quote:
normaal heb je de rit in Parijs nogquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met deze redenatie moet je de tijdslimiet helemaal afschaffen.
Dan moet je de limiet helemaal afschaffenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:22 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Uiteraard niet maar de organisatie wil gewoon dat die mannen nog eens langskomen, is goed voor de publiciteit. En ze maken toch geen verschil meer in de koers morgen en overmorgen, dus niemand die het erg vindt
Behalve de mensen hier blijkbaar
Onzin, vroeger waren er ook gewoon tijdslimieten.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:24 schreef TAmaru het volgende:
[..]
normaal heb je de rit in Parijs nog
dan doen de sprinters nog mee
nu boeit het toch niemand
als Cavendish het groen had gehad, hadden ze dit neit gedaan denk ik
Hij is nog niet binnen.quote:
wat voegt het nou toe om nog een stel sprinters uit de Tour te gooien, 2 dagen voor het einde? iedereen wil Cav toch nog een keer zien langsrazen in Nice in een tijdritpakje?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Onzin, vroeger waren er ook gewoon tijdslimieten.
Waarom zou iemand dat willen zien?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:28 schreef TAmaru het volgende:
[..]
wat voegt het nou toe om nog een stel sprinters uit de Tour te gooien, 2 dagen voor het einde? iedereen wil Cav toch nog een keer zien langsrazen in Nice in een tijdritpakje?
Demare reed in zijn uppie voor de bezemwagen, dan heb je vrijwel geen ruimte om een flinke plakbidon te nemen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:29 schreef Marcoss het volgende:
Zou hij dan na alle plakbidonnen toch weer gelost zijn of zou dat fake news zijn geweest?
wat voegt het nou toe om nog een stel sprinters uit de Tour te gooien, 2 dagen voor het einde? iedereen wil Cav toch nog een keer zien langsrazen in Nice in een tijdritpakje?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Onzin, vroeger waren er ook gewoon tijdslimieten.
naja duidelijk geen fan dusquote:
Omdat je voor het eindigen van de Tour best wel een klein beetje je best mag doen. De tijdslimieten stonden al niet strikt, en met die extra 3 procentpunten nog minder strikt. Als je dat niet wil dan ga je maar de wandelvierdaagse lopen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:28 schreef TAmaru het volgende:
[..]
wat voegt het nou toe om nog een stel sprinters uit de Tour te gooien, 2 dagen voor het einde? iedereen wil Cav toch nog een keer zien langsrazen in Nice in een tijdritpakje?
Ten onrechte. Visma had dit wel mogen krijgen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:00 schreef Marcoss het volgende:
Strijdlust naar Carapaz, zelfs die wint Wilco niet!
het is een superkorte en lastige etappe met een enorme wielergod die iedereen op minuten zet, dus een beetje clementie mag bestquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omdat je voor het eindigen van de Tour best wel een klein beetje je best mag doen. De tijdslimieten stonden al niet strikt, en met die extra 3 procentpunten nog minder strikt. Als je dat niet wil dan ga je maar de wandelvierdaagse lopen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:32 schreef TAmaru het volgende:
[..]
het is een superkorte en lastige etappe met een enorme wielergod die iedereen op minuten zet, dus een beetje clementie mag best
De top-3 finishte binnen dezelfde minuut?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:32 schreef TAmaru het volgende:
[..]
het is een superkorte en lastige etappe met een enorme wielergod die iedereen op minuten zet, dus een beetje clementie mag best
Ze kregen 244 minuten x 3% = 7.5 minuut extra. Zoveel minuten heeft Pogiboy echt niet in z'n eentje gepakt.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:32 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De enige vraag die overblijft: gaat het Pogacar lukken om dit jaar 5000 CQpunten te scoren?
Moeten krijgenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ten onrechte. Visma had dit wel mogen krijgen.
Na de Tour al meer dan 4000 punten, dus het lijkt mij wel dat gaat lukken als hij zijn best doet op de OS + WK en eventueel nog de Vuelta.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De enige vraag die overblijft: gaat het Pogacar lukken om dit jaar 5000 CQpunten te scoren?
3000 was ooit een magische grens, kun je nagaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Na de Tour al meer dan 4000 punten, dus het lijkt mij wel dat gaat lukken als hij zijn best doet op de OS + WK en eventueel nog de Vuelta.
Tussen Tour en WK heeft hij niks te verdedigen, denk ik? Kan leuk worden met de OS, de koersen in Canada, San Sebastián misschien nogquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze kregen 244 minuten x 3% = 7.5 minuut extra. Zoveel minuten heeft Pogiboy echt niet in z'n eentje gepakt.
Ik vind dat Pogi dit jaar voor de 6000 punten moet gaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
3000 was ooit een magische grens, kun je nagaan.
Healy is ook wel echt ontploft na die paar dagen achter elkaar in de aanvalquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:43 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder bonus mocht hier een streep door (natuurlijk niet helemaal, ze weten wat de limiet is enzo). Was prima geweest.
Iemand als Contador won in 2008 de Giro met maar 6 top-10 noteringen. Andere tijden.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
3000 was ooit een magische grens, kun je nagaan.
Toen je nog een grote ronde kon winnen vanaf het strand.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Iemand als Contador won in 2008 de Giro met maar 6 top-10 noteringen. Andere tijden.
Demare was wel duidelijk langzamer en die jongens hadden ook echt nog wel wat meer aan de auto kunnen hangen harder kunnen rijden, dan komen ze ook gewoon binnen tijd denk ikquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:43 schreef VoMy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder bonus mocht hier een streep door (natuurlijk niet helemaal, ze weten wat de limiet is enzo). Was prima geweest.
Ik vind het jammer voor jullie. Jammer dat jullie niet geloven in wonderen. In de Tour zijn er geen geheimen. Het is een loodzwaar evenement dat je alleen kan winnen door hard te werken.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:11 schreef Ericr het volgende:
Iedereen laaiend als er weer full retard wordt gegaan. Is toch alleen maar mooi en was ook wel te verwachten nadat Vingegaard vorig jaar al belachelijke snelheden haalde. Pogacar heeft niet veel ruimte om niet voorbij de dopeurs van weleer te gaan. Vingegaard zat al te dichtbij vorig jaar.
Als er dan toch gedopeerd wordt laat ze dan ook volledig los gaan.
Ik snap dat je dit natuurlijk niet oprecht meent, maar ik zou het superschattig vinden als dat wel zo was.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:28 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik vind het jammer voor jullie. Jammer dat jullie niet geloven in wonderen. In de Tour zijn er geen geheimen. Het is een loodzwaar evenement dat je alleen kan winnen door hard te werken.
Hij wil Pogacar pijpen, valt dat ook onder de noemer schattig?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snap dat je dit natuurlijk niet oprecht meent, maar ik zou het superschattig vinden als dat wel zo was.
Ach, als Pogacar daar ook mee in stemt kan het weinig kwaad.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij wil Pogacar pijpen, valt dat ook onder de noemer schattig?
Ik denk dat de vraag meer is of Remco en Jonas nog iets van plan zijn. Want dan kan het nog wel eens hard gaan achter de vluchters.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:04 schreef kilon het volgende:
Pogacar zou morgen de vluchters laten gaan zei hij. Maar als ze binnen 5 minuten zijn kan hij het vast niet laten.
daar zouden ze wel eens iets aan mogen doen en met wat extra camera's of spionnen in het publiek zou dat niet zo moeilijk moeten zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Zo komt de bus dus op tijd binnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |