Geen idee, net ingeschakeld, maar wel een prestatie an sich.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe heeft Mathieu het voor elkaar gekregen deze vlucht te missen?
Wellicht zich in de eerste 20 km te veel ingespannen door voortdurend mee te springen. Maar dan nog had hij hier best bij mogen zitten.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe heeft Mathieu het voor elkaar gekregen deze vlucht te missen?
Was een 20km training vandaag.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:21 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wellicht zich in de eerste 20 km te veel ingespannen door voortdurend mee te springen. Maar dan nog had hij hier best bij mogen zitten.
Hopelijk straks nog een mooie strijd om de dagzege. Daar hebben we er nog niet al te veel van gehad.quote:
Wanneer Steff bepaalt dat het genoeg is.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:29 schreef VoMy het volgende:
Waar en hoe gaat de kopgroep uitgedund worden?
Op het volgende colletje gaan we al wel verschillen zien denk ikquote:Op donderdag 18 juli 2024 15:29 schreef VoMy het volgende:
Waar en hoe gaat de kopgroep uitgedund worden?
Movistar is echt heel wanhopig voor euro's, of niet? De kans dat Lazkano de bergtrui nog pakt lijkt me minder dan 0.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Lazkano pakt nog even 250 euro of zo. Toch weer lekker.
Hoger in het bergklassement levert vast ook weer UCI-punten op?quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Movistar is echt heel wanhopig voor euro's, of niet? De kans dat Lazkano de bergtrui nog pakt lijkt me minder dan 0.
Niemand kijkt hier naar Nederland 1quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja Boogerd er zullen vast redenen bedacht zijn om dat niet te doen.
Je rugnummer moet er namelijk af kunnen als je uitstapt. Beetje lomp om dan de schaar erin te moeten zetten he.
Zeker niet door dit soort sprokkelwerk nee.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Movistar is echt heel wanhopig voor euro's, of niet? De kans dat Lazkano de bergtrui nog pakt lijkt me minder dan 0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |