Ah, dat lijkt mij ook onzin. Ik dacht zelf aan dat er ook verbeteringen zijn gedaan qua medische begeleiding.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat een wissel verschil kan maken is het probleem niet, het is vooral hoe groot het verschil nu is. Iemand die al de beste renner van de wereld was is nu nog eens 10% beter geworden, hoe dan?
Dit probeert Mou te verklaren door te doen alsof Pogacar onder San Millan in zone 2 trainde en dat hij nu onder Sola heeft ontdekt dat intervals bestaan. Dat willen mensen graag geloven, want het is een verklaring voor de plotselinge verbetering, maar als je er even wat langer over nadenkt snap je meteen dat dit kletskoek is.
'Medisch'quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, dat lijkt mij ook onzin. Ik dacht zelf aan dat er ook verbeteringen zijn gedaan qua medische begeleiding.
Heerlijk ouderwetse JohnDDD-post.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:36 schreef TAmaru het volgende:
Ik zou Pogacar ook pijpen buiten elke tourzege om.
No homo.
quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:13 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Laat ik nog eens een ouderwets JohnDDD-aanbod doen. De winnaar krijgt een heerlijke pijpbeurt van mij. Tenzij ik zelf win, dan ga ik mezelf wel pijpen.
quote:
Blijkbaar zijn er toch wel hier en daar parallellen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heerlijk ouderwetse JohnDDD-post.
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:41 schreef Koffieplanter het volgende:
San Millan is een frauduleuze charlatan.
Volgens mij is het grote verschil dat Pogacar de afgelopen jaren:quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat een wissel verschil kan maken is het probleem niet, het is vooral hoe groot het verschil nu is. Iemand die al de beste renner van de wereld was is nu nog eens 10% beter geworden, hoe dan?
Dit probeert Mou te verklaren door te doen alsof Pogacar onder San Millan in zone 2 trainde en dat hij nu onder Sola heeft ontdekt dat intervals bestaan. Dat willen mensen graag geloven, want het is een verklaring voor de plotselinge verbetering, maar als je er even wat langer over nadenkt snap je meteen dat dit kletskoek is.
Hoe vaker dit benadrukt wordt, hoe minder mensen het gelovenquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Al is Mou daar niet mee eens:
[ x ]
👀quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:54 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er toch wel hier en daar parallellen.
Falen in de Tour = "Sparen voor OS"quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
Leuk ritje weer, zou mooi zijn als van der Poel mee kan doen maar hij dekte zichzelf alweer maximaal in.
Van der Poel heeft natuurlijk al 24 koersdagen op de teller staan dit seizoen, kan me wel voorstellen dat hij bekaf is.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
Leuk ritje weer, zou mooi zijn als van der Poel mee kan doen maar hij dekte zichzelf alweer maximaal in.
Vingegaard zou naar eigen zeggen niets nemen wat zijn kind ook niet neemt, maar weten wij veel wat in Denemarken normaal is om aan je kinderen te geven. Aan dit soort teksten heb je uiteraard niets.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Al is Mou daar niet mee eens:
[ x ]
Maar dat zegt hij niet. Hij volgt grotendeels het pad van vorig jaar, wat toen nogal goed uitpakte.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Falen in de Tour = "Sparen voor OS"
Falen op OS = "Tour is zwaar geweest"
Ja zo kan ik het ook
Ook nog aan het veldrijden geweest!quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van der Poel heeft natuurlijk al 24 koersdagen op de teller staan dit seizoen, kan me wel voorstellen dat hij bekaf is.
Dan verwachten we dus medals op de OSquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dat zegt hij niet. Hij volgt grotendeels het pad van vorig jaar, wat toen nogal goed uitpakte.
Ik denk dat het te zwaar is voor hem. Lijkt sowieso vooral met OS bezig te zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
Alles behalve goud en de zeis gaat erover.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan verwachten we dus medals op de OS
Voor uiteenlopende waarden van "grappig" misschien ja.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:06 schreef Slobeend het volgende:
Het zou inderdaad erg grappig zijn als Mou Pogacar zelf blijkt te zijn.
Daar drinken ze toch visolie bij het ontbijt? Misschien ga je er wel harder van fietsen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vingegaard zou naar eigen zeggen niets nemen wat zijn kind ook niet neemt, maar weten wij veel wat in Denemarken normaal is om aan je kinderen te geven. Aan dit soort teksten heb je uiteraard niets.
The Clinic leeft als nooit tevoren.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:11 schreef PippenScottie het volgende:
Bestaat The Clinic eigenlijk nog? Toen ik wielrennen nog actief volgde kwam ik daar regelmatig.
Reddit wel met mooie debunkquote:Op donderdag 18 juli 2024 10:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Zelfs Sporza begint nu over Mou.
Ter compensatie maar even een kritische benadering:
https://www.reddit.com/r/peloton/comments/1e5ncb9/debunking_mou/
Als Matje zich zo indekt dan wint hij dit spelquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |