als jij denkt dat dit gefrustreerd is heb je weinig meegemaakt in je leven gappie. Was een oprechte vraag wat jouw gedrag wellicht kan verklarenquote:Op maandag 22 juli 2024 20:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja hij kan er niks van. Kan je wel gefrustreerd gaan doen.
Welk gedrag? Dat jullie selectie gewoon niet zo geweldig is? Waar heb ik iets gezegd wat niet klopt? Jullie komen er wel weer bovenop. Maar voelt het beter als ik zeg: kop op jongen. Het komt allemaal goed dit seizoen. Zo tevreden?quote:Op maandag 22 juli 2024 21:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als jij denkt dat dit gefrustreerd is heb je weinig meegemaakt in je leven gappie. Was een oprechte vraag wat jouw gedrag wellicht kan verklaren
jullie is jodenvolk.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Welk gedrag? Dat jullie selectie gewoon niet zo geweldig is? Waar heb ik iets gezegd wat niet klopt?
Ja mijn post was ook een (flauw) gebbetje uiteraard.quote:Op maandag 22 juli 2024 18:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was grapje lieverd, maar je begrijpt mijn vraag toch wel. Eerst uit of thuis of opnieuw loten?
Niet dat Ajax zo goed is maar zo'n clubje moet je thuis wel gewoon ruim pakken ja.quote:Op maandag 22 juli 2024 20:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik voorspel alsnog een 3-0 overwinning voor onze godenzonen
ligt vooral aan hun idd. Moet echt te doen zijnquote:Op maandag 22 juli 2024 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet dat Ajax zo goed is maar zo'n clubje moet je thuis wel gewoon ruim pakken ja.
Zonder gekheid. Ik snap die negativiteit niet zo. Zitten echt wel goede talenten tussen. Zie zulke jonge spelers niet zoveel bij de andere clubs lopen.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet dat Ajax zo goed is maar zo'n clubje moet je thuis wel gewoon ruim pakken ja.
pas maar op anders krijg je kenner @CR7 achter je aanquote:Op maandag 22 juli 2024 21:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zonder gekheid. Ik snap die negativiteit niet zo. Zitten echt wel goede talenten tussen. Zie zulke jonge spelers niet zoveel bij de andere clubs lopen.
Maar goed dan zal ik wel weer achterlijk zijn.
Wie is dit jaar de revelatie van de voorbereiding? Is het dat meisje dat bij Excelsior op de bank zat of voor het tweede seizoen op rij Branco?quote:Op maandag 22 juli 2024 21:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zonder gekheid. Ik snap die negativiteit niet zo. Zitten echt wel goede talenten tussen. Zie zulke jonge spelers niet zoveel bij de andere clubs lopen.
Maar goed dan zal ik wel weer achterlijk zijn.
Butt hurtquote:Op maandag 22 juli 2024 21:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
pas maar op anders krijg je kenner @:CR7 achter je aan
Wat ik niet helemaal begrijp is die artikelen dat ze steeds lullen over eerst verkopen. Je hebt die Mikautadze, Conceição en die rechtsback verkocht voor 26,5 miljoen.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
pas maar op anders krijg je kenner @:CR7 achter je aan
Wederom geen CL voetbal en de aankoopprijs van die spelers doen de rest.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wat ik niet helemaal begrijp is die artikelen dat ze steeds lullen over eerst verkopen. Je hebt die Mikautadze, Conceição en die rechtsback verkocht voor 26,5 miljoen.
De reus van Terneuzen natuurlijk. Maar goed zelfs jij moet kunnen toegeven dat er wel jongens lopen waarop je kan voortborduren.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie is dit jaar de revelatie van de voorbereiding? Is het dat meisje dat bij Excelsior op de bank zat of voor het tweede seizoen op rij Branco?
1998 belde 🥱quote:Op maandag 22 juli 2024 21:25 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je verward mij met je moeder denk ik na al haar klantjes
gaat er ook om dat het huishouden een beetje moet worden rechtgetrokken denk ik.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wat ik niet helemaal begrijp is die artikelen dat ze steeds lullen over eerst verkopen. Je hebt die Mikautadze, Conceição en die rechtsback verkocht voor 26,5 miljoen.
Zei je zusje ookquote:Op maandag 22 juli 2024 21:27 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
gaat er ook om dat het huishouden een beetje moet worden rechtgetrokken denk ik.
Mikautadze geeft wel wat ruimte in afschrijvingen lijkt mij. Genoeg eigen vermogen om de een paar miljoen op de kortlopende schulden kunnen te kunnen wegschrijven. Zou je zeggen.quote:Op maandag 22 juli 2024 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Wederom geen CL voetbal en de aankoopprijs van die spelers doen de rest.
Denk dat je die tien-vijftien miljoen wel kan hebben op verhouding eigen/vreemd vermogenquote:Op maandag 22 juli 2024 21:27 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
gaat er ook om dat het huishouden een beetje moet worden rechtgetrokken denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |