SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik gok not safe for lunchquote:
Klopt. Wij zijn zielig enzo. Kom ons helpen.quote:
U wint de fruitmand.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:08 schreef essnhills het volgende:
Mannen zijn ook niks gewend
[..]
Ik gok not safe for lunch
Oehh lekkerquote:
ja dat heb ik geprobeerd, werkte niet maar ben nummer 2 wel kwijtquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gauw gaan, dan staat ie meteen voor je deur
Scraper gespotquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
Godver de godver. Probeer kaartjes door te verkopen maar kan werkelijk nergens die email vinden![]()
welke kaartjesquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
Godver de godver. Probeer kaartjes door te verkopen maar kan werkelijk nergens die email vinden![]()
nehquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:16 schreef datismijnmening het volgende:
PSsst iemand kaartjes voor Taylor Swift kopen? Maar 800 euro per stuk
waarom ga je niet gewoonquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:16 schreef datismijnmening het volgende:
Halloween?quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Feestje.
Maar ik word de dag ervoor geopereerd dus we gaan niet
Lolquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:16 schreef datismijnmening het volgende:
vast niet een feestje wat ik leuk zou vindenquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Feestje.
dan moet je werkenquote:
Niets ernstigs, hoop ik?quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Feestje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |