quote:
En met Richard Thompson zijn we compleet.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:55 schreef Litpho het volgende:
6 is Richard Thompson, dacht ik
8 is Keith Richards in een van de Pirates films
Fun loving criminals ?quote:
You got nothing to hide but correct answers and your monkey!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:10 schreef pipster het volgende:
1 Knights of the New Crusade - Aint No monkey in my family tree
2 Gorilla Biscuits - Gorilla Biscuits
3 Inspiral Carpets - Monkey On My back
4 screeching Weasel - Planet of the Apes
5 specials - Monkey Man
6 Pixies - Monkey Gone to Heaven
7 Turbonegro - Monkey On Your Back
8 Tones and I - Dance Monkey
9 Foo Fighters - Monkey Wrench
10 the Monkees - Here are the Monkees
Welk nummer van wie?quote:Ik ben presentator en dat valt niet mee
'k Maak alles belachelijk op de TV
Uiteraard!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 09:36 schreef Bargehassus het volgende:
Gokje op André van Duin - mijn naam is Jaap?
't Is ook wel een flink lange titel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 10:37 schreef Berkery het volgende:
Ik weet wie en welk album, kan alleen niet op de titel komen.
Yes sir!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:01 schreef iggyinthehouse het volgende:
Ahhhh Terence Trent D'arby - Introducing The Hardline According to Terence Trent D'arby
ik deel je meningquote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:51 schreef pipster het volgende:
Op 1 de beste Nederlandse song volgens de 538 luisteraar.
Yves Berendse - Terug in de Tijd, dat hij in de auto langskwam dachten mijn vrouw en ik dat het een of andere jingle was totdat we erachter kwamen dat het om een liedje ging. Nu willen we terug in de tijd om de zender te veranderen (foei Radio2). Tot in de top2000 zeker.
De rest geen idee.
Welke naam zoek ik?quote:named after the Velvet Underground song, quickly became a fixture in the record shop scene of Soho. Berwick Street was at the heart of a thriving hub of independent music stores
Die is korter....quote:
Dacht ik ook, dus ging ik maar voor het een-na langste nummer.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:39 schreef iggyinthehouse het volgende:
Misschien ligt het aan mij maar (na opzoeken) is volgens mij het goede antwoord al gegeven...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |