucking oliebollen
Doe eens niet
Lastige alleen is dat zonder die meuk ik ook geen werk meer kan doenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ze zo graag willen dat je die meuk hebt dan mogen ze het ook zelf bekostigen
Het was daar zonnig met 25 graden en dan wil ik nog niet denken aan collega's die oliebollen etenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Die heb je in Griekenland niet nee
Juridisch Loket is gratis.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lastige alleen is dat zonder die meuk ik ook geen werk meer kan doen
Hm, ik zie een win win situatie![]()
Even rechtsbijstand inkopen, brb
tot aan een bepaalde salarisgrens toch?quote:
Als zij willen dat jij dat werk op die manier doet, dan moeten ze dat ook faciliteren tochquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lastige alleen is dat zonder die meuk ik ook geen werk meer kan doen
Hm, ik zie een win win situatie![]()
Even rechtsbijstand inkopen, brb
Ik zit 40 x dezelfde nummer van Brittney Spears te luisterenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja Sir Brian May god is vandaag jarig. Dus luister ik nu naar de This is Brian May playlist op Spotify![]()
![]()
![]()
![]()
dat is 41 keer te veelquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik zit 40 x dezelfde nummer van Brittney Spears te luisteren
Ja, alleen is dit al vanaf 2021, dus dat is een beetje lame als ik daar nu over ga zitten zagen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als zij willen dat jij dat werk op die manier doet, dan moeten ze dat ook faciliteren toch
Doet Brian daar ook May?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja Sir Brian May god is vandaag jarig. Dus luister ik nu naar de This is Brian May playlist op Spotify![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dan weer wel, maar dan negeer ik het gewoon.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja DUH, ik ook
Ik ben niet eens meer bereikbaar na half 4
De groetjes
Schud je die zo uit je mouw?quote:
Zeggen dat je een nieuwe 'domme' telefoon hebt gekocht waar je geen apps op kunt installerenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, alleen is dit al vanaf 2021, dus dat is een beetje lame als ik daar nu over ga zitten zagen.
Ik denk dat ze dan met een mond vol tanden staanquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeggen dat je een nieuwe 'domme' telefoon hebt gekocht waar je geen apps op kunt installeren
Kapmouwtjes vandaagquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schud je die zo uit je mouw?
Inb4 ik draag niets met mouwen
*helptquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK STIK VAN HET LACHEN HELP!!!!
Team geen mouwenquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijken hoe snel ze dan opeens een telefoon voor je kunnen regelenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan met een mond vol tanden staan![]()
"Hoi, dit is mijn Nokia 3310, nu kan ik weer snake spelen."
Ik heb ook geen shirt aanquote:
quote:
Schudden met die billeeeh niet stoppah niet stoppaaahquote:
#teamjurk?quote:
Ik denk dat ze mij dan eerst 30 minuten glazig aan zitten te staren, of ik geen grap aan het maken benquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijken hoe snel ze dan opeens een telefoon voor je kunnen regelen
Ik vraag mij dan wel af wat die mensen dan aan hebben als het -10 is of zoquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Toen ik net aan het wandelen was zag ik een gast met een lange zwarte broek en een jas met lange mouwen aan. En die liep harder dan ik. Je hebt er gekken bij.
Ik zit buiten dus als ze naar binnen kijken zien ze mij ook nietquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zit al in mijn slaapkledij
(lees boxer)
Gordijnen zijn dicht, dus niemand die naar binnen kan kijken...
Grapjurk aan, zeker?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit buiten dus als ze naar binnen kijken zien ze mij ook niet
Korte broek en teenslippers dan gok ikquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan wel af wat die mensen dan aan hebben als het -10 is of zo![]()
denk dat ze helemaal niet meer buitenkomen
wauw das bijzonderquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Veel te warm voor kledingquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zit al in mijn slaapkledij
(lees boxer)
Gordijnen zijn dicht, dus niemand die naar binnen kan kijken...
Gewoon strak aan blijven staren, dat kun jij welquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ze mij dan eerst 30 minuten glazig aan zitten te staren, of ik geen grap aan het maken ben
Blijkbaarquote:
5 dubbele jassen 3 wanten 3 thermopants 5 paar sokken en dan in winterslaapquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan wel af wat die mensen dan aan hebben als het -10 is of zo![]()
denk dat ze helemaal niet meer buitenkomen
Jij mag niet meer gokken.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Korte broek en teenslippers dan gok ik
Ik wil ook een winterslaapquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
5 dubbele jassen 3 wanten 3 thermopants 5 paar sokken en dan in winterslaap
Hey dat klinkt als mij afgelopen 2 wintersquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
5 dubbele jassen 3 wanten 3 thermopants 5 paar sokken en dan in winterslaap
Misschien de reflectie van een raam/ ander voorwerpquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnoesquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon strak aan blijven staren, dat kun jij wel
Pas als ze je gaan uitlachenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Mag ik ook in enkels bijten ?
ik in zomerslaapquote:
Heb jij nu ook een winterjas aan met lange broek?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hey dat klinkt als mij afgelopen 2 winters
Durven ze nietquote:
Ja ook, maar veel te warm voorquote:
Ja dusquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Toen ik net aan het wandelen was zag ik een gast met een lange zwarte broek en een jas met lange mouwen aan. En die liep harder dan ik. Je hebt er gekken bij.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik ben blij dat het niet waait anders deed ik snel de lange broek weer aan.
geen last van. dan slaap ik.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ook, maar veel te warm voor
Nee ik heb nu mijn grapjurk aanquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heb jij nu ook een winterjas aan met lange broek?
Ipv zomers, swinters naar een tropical eiland.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik in zomerslaap
er kiezen vast meer mensen voor winterslaap dus kom ik zo min mogelijk mensen tegen
sterkte.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn karnemelk is op
Iedereen collectief: ewwwl
Ja juffrouwquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik heb nu mijn grapjurk aan
Met kapmouwtjes
Wel blijven opletten
Ik vind het nog best te kanen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn karnemelk is op
heb ik jaren gedaan, 2 weken begin december.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ipv zomers, swinters naar een tropical eiland.
scheelt weer stappen moeten makenquote:
Leuk. Kan ook nog best druk zijn met mensen die hier de winter willen ontwijkenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ik jaren gedaan, 2 weken begin december.
daar zeg ik dan wel eeewl omquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar B&B vol Liefde begint zo
Dus nee
@:Haags
quote:
quote:
ja maar in elk geval een heeeel stuk minder kutkotersquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Leuk. Kan ook nog best druk zijn met mensen die hier de winter willen ontwijken
Interessant dieet welquote:
quote:
Ik vond het eerst echt mega goor, maar het is best lekkerquote:
Volgende week is de campina kwark weer in de bonusquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn karnemelk is op
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende week is de campina kwark weer in de bonus
welk eiland ben je geweest?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar in elk geval een heeeel stuk minder kutkoters
Helaas de 500 gramquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Maar hamvraag
De 500 gram of 1 kg ?
Lol quequote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Interessant dieet wel
4E karnemelk laten drinken en dan zelf afvallen
Hm, is dat een goede deal?quote:
Rare kwark wel als er ham in zitquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Maar hamvraag
De 500 gram of 1 kg ?
Ja weet niet of dat dieet voor jou ook goed werktquote:
Gran Canariaquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
welk eiland ben je geweest?
Ja, volgende keer misschien alleen maar een kamer op een 18+ resort boeken
Ik gok van niet, maar we kunnen het proberenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja weet niet of dat dieet voor jou ook goed werkt
Ben ik vroegah veel geweest, maar denk niet dat ik het daar nog langer dan een paar dagen uit houquote:
het was ook absoluut geen mededeling om jou te vertellen dat je mee moet ofzo hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben ik vroegah veel geweest, maar denk niet dat ik het daar nog langer dan een paar dagen uit hou
Staat ook niet heel hoog op mijn lijstje.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben ik vroegah veel geweest, maar denk niet dat ik het daar nog langer dan een paar dagen uit hou
Hoe wil je Nattekat meenemen? In zo'n hele grote transportkist met drinkfles douwen?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
het was ook absoluut geen mededeling om jou te vertellen dat je mee moet ofzo hoor
Voor de volle is het wel prima, die zijn normaal iets van 2,20quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, is dat een goede deal?
U als connaisseur
Als je dat erin leest... you do you.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
het was ook absoluut geen mededeling om jou te vertellen dat je mee moet ofzo hoor
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe wil je Nattekat meenemen? In zo'n hele grote transportkist met drinkfles douwen?
gewoon een dichte doos zonder flesquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe wil je Nattekat meenemen? In zo'n hele grote transportkist met drinkfles douwen?
Ik zit op het seafood dieet.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gok van niet, maar we kunnen het proberen
Uhm.quote:
Jeetje.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor de volle is het wel prima, die zijn normaal iets van 2,20
Een tent in je achtertuin zetten is ook goedkoper dan een rondreis aan de andere kant van de wereldquote:
Patrick moet net als in Spongebob wel onderwater blijvenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, das ook niet aardig.. kan hij niet eens iets drinken onderwegquote:
Ik zou het nog wel kunnen overwegen als ik geld te veel heb voor een lang weekend in de winter.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Staat ook niet heel hoog op mijn lijstje.
ik heb een licht dieet. ik eet bij daglicht en kunstlichtquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit op het seafood dieet.
I see food, i eat food.
Patrick draagt soms ook high heels en netkousen..quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Patrick moet net als in Spongebob wel onderwater blijven
Hangt er van afquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een tent in je achtertuin zetten is ook goedkoper dan een rondreis aan de andere kant van de wereld
Ja 1kg bak is 4 euroquote:
Wel een paar lettertjes meer dan onze provincie Zeelandquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een tent in je achtertuin zetten is ook goedkoper dan een rondreis aan de andere kant van de wereld
Ja, maar er zijn andere bestemmingen die ook lonken ?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou het nog wel kunnen overwegen als ik geld te veel heb voor een lang weekend in de winter.
Hallo, wtf?quote:
Nizno is net zo gemeen als dud0r. Die tweede zit ook stiekem te lurken hier nu om likes te geven.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, das ook niet aardig.. kan hij niet eens iets drinken onderweg
Kan best staan, misschien leuk om meedoen met een hoge hakkenracequote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Patrick draagt soms ook high heels en netkousen..
Kweenie ?
Je bent al een broabander dus dat scheeltquote:
Er zijn niet echt veel warme bestemmingen in de buurt in de winter.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn andere bestemmingen die ook lonken ?
en dan ineens toeslaan he..quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nizno is net zo gemeen als dud0r. Die tweede zit ook stiekem te lurken hier nu om likes te geven.
hoezo nou weer stiekemquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nizno is net zo gemeen als dud0r. Die tweede zit ook stiekem te lurken hier nu om likes te geven.
Hoe'st foodie ?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit op het seafood dieet.
I see food, i eat food.
In de buurt niet.. maar Zuid-Spanje wel ?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn niet echt veel warme bestemmingen in de buurt in de winter.
Ja, dat hoor je ook in mijn spraak.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent al een broabander dus dat scheelt
Ja, twee quotes. Knappe vent. Broek op.quote:
Maar ze lurkt nietquote:
ik lees gewoon meequote:
Muah. Herfstig.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Valencia is nog gewoon best oke in december.
ik heb een vermoedenquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan best staan, misschien leuk om meedoen met een hoge hakkenrace
Ik hoop dat mijn Meneer Krabs minibricks bouwset snel hier is... Kan ie mooi naast Gerrit staanquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Patrick moet net als in Spongebob wel onderwater blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |