SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Is alweer bijna opquote:
zou ook raar zijn als hij niet op raakt.... oneindige pizzaquote:
opzeggenquote:
Sorry ik ging even wat anders doen en had het niet door.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:40 schreef essnhills het volgende:
@:shii koos iig niet voor het topic openen
Dat zouden wel pizzaskills zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou ook raar zijn als hij niet op raakt.... oneindige pizza
Op een gegeven moment komt die pizza wel je neus uitquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou ook raar zijn als hij niet op raakt.... oneindige pizza
oneindig pizza uit je neusquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op een gegeven moment komt die pizza wel je neus uit
Hoe lekker hij ook is
Verkopenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op een gegeven moment komt die pizza wel je neus uit
Hoe lekker hij ook is
Nee, bedanktquote:
quote:
quote:
quote:
Ik weet niet of dit echt heel goed verkooptquote:
Pizza, pizza!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
lalalalalalalalalalala
FF wachten nog
Lalalalalalalalalalalalalalalal
32 gradenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:47 schreef Modus het volgende:
Morgen eindelijk een beetje normaal fietsweer.
Tja, wat verwacht je van Modiequote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
32 graden
Modie vindt dit eindelijk een beetje normaal fietsweer.
Normale en doordachte reacties, natuurlijkquote:
ik heb het idee dat ik morgenvroeg maar eens even bij mijn ouders op visite ga... klimaatvluchteling spelen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
32 graden
Doe. Normaal.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:47 schreef Modus het volgende:
Morgen eindelijk een beetje normaal fietsweer.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ik morgenvroeg maar eens even bij mijn ouders op visite ga... klimaatvluchteling spelen.
bubbelbadje buiten
quote:
quote:
quote:
quote:
Ohja natuurlijk excuusquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Normale en doordachte reacties, natuurlijk
Kan ik niet.quote:
Ik ga ook morgenvroeg al richting mijn oudersquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ik morgenvroeg maar eens even bij mijn ouders op visite ga... klimaatvluchteling spelen.
bubbelbadje buiten
nee hijquote:
Gewoon omhoog gooien, komt het droog terugquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:51 schreef Ama het volgende:
Wel prima weer om morgen wasgoed buiten te hangen. Is het meteen droog.
ow nee dan slaap ik nog. 9u is vroeg genoegquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga ook morgenvroeg al richting mijn ouders
Normaal kom jk daar vlak voor lunch. Denk dat ik nu rond een uur of 8 vertrek
Ohquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
32 graden
quote:
Ze werken allebei de kanten opquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik slaap normaal tot een uur of 10 oid. Maar met die warmte sowieso al niet. En later is bewegen ook geen optie meerquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow nee dan slaap ik nog. 9u is vroeg genoeg
Ik sta er altijd weer van te kijken dat er kennelijk mensen bestaan die s'morgens wakker worden en dan denken "Ik ga een gifje maken zoals dit. Want dat is nuttig en leuk" of zoquote:
Een soort palindroom, maar dan andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |