SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Oh ja, het is na tienen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Las op vakantie eens een boek van mijn vriendin van Ellen Verhoef, alles te verliezen. Wat een geil boek, over anaal en alles. En ik maar denken dat vrouwen onschuldige romannetjes lazen.
Ja, gaat terug naar ene Eva.quote:
Vos krijgt nog maar een halve en Madepluis hoeft hem nietquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik koop nooit snoep daar, dus ik zou het niet weten of ze dat ook hier gedaan hebben
Die vit C tabletjes worden er ook niet echt goedkoper op
Kutcavia's
en heeft je vriendin er nu ook zin in?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Las op vakantie eens een boek van mijn vriendin van Ellen Verhoef, alles te verliezen. Wat een geil boek, over anaal en alles. En ik maar denken dat vrouwen onschuldige romannetjes lazen.
Lees eens de boeken van Heere Heeresma.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik volg de laatste cavia-ontwikkelingen niet meer.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vos krijgt nog maar een halve en Madepluis hoeft hem nietWant nu zitten er ook zoetstoffen in de versie met suiker en dat is SLEEEEEEECCCCCHTTTTT dus ze hoeven niet meer zoveel.
Nee een Eva iets eerder in de tijd.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit nog over de cavia's ging.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is aardig stil gehouden maar de vorige grote massale hack zaten Oekraīners achter
https://www.omroepbrabant(...)n-hoofdstad-oekraine
Gaat maar ergens anders heen met je complotjes. Sowieso is de storing van vandaag het gevolg van een gefaalde update, als je daar een complot in wilt zien dan kun je beter kijken naar een concurrent. Dat CrowdStrike is na vandaag wel klaar met alle miljardenclaims die straks op de mat vallen.quote:De Oekraīense man besmette de computernetwerken van VDL met malware van Conti. Dat is een beruchte Russische hackersgroep die ransomware te koop aanbiedt waarmee criminelen bedrijven kunnen afpersen.
Hahaatjes.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag van mezelf geen nieuwe boeken meer kopen/downloaden tot in januari de nieuwe Grady Hendrix uitkomt.
Hou ik toch niet vol maar kan het proberen.
https://www.reddit.com/r/(...)on_dollars/?sort=newquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Gaat maar ergens anders heen met je complotjes. Sowieso is de storing van vandaag het gevolg van een gefaalde update, als je daar een complot in wilt zien dan kun je beter kijken naar een concurrent. Dat CrowdStrike is na vandaag wel klaar met alle miljardenclaims die straks op de mat vallen.
Hoezo is dat een complot, er staat letterlijk dat een Oekraīner in Kiev dat deed.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Gaat maar ergens anders heen met je complotjes. Sowieso is de storing van vandaag het gevolg van een gefaalde update, als je daar een complot in wilt zien dan kun je beter kijken naar een concurrent. Dat CrowdStrike is na vandaag wel klaar met alle miljardenclaims die straks op de mat vallen.
Tweedehands boeken uitgezonderd anders snij ik mezelf in de vingers, dus maar goed dat ik geen reisje naar Londen gepland heb.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tweedehands boeken uitgezonderd anders snij ik mezelf in de vingers, dus maar goed dat ik geen reisje naar Londen gepland heb.
Heb je nog tips qua openbaar vervoer in London?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tweedehands boeken uitgezonderd anders snij ik mezelf in de vingers, dus maar goed dat ik geen reisje naar Londen gepland heb.
Ik had me een beetje laten gaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Waren weer qualitätsposts in de story trouwens Ger.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)on_dollars/?sort=new
Uber boat pakkenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nog tips qua openbaar vervoer in London?
Eeeh gewoon in- en uitchecken met je pinpas?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nog tips qua openbaar vervoer in London?
Context is alles.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Fijn wel dat ik @:dud0r heb weten te entertainen vannacht
Heb je ook boeken met handtekening?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh, kan dat gewoon, net als in NL ?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeeh gewoon in- en uitchecken met je pinpas?
Een paar, in Waterstone's hebben ze weleens signeersessies.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je ook boeken met handtekening?
Ja, en dan wordt het bedrag 's nachts ofzo afgeschreven. Je betaalt nooit meer dan een dagkaart voor die zones dus niet steeds een enkeltje.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, kan dat gewoon, net als in NL ?
Ik heb er een paar,de mooiste is eentje met tekening van Dadara.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een paar, in Waterstone's hebben ze weleens signeersessies.
Dat zegt me eigenlijk niksquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb er een paar,de mooiste is eentje met tekening van Dadara.
quote:
Oh, wat handig zeg !quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en dan wordt het bedrag 's nachts ofzo afgeschreven. Je betaalt nooit meer dan een dagkaart voor die zones dus niet steeds een enkeltje.
Herkenbaar. Ik koop de echte boeken alleen nog maar om in de kast te zetten en lees ze op de ereader. Ga zometeen nog maar weer eens aan 22/11/63 beginnen. Brengt me altijd helemaal in een andere wereld dat boekquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:10 schreef CherryLips het volgende:
*heeft 60 boeken liggen*
*heeft geen zin om met zware hardcover te zeulen*
*downloadt nieuw boek*
huehuehuequote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had me een beetje laten gaan.
Fijn wel dat ik @:dud0r heb weten te entertainen vannacht
Ik ben geneigd om dat nu ook te doen met die drie Kings die ik achterloop. Heb ze als hardcover in de kast staan maar sla ze steeds over omdat de ereader lekkerder leest.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik koop de echte boeken alleen nog maar om in de kast te zetten en lees ze op de ereader. Ga zometeen nog maar weer eens aan 22/11/63 beginnen. Brengt me altijd helemaal in een andere wereld dat boek
Ben ik ook heel zuinig op.quote:
ik doe gewoon alsof ik er last van heb, dan hoef ik niks te doen vandaag.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier op het werk op aantal plekken wel.
Hier draaien wat dingen op back-up systemen nu. En dat willen ze just opgelost hebben voor F1 dit weekend gaat starten.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik doe gewoon alsof ik er last van heb, dan hoef ik niks te doen vandaag.
even zo'n mooi blauw scherm opzoeken online en F11 en staren maar
Dat wordt opschieten.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier draaien wat dingen op back-up systemen nu. En dat willen ze just opgelost hebben voor F1 dit weekend gaat starten.
Weleens van generaliseren gehoord?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat hij Russische software daarvoor gekocht heeft betekent alleen dat beide volkeren gelijkwaardig zijn, alla corrupt.
Welke bandjes?quote:
Deze heb ik ook gesigneerd.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is maar 23 graden en bewolkt
In Tekken?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:25 schreef CherryLips het volgende:
De nieuwe King is ook weer aangekondigd voor volgend jaar.
airco op kantoor genotquote:
Wat vind jij ervan dat @Nizno zonder goede aanleiding ging gastmodden gisteren?quote:
Als ze daar aanleiding toe zag zal het wel een goede aanleiding geweest zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat @:nizno zonder goede aanleiding ging gastmodden gisteren?
Tyf even op daar hebben jullie intern een topic voor.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat @:nizno zonder goede aanleiding ging gastmodden gisteren?
Was geen aanleiding toe.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ze daar aanleiding toe zag zal het wel een goede aanleiding geweest zijn.
Heb het verder niet meegekregen.
deed het vanochtend ook al toen ik naar kantoor ging. beetje raaaaaaaaaaaaarquote:
Precies. Krantekut is hier in GC ook gewoon ambteloos burger net als iedereen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tyf even op daar hebben jullie intern een topic voor.
Dat is jouw mening.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
Zij zal daar wel aanleiding toe gezien hebben anders had ze het niet gedaan.
En bespreek dat lekker even niet hier.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
Zij zal daar wel aanleiding toe gezien hebben anders had ze het niet gedaan.
Dan regent het toch stenen? Of kikkers? Of is dat Carrie?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je niet in de bijbel leest.
Juist wel hier.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En bespreek dat lekker even niet hier.
Dan zou ik hier permanent pleurisweer moeten hebbenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je niet in de bijbel leest.
Dat was varkensbloed,quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan regent het toch stenen? Of kikkers? Of is dat Carrie?
Neeeeej. Dodelijk vermoeiend al dat kansloze belangrijkdoen hier.quote:
Dit is het stappenplan:quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Water verandert in bloed
Kikkerplaag
Luizen of muggenplaag
Steekvliegenplaag
Veepest
Zweren
Hagel
Sprinkhanenplaag
Duisternis
Dood van eerstgeborenen
Oke oke.quote:
Regent het misschien wel mannen!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij Carrie?quote:
Ik ken dit ook alleen van The Prince of Egypt eigenlijk.quote:
Weet je wat pas vermoeiend is? Lang moeten scrollenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neeeeej. Dodelijk vermoeiend al dat kansloze belangrijkdoen hier.
Ga je boek lezen
Dat hebben we toch ook de afgelopen 9 maanden gehad.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zou ik hier permanent pleurisweer moeten hebben
Er zat zo nu en dan nog een zonnige dag tussen. Misschien dat iemand in m'n buurt de bijbel had gelezen die dag.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hebben we toch ook de afgelopen 9 maanden gehad.
Zou een samenvatting lezen, dat ding zelf leest niet echt lekker weg.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken dit ook alleen van The Prince of Egypt eigenlijk.
Misschien toch eens die bijbel gaan lezen, staan wel brute verhalen in. Het leest alleen zo omslachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |