Ik dacht dat die voor een groter publiek te onbekend zou zijn.quote:
Nee, niet per se.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:11 schreef Ulx het volgende:
Moet die naam wel worden genoemd in de tekst zelf?
De keuze is reuze!quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:47 schreef Ulx het volgende:
Beastie Boys - Girls
Beastie Boys - Hey Ladies
Milli Vanilli - Girl You Know It's True
Urge Overkill - Girl You'll Be A Woman Soon
Julio Iglesias & Willie Nelson - To all the Girls I Loved before
John Lennon - Woman is the Nigger of the World
Neneh Cherry - Woman
Beck - Girl
Hans de Booij - Een vrouw zoals jij
Guess who - American Woman
Aerosmith, zie MUZ SC...quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:04 schreef Berkery het volgende:
Welke band heeft moeten stoppen met zijn afscheidstournee vanwege ernstige stemproblemen van de zanger?
STAND 1461quote:
het zijn ook allemaal titels van films?quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:40 schreef MadMaster het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen de volgende songs?
- You And Me
- Survival
- Soul and Heart
- Colorful
- Hello World
Olympische hymnes ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:36 schreef MadMaster het volgende:
Nee, de overeenkomst is momenteel dagelijkse kost...
Hymnes is een groot woord, maar het zijn de titels van de officiële Olympische tunes van de laatste 5 edities.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:19 schreef tong80 het volgende:
Skik, Betty Serveert, De Dijk en Urban Dance Squad
ik weet dat RudeBoy iets met Daniel heeft gezongen maar welke bands?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:19 schreef tong80 het volgende:
Uit welke bands ontstonden.....Skik, Betty Serveert, De Dijk en Urban Dance Squad?
Tres Manos/René van Barneveld won de Grote prijs van Nederland met een band.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:39 schreef TALIN het volgende:
[..]
[..]
ik weet dat RudeBoy iets met Daniel heeft gezongen maar welke bands?
heel benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |