Ik kan me herinneren dat er vorig jaar ook een Jumbo op het wiel van Pogacar zat op de Champs-Elysees, terwijl hij op meer dan 7 minuten stond. Maar UAE is gelukkig niet zo kinderachtig.quote:
Omdat ze dat gisteren wel deden?quote:
Dat was wel een heel andere etappe, een halve bergetappe met aankomst op een heuvel.quote:
Is er nog een kans dat hij over kan springen? Kan nog niet inschakelen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:13 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat er vorig jaar ook een Jumbo op het wiel van Pogacar zat op de Champs-Elysees, terwijl hij op meer dan 7 minuten stond. Maar UAE is gelukkig niet zo kinderachtig.
Hoe dan ook, drama dat Matje er niet bij is. Alpecin losers.
Lekke band volgens PCS. Maar dat is wel heel zuur dan.quote:
Waarbij zijn eigen ploegwagen nog niet aanwezig was.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lekke band volgens PCS. Maar dat is wel heel zuur dan.
Die was gisteren ook pieredood na de finish.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lekke band volgens PCS. Maar dat is wel heel zuur dan.
Nee, peloton zit op 4.27 nu. Alleen Pogacar zou er nog bij kunnen komen als hij wil.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:44 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Is er nog een kans dat hij over kan springen? Kan nog niet inschakelen.
Ja, Mathieu heeft waarschijnlijk een rustige duurtraining op het programma staan en daar past een dag in de aanval niet in.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:25 schreef DiegoFuser het volgende:
Het altijd Mathieu minnende FOK! blijft gigantisch op zijn honger zitten.
Zelfs Rui Costa deed de regenboog nog meer eer aan.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:25 schreef DiegoFuser het volgende:
Mathieu en de Tour, geen gelukkig huwelijk.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:25 schreef DiegoFuser het volgende:
Ja als mijn tante wielen had, was ze een busquote:Op donderdag 18 juli 2024 15:15 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Als deze etappe een eendagkoers zou zijn en geen tdf etappe, dan zou alles anders uitgezien hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |