Gewoon weer verder met de onzin van afgelopen seizoenen, totaal idiootquote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kiezen voor een 40-jarige keeper terwijl je twee best redelijke doelmannen onder contract hebt is wel enige reden tot zorgen.
Pasveertigquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:13 schreef Sebbeszweet het volgende:
De enige speler van Mislintat die wel voldoet, uitgerekend die wil ook weg. Man man man. Je kunt het seizoen toch niet starten met opa op doel
nou ja, anders waren het 70 tegengoals en stond je een plek lagerquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:32 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Enorm triest, maar snap wel de noodzaak. Vorig jaar 61 tegendoelpunten, je hebt niets aan een goede keeper als de verdediging een ramp is. Liever een stabiele verdediging met een degelijke keeper.
Qua coaching kan ik het nog wel begrijpen, maar keepen is toch wel iets meer dan dat.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:21 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
nou ja, anders waren het 70 tegengoals en stond je een plek lager
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ergens valt er wel wat voor te zeggen dat je wat meer ervaring achterin wil aangezien dat er niet is. Denk dat wanneer Sutalo gaat en er een ervaren rv komt Ramaj gewoon had gespeeld.
Ja ik zie liever ook Ramaj en een ervaren verdediger maar het probleem zat hem juist in dat er weinig ervaring op het veld stond.quote:
Zo kan je alles wel recht lullen, ervaring alleen heb je natuurlijk heel weinig aan, hij heeft 1 goed seizoen gehad bij Ajax, maar dat is alweer 4 of 5 jaar geleden?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik zie liever ook Ramaj en een ervaren verdediger maar het probleem zat hem juist in dat er weinig ervaring op het veld stond.
Redelijk suggestief?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:00 schreef Mestreech1990 het volgende:
Al die reacties op basis van een ESPN artikel die nog redelijk suggestief is opgesteld.
Ik hoor liever de woorden direct uit de mond van Ramaj alvorens ik conclusies ga trekken.
Wel mooi te zien hoeveel aandacht en liefde er nog is voor Ajax. Wat een volk allemaal in dit topic voor een keeper.
Geen enkel seizoen blessurevrij gebleven, dus dit gaat weer Circus Ajax worden.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo kan je alles wel recht lullen, ervaring alleen heb je natuurlijk heel weinig aan, hij heeft 1 goed seizoen gehad bij Ajax, maar dat is alweer 4 of 5 jaar geleden?
Willen kan je bijna gerust 'moeten' noemen volgens mij . Al die zooi van Mislinrat is aangeboden + Wijndal, Rulli etc maar niemand heeft er trek in dus moet de enige talentvolle speler iets opleveren.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:03 schreef Scorpie het volgende:
De tering, ze willen dus echt Ramaj verkopen.
Wat heb je aan ervaring als je niet kan keepenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik zie liever ook Ramaj en een ervaren verdediger maar het probleem zat hem juist in dat er weinig ervaring op het veld stond.
Het zou me niets verbazen als dat uiteindelijk het plan is, nu nog een jaar Pasveer en dan Setford brengen. Dan loopt Ramaj wel in de weg en dan kun je 'm beter verpatsen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:19 schreef Tjacka het volgende:
Gelukkig is Setford wel een prima keeper. Die kunnen we opstellen.
Moeten we hem alleen even ophalen bij Arsenal.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als dat uiteindelijk het plan is, nu nog een jaar Pasveer en dan Setford brengen. Dan loopt Ramaj wel in de weg en dan kun je 'm beter verpatsen.
Leuk trolletje hé.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:33 schreef Ludachrist het volgende:
Huh maar die Setford is toch naar Arsenal?!
Die bij Ajax zit telt niet?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moeten we hem alleen even ophalen bij Arsenal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |