quote:De inhoudelijke behandeling van het hoger beroep van Ali B is op 24, 26 en 30 maart 2026. Dat heeft het gerechtshof in Amsterdam donderdag bekendgemaakt. Volgens het hof kon geen eerdere datum worden gevonden waarop alle partijen beschikbaar waren.
Dan pasquote:
Bewust om de heer B te pesten, net voor de zomer zogenaamd. Zo kunnen ze hem psychologisch helemaal kapot maken, door te dreigen met vastzetten in de zomer.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:51 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Bewust om de heer B te pesten, net voor de zomer zogenaamd. Zo kunnen ze hem psychologisch helemaal kapot maken, door te dreigen met vastzetten in de zomer.
Maart is wanneer je net die kou bijna achter de rug hebt, af en toe een dagje met 20 a 25 graden. Mensen met geld ,zoals de heer B, zijn gek op deze dagen. Dan kunnen ze heerlijk een terrasje pakken en drank bestellen zonder op de menu te kijken hoeveel iets kost.
Het menu.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:51 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Bewust om de heer B te pesten, net voor de zomer zogenaamd. Zo kunnen ze hem psychologisch helemaal kapot maken, door te dreigen met vastzetten in de zomer.
Maart is wanneer je net die kou bijna achter de rug hebt, af en toe een dagje met 20 a 25 graden. Mensen met geld ,zoals de heer B, zijn gek op deze dagen. Dan kunnen ze heerlijk een terrasje pakken en drank bestellen zonder op de menu te kijken hoeveel iets kost.
Een keer ging ik iets eten en drinken, ik vroeg aan de ober of ik de menu mocht, hij zei 'het is het menu'.quote:
zo is de heer B in NL en zo is ie in Marokko, geen vaste verblijfplaats ook nog dus.quote:Rechters gaven in dat onderzoek ook taalvaardigheid of het ontbreken van een vaste verblijfplaats als reden voor het opleggen van detentie in plaats van een taakstraf.
De heer B is Marokkaanse Nederlander en volwassen(ouder dan 21 jaar i.i.g.).quote:Er zijn daarbij verschillen tussen groepen. Onder Caribische Nederlanders en Marokkaanse Nederlanders, en dan vooral onder volwassen verdachten, zijn er bijvoorbeeld sterkere aanwijzingen voor etnische selectiviteit dan onder andere groepen met een migratieachtergrond.
Ja prima, maar je hebt in ieder geval opgepepikt dat het geld dat je ouders aan je studie hebben gespendeerd weggegooid geld is.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 00:25 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Een keer ging ik iets eten en drinken, ik vroeg aan de ober of ik de menu mocht, hij zei 'het is het menu'.
Toen ik ging afrekenen gaf ik hem geen fooi.
jij ook dus met je opgepepiktquote:Op vrijdag 20 juni 2025 01:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja prima, maar je hebt in ieder geval opgepepikt dat het geld dat je ouders aan je studie hebben gespendeerd weggegooid geld is.
Mijn excuus is dat ik een slokkie op heb bitch.quote:
Mijn excuus is dat 'de of het' woorden niet met een studie te leren zijn. Geen logica erachter.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 01:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mijn excuus is dat ik een slokkie op heb bitch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |