Traag ook. 2e helft achterin. Veel wachten, weinig bewegingquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Forbs moeten we toch nog maar een seizoen de kans krijgen of er moet een debiel bedrag voor komen.
Die gatenkaas achterin baart me meer zorgen
Het is vooralsnog oppervlakkig wat er allemaal gecommuniceerd wordt, maar toch geeft het me een redelijk goed gevoel.quote:
🐌quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Henderson - Taylor - Berghuis ligt het meest voor de hand.
En hoe had je dat gedacht? Ze bieden ze aan en clubs kopen ze meteenquote:Op zondag 21 juli 2024 15:56 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ze mogen best tempo maken met het verkopen van een aantal spelers. Had ondertussen toch wel wat verkopen verwacht, zodat je gerichte aankopen kan doen die renderen in de speelstijl van Farioli.
Ja, ze zullen in de rij staan voor deze toppers.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:56 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ze mogen best tempo maken met het verkopen van een aantal spelers. Had ondertussen toch wel wat verkopen verwacht, zodat je gerichte aankopen kan doen die renderen in de speelstijl van Farioli.
Zelden supporters gezien die zo blind zijn voor de realiteit. Stiekem denken ze dat het nog steeds allemaal toppers zijn maar de afgelopen zes trainers gewoon matig.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ze zullen in de rij staan voor deze toppers.
Hoe zie jij tempo maken in verkopen precies voor je?quote:Op zondag 21 juli 2024 15:56 schreef Mestreech1990 het volgende:
Die gasten hebben een 5-jarig contract getekend met flink salaris. De meeste spelers gaan dus nergens naar toe. Het zal nog jaren duren voordat de puinhopen zijn opgeruimd.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:56 schreef Mestreech1990 het volgende:
"We vragen 25 miljoen voor Bergwijn"quote:Op zondag 21 juli 2024 16:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoe zie jij tempo maken in verkopen precies voor je?
"Hier, neem ons brandhout alsjeblieft en snel een beetje!!!"
Wanneer heeft hij dat eerder gedaan dan? Bij Go ahead lijkt me niet als CEO?quote:Op zondag 21 juli 2024 17:18 schreef manny het volgende:
Beetje vertrouwen in Kroes mensen. De beste man is niet geheel onbekend met het kopen en verkopen van spelers.
Volgens mij maakt @Sebbeszweet een prima punt. Er ligt een zwerm voetballers tot 2028 vast, die vorige zomer is gehaald. Die ga je allemaal niet zomaar verkopen. Tahirovic startte in geen van beide oefenduels tegen Al-Wasl en Olympiakos. Die is gewoon gedoemd. Maar kun je dan tegen een willekeurige kutclub zeggen: "Hey we hebben hier een sukkeltj in onze selectie koop hem even over gr gr"? Nee, dat kun je niet. Het is 2024.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:18 schreef manny het volgende:
Beetje vertrouwen in Kroes mensen. De beste man is niet geheel onbekend met het kopen en verkopen van spelers.
Hij haalt spelers en aandelen door elkaarquote:Op zondag 21 juli 2024 17:21 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij dat eerder gedaan dan? Bij Go ahead lijkt me niet als CEO?
Ik meen van wel maar hij heeft meer ervaring als zaakwaarnemer, qua netwerk zit het ook wel goed.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:21 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Nee, Bosvelt was toen ook al TD bij Go Ahead.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:21 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Als zaakwaarnemer is heel wat anders dan spelers kopen en verkopen. Daar heeft die helemaal geen ervaring mee.quote:Op zondag 21 juli 2024 18:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik meen van wel maar hij heeft meer ervaring als zaakwaarnemer, qua netwerk zit het ook wel goed.
Alleen wat @:Alaphilippe_ ook zegt, er zit echt wel wat brandhout tussen met langlopende contracten, dus of dat veel op gaat leveren, denk van niet, misschien laat in het window in de verhuur, dat je iig de salariskosten of een deel ervan terug krijgt.
Uiteindelijk draait kwaliteit van het team erom dat ze met elkaar gezamenlijk eten en anekdotes vertellen aldus onze Italiaanse filosoof. Je moet wel scherp blijven of kreeg je weer een barely legal stijfje door een stifje van Sauer?quote:Op zondag 21 juli 2024 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelden supporters gezien die zo blind zijn voor de realiteit. Stiekem denken ze dat het nog steeds allemaal toppers zijn maar de afgelopen zes trainers gewoon matig.
En slapen op de club natuurlijkquote:Op zondag 21 juli 2024 19:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait kwaliteit van het team erom dat ze met elkaar gezamenlijk eten en anekdotes vertellen aldus onze Italiaanse filosoof. Je moet wel scherp blijven of kreeg je weer een barely legal stijfje door een stifje van Sauer?
alsof er supporters zijn die denken dat deze selectie overloopt van kwaliteit. De user die jij quote leeft echt in een aparte wereld hoor.quote:Op zondag 21 juli 2024 19:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait kwaliteit van het team erom dat ze met elkaar gezamenlijk eten en anekdotes vertellen aldus onze Italiaanse filosoof. Je moet wel scherp blijven of kreeg je weer een barely legal stijfje door een stifje van Sauer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |