Daarom, rust nemen. En misschien ook benen omhoog zo nu en danquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Herstelbare schade. Goed rusten en dan komt het vast weer goed.
Ja dat lukt dus helaas niet. Daarom ga ik af en toe op de bank liggen en vroeg naar bed.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom, rust nemen. En misschien ook benen omhoog zo nu en dan
Ow, das ook niet handig dan.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat lukt dus helaas niet. Daarom ga ik af en toe op de bank liggen en vroeg naar bed.
Kan de bodem verstellen. Zal het vanavond eens proberenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, das ook niet handig dan.
Je bed iets anders neerzetten zodat je benen net wat hoger liggen dan je hoofd?
Verticaal?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, das ook niet handig dan.
Je bed iets anders neerzetten zodat je benen net wat hoger liggen dan je hoofd?
Is dat iets bij jou ja?quote:
Dat is een optie bv.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan de bodem verstellen. Zal het vanavond eens proberen
Ja kan ook. Normaal lig ik op mijn rechterzij en dan de benen helemaar opgetrokken. Maar dar kan nu toch niet. Ga het proberen vanavondquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat iets bij jou ja?
[..]
Dat is een optie bv.
Ik had wat dingen onder het matras gedaan bij het voeteneind toen het nodig was.
Ik ooit in een winkel een Armani shirt gekocht,dacht 50 euro.bleek 200 euro te zijn.En ik met mijn domme hoofd reken gewoon af.quote:
Whoopsquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ooit in een winkel een Armani shirt gekocht,dacht 50 euro.bleek 200 euro te zijn.En ik met mijn domme hoofd reken gewoon af.
Laatste tijd meerdere die verdrinken omdat ze niet oplettenquote:
Ja,dat was niet mijn slimste aankoop.quote:
Of zelfs niet eens kunnen zwemmen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laatste tijd meerdere die verdrinken omdat ze niet opletten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |