SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Oh ja, het is na tienen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Las op vakantie eens een boek van mijn vriendin van Ellen Verhoef, alles te verliezen. Wat een geil boek, over anaal en alles. En ik maar denken dat vrouwen onschuldige romannetjes lazen.
Ja, gaat terug naar ene Eva.quote:
Vos krijgt nog maar een halve en Madepluis hoeft hem nietquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik koop nooit snoep daar, dus ik zou het niet weten of ze dat ook hier gedaan hebben
Die vit C tabletjes worden er ook niet echt goedkoper op
Kutcavia's
en heeft je vriendin er nu ook zin in?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Las op vakantie eens een boek van mijn vriendin van Ellen Verhoef, alles te verliezen. Wat een geil boek, over anaal en alles. En ik maar denken dat vrouwen onschuldige romannetjes lazen.
Lees eens de boeken van Heere Heeresma.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik volg de laatste cavia-ontwikkelingen niet meer.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vos krijgt nog maar een halve en Madepluis hoeft hem nietWant nu zitten er ook zoetstoffen in de versie met suiker en dat is SLEEEEEEECCCCCHTTTTT dus ze hoeven niet meer zoveel.
Nee een Eva iets eerder in de tijd.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit nog over de cavia's ging.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is aardig stil gehouden maar de vorige grote massale hack zaten Oekraïners achter
https://www.omroepbrabant(...)n-hoofdstad-oekraine
Gaat maar ergens anders heen met je complotjes. Sowieso is de storing van vandaag het gevolg van een gefaalde update, als je daar een complot in wilt zien dan kun je beter kijken naar een concurrent. Dat CrowdStrike is na vandaag wel klaar met alle miljardenclaims die straks op de mat vallen.quote:De Oekraïense man besmette de computernetwerken van VDL met malware van Conti. Dat is een beruchte Russische hackersgroep die ransomware te koop aanbiedt waarmee criminelen bedrijven kunnen afpersen.
Hahaatjes.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag van mezelf geen nieuwe boeken meer kopen/downloaden tot in januari de nieuwe Grady Hendrix uitkomt.
Hou ik toch niet vol maar kan het proberen.
https://www.reddit.com/r/(...)on_dollars/?sort=newquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Gaat maar ergens anders heen met je complotjes. Sowieso is de storing van vandaag het gevolg van een gefaalde update, als je daar een complot in wilt zien dan kun je beter kijken naar een concurrent. Dat CrowdStrike is na vandaag wel klaar met alle miljardenclaims die straks op de mat vallen.
Hoezo is dat een complot, er staat letterlijk dat een Oekraïner in Kiev dat deed.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Gaat maar ergens anders heen met je complotjes. Sowieso is de storing van vandaag het gevolg van een gefaalde update, als je daar een complot in wilt zien dan kun je beter kijken naar een concurrent. Dat CrowdStrike is na vandaag wel klaar met alle miljardenclaims die straks op de mat vallen.
Tweedehands boeken uitgezonderd anders snij ik mezelf in de vingers, dus maar goed dat ik geen reisje naar Londen gepland heb.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tweedehands boeken uitgezonderd anders snij ik mezelf in de vingers, dus maar goed dat ik geen reisje naar Londen gepland heb.
Heb je nog tips qua openbaar vervoer in London?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tweedehands boeken uitgezonderd anders snij ik mezelf in de vingers, dus maar goed dat ik geen reisje naar Londen gepland heb.
Ik had me een beetje laten gaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Waren weer qualitätsposts in de story trouwens Ger.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)on_dollars/?sort=new
Uber boat pakkenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nog tips qua openbaar vervoer in London?
Eeeh gewoon in- en uitchecken met je pinpas?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nog tips qua openbaar vervoer in London?
Context is alles.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Fijn wel dat ik @:dud0r heb weten te entertainen vannacht
Heb je ook boeken met handtekening?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh, kan dat gewoon, net als in NL ?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeeh gewoon in- en uitchecken met je pinpas?
Een paar, in Waterstone's hebben ze weleens signeersessies.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je ook boeken met handtekening?
Ja, en dan wordt het bedrag 's nachts ofzo afgeschreven. Je betaalt nooit meer dan een dagkaart voor die zones dus niet steeds een enkeltje.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, kan dat gewoon, net als in NL ?
Ik heb er een paar,de mooiste is eentje met tekening van Dadara.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een paar, in Waterstone's hebben ze weleens signeersessies.
Dat zegt me eigenlijk niksquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb er een paar,de mooiste is eentje met tekening van Dadara.
quote:
Oh, wat handig zeg !quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en dan wordt het bedrag 's nachts ofzo afgeschreven. Je betaalt nooit meer dan een dagkaart voor die zones dus niet steeds een enkeltje.
Herkenbaar. Ik koop de echte boeken alleen nog maar om in de kast te zetten en lees ze op de ereader. Ga zometeen nog maar weer eens aan 22/11/63 beginnen. Brengt me altijd helemaal in een andere wereld dat boekquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:10 schreef CherryLips het volgende:
*heeft 60 boeken liggen*
*heeft geen zin om met zware hardcover te zeulen*
*downloadt nieuw boek*
huehuehuequote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had me een beetje laten gaan.
Fijn wel dat ik @:dud0r heb weten te entertainen vannacht
Ik ben geneigd om dat nu ook te doen met die drie Kings die ik achterloop. Heb ze als hardcover in de kast staan maar sla ze steeds over omdat de ereader lekkerder leest.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik koop de echte boeken alleen nog maar om in de kast te zetten en lees ze op de ereader. Ga zometeen nog maar weer eens aan 22/11/63 beginnen. Brengt me altijd helemaal in een andere wereld dat boek
Ben ik ook heel zuinig op.quote:
ik doe gewoon alsof ik er last van heb, dan hoef ik niks te doen vandaag.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier op het werk op aantal plekken wel.
Hier draaien wat dingen op back-up systemen nu. En dat willen ze just opgelost hebben voor F1 dit weekend gaat starten.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik doe gewoon alsof ik er last van heb, dan hoef ik niks te doen vandaag.
even zo'n mooi blauw scherm opzoeken online en F11 en staren maar
Dat wordt opschieten.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier draaien wat dingen op back-up systemen nu. En dat willen ze just opgelost hebben voor F1 dit weekend gaat starten.
Weleens van generaliseren gehoord?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat hij Russische software daarvoor gekocht heeft betekent alleen dat beide volkeren gelijkwaardig zijn, alla corrupt.
Welke bandjes?quote:
Deze heb ik ook gesigneerd.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is maar 23 graden en bewolkt
In Tekken?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:25 schreef CherryLips het volgende:
De nieuwe King is ook weer aangekondigd voor volgend jaar.
airco op kantoor genotquote:
Wat vind jij ervan dat @Nizno zonder goede aanleiding ging gastmodden gisteren?quote:
Als ze daar aanleiding toe zag zal het wel een goede aanleiding geweest zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat @:nizno zonder goede aanleiding ging gastmodden gisteren?
Tyf even op daar hebben jullie intern een topic voor.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat @:nizno zonder goede aanleiding ging gastmodden gisteren?
Was geen aanleiding toe.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ze daar aanleiding toe zag zal het wel een goede aanleiding geweest zijn.
Heb het verder niet meegekregen.
deed het vanochtend ook al toen ik naar kantoor ging. beetje raaaaaaaaaaaaarquote:
Precies. Krantekut is hier in GC ook gewoon ambteloos burger net als iedereen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tyf even op daar hebben jullie intern een topic voor.
Dat is jouw mening.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
Zij zal daar wel aanleiding toe gezien hebben anders had ze het niet gedaan.
En bespreek dat lekker even niet hier.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
Zij zal daar wel aanleiding toe gezien hebben anders had ze het niet gedaan.
Dan regent het toch stenen? Of kikkers? Of is dat Carrie?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je niet in de bijbel leest.
Juist wel hier.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En bespreek dat lekker even niet hier.
Dan zou ik hier permanent pleurisweer moeten hebbenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je niet in de bijbel leest.
Dat was varkensbloed,quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan regent het toch stenen? Of kikkers? Of is dat Carrie?
Neeeeej. Dodelijk vermoeiend al dat kansloze belangrijkdoen hier.quote:
Dit is het stappenplan:quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Water verandert in bloed
Kikkerplaag
Luizen of muggenplaag
Steekvliegenplaag
Veepest
Zweren
Hagel
Sprinkhanenplaag
Duisternis
Dood van eerstgeborenen
Oke oke.quote:
Regent het misschien wel mannen!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij Carrie?quote:
Ik ken dit ook alleen van The Prince of Egypt eigenlijk.quote:
Weet je wat pas vermoeiend is? Lang moeten scrollenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neeeeej. Dodelijk vermoeiend al dat kansloze belangrijkdoen hier.
Ga je boek lezen
Dat hebben we toch ook de afgelopen 9 maanden gehad.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zou ik hier permanent pleurisweer moeten hebben
Er zat zo nu en dan nog een zonnige dag tussen. Misschien dat iemand in m'n buurt de bijbel had gelezen die dag.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hebben we toch ook de afgelopen 9 maanden gehad.
Zou een samenvatting lezen, dat ding zelf leest niet echt lekker weg.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken dit ook alleen van The Prince of Egypt eigenlijk.
Misschien toch eens die bijbel gaan lezen, staan wel brute verhalen in. Het leest alleen zo omslachtig.
En kanker en voedselvergiftiging oplopen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Het wordt heet, laat ik naast een heet ding gaan zitten.
Nee, ik snap die barbecuedrang niet.
Gewoon zo'n wegwerp kutdingetje van 3 euro. Doos frikkedelle erop, smullen maarquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:45 schreef Ama het volgende:
Kut waarom heb ik geen BBQ. Kan ik er 1 kopen in mijn wijk? Hmm.
Wat wil je grillen?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:45 schreef Ama het volgende:
Kut waarom heb ik geen BBQ. Kan ik er 1 kopen in mijn wijk? Hmm.
Het is ook veel chiller om te doen als het een graad of 20 is ipv 30quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Je gaat er toch niet naast zitten?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Action heeft een leuke voor weinig.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat wil je grillen?
Je kunt bij de super vaak van die wegwerp dingen kopen
Lol, m'n vent lacht me uit.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je gaat er toch niet naast zitten?
Je geeft je kerel een tang en dan laat je je heerlijk bedienen. Mannen vinden dat prachtig
zeker, beetje tegen dat vlees porren, blikje bier er bijquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je geeft je kerel een tang en dan laat je je heerlijk bedienen. Mannen vinden dat prachtig
#fikkiestekenvleesjebraajenbiertjesdrinkenenkutroepenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Steukert.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeker, beetje tegen dat vlees porren, blikje bier er bij
Beetje oerinstinct loslatenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
#fikkiestekenvleesjebraajenbiertjesdrinkenenkutroepen
Gewoon op heel veel fronten een goede match, hij vindt er geen zak aan, ik vind er geen zak aan.quote:
Man make Fire! Man Good!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Beetje oerinstinct loslaten
Ja, is er geen versie met alleen de brute verhalen?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken dit ook alleen van The Prince of Egypt eigenlijk.
Misschien toch eens die bijbel gaan lezen, staan wel brute verhalen in. Het leest alleen zo omslachtig.
Het is meer de gezelligheid eromheen, meerdere mensen, buiten, lekker vreten, lekker drinken, mooi weer, zomer.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon op heel veel fronten een goede match, hij vindt er geen zak aan, ik vind er geen zak aan.
Buiten zitten met mensen kan ook prima zonder extra kachel.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is meer de gezelligheid eromheen, meerdere mensen, buiten, lekker vreten, lekker drinken, mooi weer, zomer.
verpest het nou nietquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is meer de gezelligheid eromheen, meerdere mensen, buiten, lekker vreten, lekker drinken, mooi weer, zomer.
Goeie match dan jaquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon op heel veel fronten een goede match, hij vindt er geen zak aan, ik vind er geen zak aan.
Gewoon anderen laten grillen op dat hete ding en jezelf bezig houden met de fruitsaladequote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Free your inner @Lospedrosaquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Beetje oerinstinct loslaten
'andere'quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:56 schreef Ama het volgende:
Jumbo hier heeft de halve koeling leeg door een andere storing.
Wat een ellende.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:56 schreef Ama het volgende:
God man, wat DIE allemaal kan als je de verhalen moet gelovenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die kan wel grillen volgens mij
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:56 schreef Ama het volgende:
Denk het weinig met elkaar te maken heeft, koeling ligt er wel vaker uit sinds ze hebben verbouwd.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'andere'
Ik pak m'n aluhoedje er even bij.
Dat is een hele geruststelling!quote:Kernreactoren werken naar behoren
De kernreactoren in Borssele en Petten hebben geen problemen, laat een woordvoerder van de Autoriteit Nucleaire Veiligheid en Stralingsbescherming weten aan NU.nl.
Hebben ze de Ama's buitengezet?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:56 schreef Ama het volgende:
Je kunt weer op je muil gaan Amaquote:Ziekenhuis Emmen weer open
Het Scheper-ziekenhuis in Emmen heeft de problemen met de storing opgelost. Ook de posten in Hoogeveen en Stadskanaal zijn weer open, meldt zorggroep Treant.
"Vanaf 13.00 uur kan de geplande zorg weer doorgaan op onze poli's en de OK's. Dus heeft u vanmiddag na 13.00 uur een afspraak in één van onze ziekenhuislocaties? Dan gaat deze gewoon door."
Nou zo voelde het wel. Heb echt maar een handje vol dingen gehaald net.quote:
ho ho. Grillen en barbecuen zijn 2 heel verschillende dingen volgens de kamado snobsquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die kan wel grillen volgens mij
Ja, als ze niets hadden gezegd over kerncentrales, had ik me niet druk gemaakt, maar nu vertrouw ik het niet meer.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeiden ze in Tsjernobyl ook toen.
Ja dan kan ik beter toch wachten.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die doodzieke bejaarden gaan toch voor dus je kunt nu vast beginnen.
Ja dat dachten we van zwemmen ookquote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:00 schreef Ama het volgende:
Stuikje vlees omdraaien op de BBQ kunnen we allemaal wel toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik kan nu wel zwemmen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat dachten we van zwemmen ook![]()
sowwy![]()
![]()
Dat is toch dat liedje?quote:
* zet aluhoedje teleurgesteld weer afquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk het weinig met elkaar te maken heeft, koeling ligt er wel vaker uit sinds ze hebben verbouwd.
Doen ze toch zelf?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:06 schreef Ama het volgende:
Respect voor de mensen die nu in Nijmegen lopen.
Kunnen wel, willen niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:00 schreef Ama het volgende:
Stukje vlees omdraaien op de BBQ kunnen we allemaal wel toch.
Buiten is het hartstikke lekker johquote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:06 schreef Ama het volgende:
Respect voor de mensen die nu in Nijmegen lopen.
Respect voor de mensen die hier posten.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Respect voor de mensen die hier posten.
Tnxquote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je supermarktvlees hebt ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:00 schreef Ama het volgende:
Stukje vlees omdraaien op de BBQ kunnen we allemaal wel toch.
Bedankt.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat is het vandaag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Neequote:
Het is hier wel gewoon warm?quote:
Oehhh, lekker. Of is het lekker? Brabant kan soms verstikkend heet zijnquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Aan de ene kant is het daardoor broeierig en benauwd.
Aan de andere kant wordt het daardoor boven niet zo heet
Tonijnquote:
quote:
Lijkt hier wel langzaamaan op te klarenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, en er is ook moslimabewolking.
wat is het? Ja een boek maar wat voor ietsquote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:45 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/p/C9knGlug7HN/
probeer voor die 2de eens dhl parcelquote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee zonnetje niet nee.
hoerende faal PostNL![]()
Twee zendingen onderweg. Eentje ligt al sinds 12 juli in Den Haag, andere is volgens Deutsche Post gisteren in Nederland aangekomen.
Maar PostNL weet van niks
Een boek van een leuke schrijver, en dan een mooie special editionquote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat is het? Ja een boek maar wat voor iets
Die zal het wel worden idd ja. Nou morgen maar dan. Van DHL ook nog geen mailtje gehad dat ze eraan komen, wat ik andders altijd krijg.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:52 schreef mschol het volgende:
[..]
probeer voor die 2de eens dhl parcel
niet alles hoeft via postnl te lopen..
Ahhhhhh das jammerrr, óf extra reden om weer te gaanquote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een boek van een leuke schrijver, en dan een mooie special editionMaar alleen in Engeland.
hmm.. irritant danquote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zal het wel worden idd ja. Nou morgen maar dan. Van DHL ook nog geen mailtje gehad dat ze eraan komen, wat ik andders altijd krijg.
quote:
heb je al eens iets via vinted in het buitenland besteld?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:12 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, ik had iets via vinted besteld. Moet ze nog versturen zie ik netben benieuwd
Neen, en dit is gewoon NLquote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je al eens iets via vinted in het buitenland besteld?
En dan nu 2 sneetjes zelfgebakken brood met komkommer en tonijnquote:
Ik had broodjes kroketquote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan nu 2 sneetjes zelfgebakken brood met komkommer en tonijn
terechte klachtquote:
Kutonzin idd. Alsof het alwetende Europa ons even voor een stelletje krankzinnige mongolen houdt.quote:
quote:
Echt? ECHT?!?!?!!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:27 schreef AirwiN het volgende:
De zon gaat eindelijk schijnen.
* doet gordijnen dicht
Het valt me hier tot nu toe erg meequote:
Ik doe echt de gordijnen dicht ja.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe echt de gordijnen dicht ja.In jouw deel van DH nog geen zon?
Ga je dan weer vissekommen vol aperol spritz lellen en in afko's praten en zo?quote:
Mwa kopje onder geweest maar was niet echt plezierigquote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]echt koud of eerste drie seconden koud?
[..]![]()
![]()
Nee, het is hier nog erg bewolkt maar het trekt extreem langzaam wel weg.
De zee is nog wel echt koud.quote:
Hier ging het ineens heel snel. Nog steeds wel een beetje heiig.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:30 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
Nee, het is hier nog erg bewolkt maar het trekt extreem langzaam wel weg.
Heb een flesje wiwij gehaald bij een standtentquote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je dan weer vissekommen vol aperol spritz lellen en in afko's praten en zo?
Ah het is begonnenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb een flesje wiwij gehaald bij een standtent
quote:
quote:She has a moist vagina
She has a moist vagina
When I am so tired!
When I want on my own, shut up
She has a moist vagina
When I'm more like the fight out
When I wanna!
Marijuana!
Marijuana!
Marijuana!
Marijuana!
-ijuana...
Je haar, wat doe je.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
Mwa kopje onder geweest maar was niet echt plezierig
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa kopje onder geweest maar was niet echt plezierig
Ohhh wat jammerquote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De zee is nog wel echt koud.
[..]
Hier ging het ineens heel snel. Nog steeds wel een beetje heiig.
Maar ik werk vandaag thuisquote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dscht dat ze daar niet meer aan deden op je werk?
Tenzij winter des doods en de zee bevriest en je zo naar Engeland kunt schaatsenquote:
Ohja het is natuurlijk vrijdagquote:
Heb je ook een voorkeur welke zee?quote:
Ik stond onder de douche. Aangename temperatuurquote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:42 schreef gianni61 het volgende:
In januari nog in de middellandse zee geweest. best fris
In januari? of recent?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik stond onder de douche. Aangename temperatuur
Jaquote:
De zee die het dichtsbij is van waar ik benquote:
Je kan met gerust hart richting de kust bewegen als je naar strand wil hoor.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:37 schreef Crack_ het volgende:
Ohhh wat jammer
Weet niet of de zee nog wel opwarmt dan
hier nog steeds niet
Kan prima. Zelfs vandaag al.quote:
Ik was eerst vandaag van plan maar toen toch niet, en heb toen andere afspraak gemaakt waar ik afwisselend wel/geen zin in hebquote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan met gerust hart richting de kust bewegen als je naar strand wil hoor.
[..]
Kan prima. Zelfs vandaag al.
Als in ja ik heb in januari gedoucht en ook recent nogquote:
oke, wanneer wil je gaan?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Ze zeiden op het nieuws nog dat je niet in je eentje moest gaan zwemmen omdat het water nog zo koud is en je kramp kunt krijgen en dan kan de ander je misschien nog uit het water redden
Die date met die tuingenoot?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik was eerst vandaag van plan maar toen toch niet, en heb toen andere afspraak gemaakt waar ik afwisselend wel/geen zin in heb
Gewoon proberen. Nu doe je een aanname dat dat niet kan.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:47 schreef Crack_ het volgende:
En de zee is koud, zei je. Das toch niet chill dandan kan ik niet plassen
Smoothquote:
Daar wordt de zee ook heel even iets warmer vanquote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die date met die tuingenoot?
[..]
Gewoon proberen. Nu doe je een aanname dat dat niet kan.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tenzij winter des doods en de zee bevriest en je zo naar Engeland kunt schaatsen
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die date met die tuingenoot?
[..]
Gewoon proberen. Nu doe je een aanname dat dat niet kan.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis weekeendddddddddddddddddddddddd
Ook nog even een klein blokje van een postNL wijk mogen bezorgen...
Misschien kan ze naast dimmy gaan staan vlak voor ze weer kopje onder gaat.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:54 schreef gianni61 het volgende:
Daar wordt de zee ook heel even iets warmer van
Ja hier gaat ie nu ook aan iddquote:
Ga dan gewoon wat drinken bij een strandtent.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
de niet-date. Maar denk dat ik wat zenuwachtig ben omdat ik niet weet waar ik aan toe ben en het is te gekaderd
hij had eerder wel iets voorgesteld hoor, dus kwam neit geheel uit de lucht maar hij vroeg nu volgens mij eerst 'kan je vriendje je niet helpen' omdat ie me had zien knuffelen met bumbleboy
ik gezegd 'is mn vriend niet' 'oke haha dacht ik blabla *nog wat meer blabla* .. ben je morgen vrij? zullen we wat drinken?'
En dat vind ik gewoon niet chill, ook al kan het gewoon interesse zijn natuurlijk
Ik hoop dat het kei gezellig is en ik me straks beetje dom/stom ga voelen dat mn hoofd hier zo'n analyse op losliet
En ja is waar, nu moet ik wel. Je hebt gelijk :d Hier nog steeds niet echt zon trouwensduurt lang
quote:
Had ook een brievenbuspakketje voor een kroeg, maar die was eerst niet open en te kleine bus. Nou ja ik dacht misschien gaan ze zo wel open. Ik doe eerst de rest en daarna fiets ik wel weer terug. En ja ze waren daarna wel open....quote:
Nee manquote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga dan gewoon wat drinken bij een strandtent.
Ik ga eerst lekker zonnen hoor, en daarna lekker naar tuin en genieten en vanavond ook nog genieten. Maar je mag aan me denken hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik op het strand zit en jij ergens in de verziekende hitte iets gaat drinken.
heyyy, das mooiquote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had ook een brievenbuspakketje voor een kroeg, maar die was eerst niet open en te kleine bus. Nou ja ik dacht misschien gaan ze zo wel open. Ik doe eerst de rest en daarna fiets ik wel weer terug. En ja ze waren daarna wel open....![]()
"Wil je mijn vingerplant zien?"quote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:02 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, ik heb mijn border verkeerd ingericht hihaho
[..]
Nee manik wil op tuin blijven, hoezo zouden we daar uberhaupt weggaan. Ik heb die man nog nooit langer dan 5 minuten gesproken, niet zo intens aub.
Gewoon even kennismaken, gezellig babbelen, wat drinken, klaar
Als je het zo stelt dan is de hoeveelheid leedvermaak stukken minder en daarmee geen aanleiding om aan je te denken.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga eerst lekker zonnen hoor, en daarna lekker naar tuin en genieten en vanavond ook nog genieten. Maar je mag aan me denken hoor
Wat een service van jou.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Had ook een brievenbuspakketje voor een kroeg, maar die was eerst niet open en te kleine bus. Nou ja ik dacht misschien gaan ze zo wel open. Ik doe eerst de rest en daarna fiets ik wel weer terug. En ja ze waren daarna wel open....![]()
Oh ben jij er zo een die zelf meer geniet als andere minder genieten? Geloof er niks vanquote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het zo stelt dan is de hoeveelheid leedvermaak stukken minder en daarmee geen aanleiding om aan je te denken.
Nee, in de basis niet. Ik voel mij op dagen als deze wel extra bevoorrecht dat ik zo dicht bij het strand woon.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:06 schreef Crack_ het volgende:
Oh ben jij er zo een die zelf meer geniet als andere minder genieten? Geloof er niks van
Krijg je allebei kramp.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Ze zeiden op het nieuws nog dat je niet in je eentje moest gaan zwemmen omdat het water nog zo koud is en je kramp kunt krijgen en dan kan de ander je misschien nog uit het water redden
Ach dat zijn beginnersfoutjes die ook weer charme geven aan je tuin vind ik altijdquote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:05 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, ik heb mijn border verkeerd ingericht hihaho![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De planten gaan van laag - midden - hoog maar alle planten in de hoog rij zijn veels te hoogde bloemen van de zonnehoed zijn verstopt onder de bladeren van de boom
oeps. Dat ga ik verplaatsen maar niet nu het in volle bloei staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |