Ik denk dat de vraag meer is of Remco en Jonas nog iets van plan zijn. Want dan kan het nog wel eens hard gaan achter de vluchters.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:04 schreef kilon het volgende:
Pogacar zou morgen de vluchters laten gaan zei hij. Maar als ze binnen 5 minuten zijn kan hij het vast niet laten.
daar zouden ze wel eens iets aan mogen doen en met wat extra camera's of spionnen in het publiek zou dat niet zo moeilijk moeten zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Zo komt de bus dus op tijd binnen.
Die gaan voor de ritzege vast niks meer proberen, vraag is of Pogi z’n etappezeges in de Giro wil evenarenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:09 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik denk dat de vraag meer is of Remco en Jonas nog iets van plan zijn. Want dan kan het nog wel eens hard gaan achter de vluchters.
Mijn gok is dat ze de vluchters een flink gat geven (9 minuten ofzo) en dat daarachter dan weinig meer gebeurt. Remco lijkt ook blij met de derde plek en wil misschien zijn benen nog wat sparen voor de tijdrit. Jonas heeft al gezegd dat hij nu op het wiel van Remco gaat rijden.
Nee maar het kan natuurlijk zijn dat de kopgroep alsnog wordt bijgehaald als Remco en Jonas om plek 2 gaan strijden en dan het tempo opvoeren. Maar die kans acht ik vrij klein, volgens mij zijn ze allemaal blij met hun plekje.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die gaan voor de ritzege vast niks meer proberen, vraag is of Pogi z’n etappezeges in de Giro wil evenaren
Pogi bollen?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is klaar.
Pogi wint, Remmie en Joni worden 2 en 3 in om het even welke volgorde. Remmie wit, pogi bollen, Bini groen. Kunnen de rest ook wel op papier doen.
Carapaz wint normaal de bollen, tenzij hij morgen de vlucht mistquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is klaar.
Pogi wint, Remmie en Joni worden 2 en 3 in om het even welke volgorde. Remmie wit, pogi bollen, Bini groen. Kunnen de rest ook wel op papier doen.
Oh ja okeequote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Carapaz wint normaal de bollen, tenzij hij morgen de vlucht mist
Zijn tegelijk geboren, maarja, voor Pogi gelden andere wettenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:50 schreef franklop het volgende:
Was op 1 of andere manier verrast dat Pogacar maar 15 maanden ouder is dan Evenepoel
En dat terwijl Evenepoel z'n 1e grote zege pakte voordat Pogi dat deedquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:50 schreef franklop het volgende:
Was op 1 of andere manier verrast dat Pogacar maar 15 maanden ouder is dan Evenepoel
Healy kan ook doorgaan voor iemand van 35quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:55 schreef Momo het volgende:
Qua jonge renners vergeet ik dat Kulset nog maar 20 jaar is en Ayuso nog maar 21 jaar. Ook De Lie is nog maar 22 jaar en Ben Healy 23 jaar. Ilan Van Wilder is dus ouder dan Ben Healy.
Houd toch op man, alsof je geen fan van de sport kan zijn en tegelijkertijd met een gefronste wenkbrauw naar deze performance kijkt.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:28 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik vind het jammer voor jullie. Jammer dat jullie niet geloven in wonderen. In de Tour zijn er geen geheimen. Het is een loodzwaar evenement dat je alleen kan winnen door hard te werken.
Een uitgenarste tourdebutant net na de finish. Hoe zou jouw haar zitten?quote:
Jij bent lachwekkend man. Je kunt niet eens echt onbevooroordeeld genieten van de grootste sportman uit de geschiedenis. Wat ben jij een klein mannetje zeg.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:39 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Houd toch op man, alsof je geen fan van de sport kan zijn en tegelijkertijd met een gefronste wenkbrauw naar deze performance kijkt.
Het is lachwekkend. Na de Giro freewheelend in een dergelijke etappe bij een dubieuze zandbakploeg met eveneens minstens net zulke dubieuze ploegleiders.
Vingegaard de tourdebutant, jawel.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een uitgenarste tourdebutant net na de finish. Hoe zou jouw haar zitten?
Oh ik dacht even dat we daar Bart Lemmen zagen. IK FAALquote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vingegaard de tourdebutant, jawel.
Ach zie hier niet zoveel kwaad in. Alles daar doet niet mee voor het klassement of de ritzege en proberen alleen te overleven, dat er daarbij een klein beetje gerommeld wordt valt te begrijpen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:10 schreef TAmaru het volgende:
[..]
daar zouden ze wel eens iets aan mogen doen en met wat extra camera's of spionnen in het publiek zou dat niet zo moeilijk moeten zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |